Hoewel dat met Trump niet zo'n vaart zal lopen, die schopt je er gewoon keihard uit als buitenlanderquote:
quote:
Ik zou nog wel graag willenquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Jahoewel wij maar een deel hebben gedaan, namelijk van Calgary naar Vancouver.
Maar Grmbl is een blanke manquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoewel dat met Trump niet zo'n vaart zal lopen, die schopt je er gewoon keihard uit als buitenlander
Daar waren landsgrenzen ooit voor bedoeld ook.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoewel dat met Trump niet zo'n vaart zal lopen, die schopt je er gewoon keihard uit als buitenlander
Wablief?quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:55 schreef Ygritte het volgende:
Zit er iemand ook naar steve ‘aardappelhoofd’ agenda free network te kijken?
Wat zou er zijn, wat zou er zijn![]()
![]()
Nee volgens mij niet, maar ik zit er ook nog niet zo lang, misschien dat ze dat nog niet hardop durft te zeggen?quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb jij een collega die mannen haat en het continu over haar hond heeft?
Mijn collega hoort bij het meubilairquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet, maar ik zit er ook nog niet zo lang, misschien dat ze dat nog niet hardop durft te zeggen?
Hmm verdachtquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet, maar ik zit er ook nog niet zo lang, misschien dat ze dat nog niet hardop durft te zeggen?
Misschien grmbls broer?quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn collega hoort bij het meubilair
Zag een snapshotje voorbij komen. Zag er niet al te best uit. Maar goed, die spuiten ze toch vol met uppers en weet ik het wat zodat ie nog een beetje kwiek overkomt.quote:
Dan maar oorlog met Venezuela, voor minder doen we het niet.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:09 schreef Ygritte het volgende:
Maar goed ‘moving space command HQ’ zou wel een beetje jammer zijn van al deze opwinding
Oh iglo met glazen dak is nog wel een goed idee jaquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zou nog wel graag willenmaar ja ik wil ook nog in een safaritent op de serengeti en naar Japan en naar Thailand en in een Iglo met glazen dak het noorderlicht zien
Steve ziet iets.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zag een snapshotje voorbij komen. Zag er niet al te best uit. Maar goed, die spuiten ze toch vol met uppers en weet ik het wat zodat ie nog een beetje kwiek overkomt.
Ik identificeer mezelf niet als bankquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn collega hoort bij het meubilair
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |