In ieder geval geen stuurbediening. Gewoon zo’n basic ding van Mini zelfquote:Op dinsdag 2 september 2025 18:34 schreef CoolGuy het volgende:
Dat is afhankelijk van wat er nu in zit. Als daar nu al een 1 DIN radio in zit kun je dat in principe wisselen, maar als daar een geintegreerd ding in zit moet dat er uit, dan zul je waarschijnlijk een gat hebben wat groter is dan 1 DIN dus daar moet je dan een afdekkap voor bestellen en dan een 1 DIN radio, en dan inderdaad wel een kabel want als het originele systeem er uit gaat dan zal je stuurbediening (indien aanwezig) niet meer functioneren, of dat de aansluitingen op de kabel gewoon anders zijn, waardoor de nieuwe radio dan niet functioneert.
Dus, wat heb je nu in je auto zitten?
Via je link kom ik gewoon op de homepage van Bol. Harman Kardon zit er niet opquote:Op dinsdag 2 september 2025 18:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
Wat ik zo vind is dat er een verloopkabel en een inbouwframe nodig is.
https://www.bol.com/nl/nl/p/mini-cooper-inbouwframe-met-kabel-antenne-kit-frame-autoradio/9200000109524081
Weet je toevallig of je Harman Kardon audio in de auto hebt of de "normale" radio?
Voor de Harman Kardon heb je weer wat anders nodig.
Als je dat hebt zou er "Harman Kardon" op de onderste speakergril in je deur moeten staan.
Ik doe dit even met informatie die ik zo snel op fora zie staan, dus geen persoonlijke ervaring.
Oh ja, dat is zo irritant bij bøl.comquote:Op dinsdag 2 september 2025 18:47 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Via je link kom ik gewoon op de homepage van Bol. Harman Kardon zit er niet op
Hoe moet TS nou weten of dat past. Heeft schijnbaar niet eens de radio uitgekomen om naar de DIN stekkers te kijken.quote:Op dinsdag 2 september 2025 18:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Oh ja, dat is zo irritant bij bøl.com
Deze dan?
https://www.audiovolt.nl/product/mini-cooper-inbouwframe-met-kabel-en-antenne-kit-frame-autoradio/
TS had het over een "inbouwsysteem en een aparte kabel", daar voldoet dit wel aan.quote:Op dinsdag 2 september 2025 18:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe moet TS nou weten of dat past. Heeft schijnbaar niet eens de radio uitgekomen om naar de DIN stekkers te kijken.
quote:Op dinsdag 2 september 2025 18:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Oh ja, dat is zo irritant bij bøl.com
Deze dan?
https://www.audiovolt.nl/product/mini-cooper-inbouwframe-met-kabel-en-antenne-kit-frame-autoradio/
Dit is chill, daar zit dan denk ik alles bij wat ik nodig heb. Alleen nog een radio zoeken danquote:U ontvangt bij deze kit alles zodat u direct een 1-din autoradio kunt inbouwen.
Moet wel 1 met cd-speler zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 2 september 2025 19:11 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
[..]
Dit is chill, daar zit dan denk ik alles bij wat ik nodig heb. Alleen nog een radio zoeken dan
Nee zo bedoel ik het niet. Goed gevonden.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
TS had het over een "inbouwsysteem en een aparte kabel", daar voldoet dit wel aan.
Wat is jouw bijdrage? Zuur doen?
Jongen, ze heeft net haar nagels gelakt, even je verstand gebruiken.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee zo bedoel ik het niet. Goed gevonden.
Maar ik bedoel, neem ook even de radio uit TS en kijk even naar de beschikbare stekkers en of je op de foto’s kan beoordelen wat er kan passen.
Daar kom je vanzelf achterquote:En hoe diep je kunt
Och ja een vrouwpersoon is TS.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:14 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Jongen, ze heeft net haar nagels gelakt, even je verstand gebruiken.
[..]
Daar kom je vanzelf achter
Ik heb van je halve post geen idee waar het over gaat joh. Schijnt dat het paneel verwijderen al een hele klus is.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee zo bedoel ik het niet. Goed gevonden.
Maar ik bedoel, neem ook even de radio uit TS en kijk even naar de beschikbare stekkers en of je op de foto’s kan beoordelen wat er kan passen.
En hoe diep je kunt.
Ik heb al veel van mijn vorige auto’s van beter geluid voorzien.
Je kan dan direct ook kijken naar een din 1 radio met losse DSP versterker, die je ergens achter kwijt moet kunnen.
En ook het vervangen van de standaard luidsprekers door goede vervangers, met losse tweaters die je ergens kwijt kunt meer op oorhoogte, doet wonderen voor het algehele geluid.
Het is even onthouden welke stappen je doet maar dat moet wel lukken.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:18 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik heb van je halve post geen idee waar het over gaat joh. Schijnt dat het paneel verwijderen al een hele klus is.
Ik dacht aan dezequote:Op dinsdag 2 september 2025 19:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Moet wel 1 met cd-speler zijn natuurlijk
Dat mis ik wel in mijn Volvo, het is leuk, al die connectiviteit (als het werkt) maar een gewoon cd'tje slikt hij niet.
Zit te denken, heb nog wel een discman, mss die van bluetooth voorzien.
[ afbeelding ]
Zat nog te kijken in de handleiding of die kleur is in te stellen maar geloof het nietquote:Op dinsdag 2 september 2025 19:22 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik dacht aan deze
https://www.coolblue.nl/p(...)8d2260a34c1324a2366a
cd speler, bluetooth en USB. Ik vind alleen dat rode licht niet zo mooi
Aw bedankt voor het opzoeken 💛quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zat nog te kijken in de handleiding of die kleur is in te stellen maar geloof het niet
Dat zijn dan weer de mindere tegenvallers.quote:Op donderdag 4 september 2025 16:19 schreef Aberkullie het volgende:
Panelen eraf gekregen, oude radio eraf gehaald, alle kabels en verloopstuk van de nieuwe radio juist aangesloten maar het lijkt alsof hij helemaal geen stroom pakt wat is dit nou weer voor een kutzooi
De zekering zelf van de radio had ik al vervangen dus het zal wel iets met de elektra zijn of anders de kabelquote:Op donderdag 4 september 2025 17:31 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat zijn dan weer de mindere tegenvallers.
De vraag is dan: krijgt hij stroom op die nieuwe stekker (dat zou je moeten meten met een multimeter) en is de zekering nog heel (want in theorie kan er ook iets mis zijn met de kabel natuurlijk).
Hoeveel ervaring heb je met meten en zekeringen?
Maar je hebt het iig wel allemaal gemonteerd gekregen. Dat het dan ff niet werkt is een tegenvaller.quote:Op donderdag 4 september 2025 17:34 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
De zekering zelf van de radio had ik al vervangen dus het zal wel iets met de elektra zijn of anders de kabel
quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En anders kan je altijd nog met het schaamrood op je kaken naar een garage rijden (ook wel eens gedaan)
Dat zal wel moeten en dat bevalt me niksquote:Op donderdag 4 september 2025 17:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Maar je hebt het iig wel allemaal gemonteerd gekregen. Dat het dan ff niet werkt is een tegenvaller.
Mss wordt het dan zoiets?
[..]
Heb je m wel op contact gezet?quote:Op donderdag 4 september 2025 16:19 schreef Aberkullie het volgende:
Panelen eraf gekregen, oude radio eraf gehaald, alle kabels en verloopstuk van de nieuwe radio juist aangesloten maar het lijkt alsof hij helemaal geen stroom pakt wat is dit nou weer voor een kutzooi
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |