abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218662400
De Albert Heijn in Beekbergen heeft een flinke opknapbeurt gekregen en is sinds vandaag weer open voor klanten. De winkel van ondernemers John en Sacha Westerik is vergroot, vernieuwd en heeft nu ook een ingang aan het parkeerterrein.

Bezoekers treffen er een ruimer opgezette winkel aan met een uitgebreider aanbod aan verse producten. Ook zijn er nieuwe zelfscankassa’s geplaatst waar je contant kunt betalen, en is er een aparte bloemenhoek ingericht. De vertrouwde gezichten van supermarktmanager Gerdien Feijen en haar team zorgen voor een soepele herstart.

De heropening trok meteen veel bezoekers. De winkel kreeg al snel complimenten van klanten, die vooral enthousiast waren over de ruimte en het aanbod. De feestelijke opening vond plaats op vrijdag 6 juni, toen John en Sacha het lint doorknipten en de deuren openden voor het publiek.

John en Sacha knippen het lint door na enige vertraging...

Pfff gelukkig maar.
  dinsdag 2 september 2025 @ 19:12:03 #2
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_218662677
Leuke arbeiders
Want het wetboek ken ik ook
pi_218662720
Hieperdepiep..... HOERAAAAAAAAAA
  Spellchecker dinsdag 2 september 2025 @ 19:20:31 #4
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_218662759
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 19:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hieperdepiep..... HOERAAAAAAAAAA
Wie AAAAAAAAA zegt moet ook BEEkbergen zeggen :! *O*
pi_218664701
Ik ga de foto uitprinten, op de muur plakken achter mijn computer en dan plak ik eronder: Hallo Sigaartje!
En als ik dan 's morgens met frisse tegenzin uit mijn bed stap en aan mijn werk ga beginnen, dan word ik helemaal vrolijk!! *O*
pi_218664898
Ik rij meerdere keren per week door Beekbergen, komt wel dichtbij zo.
Resistance is futile.
  dinsdag 2 september 2025 @ 23:03:04 #7
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_218664981
Meer goed nieuws voor TS:

quote:
ahwesterik
📣 Uitnodiging aan onze klanten.

Op vrijdag 5 september om 10:45 uur ontvangt Albert Heijn Westerik officieel het Super Supermarkt Keurmerk (SKK). Deze onderscheiding wordt toegekend aan supermarkten die zich aantoonbaar inzetten voor duurzaamheid, lokale betrokkenheid en maatschappelijk verantwoord ondernemen.

Wij, ondernemers John en Sacha Westerik en supermarktmanager Gerdien Feijen, zijn bijzonder trots op deze erkenning.
Het keurmerk is een waardering voor de inspanningen die wij-samen met ons team- dagelijks leveren om een betekenisvolle rol te spelen in de gemeenschap van Beekbergen en omstreken. 💙

Wij nodigen u van harte uit om op vrijdagochtend aanwezig te zijn bij de feestelijke uitreiking in onze winkel.

Tijdens dit moment:
🎉 Vieren we de toekenning van het keurmerk
📜 Wordt het SSK officieel overhandigd
🧁 Is er gelegenheid om iets feestelijks te nuttigen.

Jouw betrokkenheid als klant is van onschatbare waarde geweest in het behalen van dit resultaat. We zouden het dan ook zeer op prijs stellen om dit bijzondere moment samen met jou te mogen beleven.

Graag tot ziens op vrijdag 5 september om 10:45 uur!

Hartelijke groet,
John en Sacha Westerik
Gerdien Feijen
  woensdag 3 september 2025 @ 14:36:00 #8
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218668610
Van harte.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 3 september 2025 @ 15:20:11 #9
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_218668883
John en Sacha Westerik lekker geld harken in deze tijden, en de werknemers komen er weer met een fooitje vanaf, maar wel even leuk als team poseren met zn allen natuurlijk *O*
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')