BOSTIJGERINquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dat is ook nog een optie
Dat ie zo de zombie apocalyps gaat aankondigen, met hem als eerste zombie
Ik kan niet wachten tot die serie weer begint.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ik volgende week reallife Fallout gaan spelen
Zou ik wel eerst een lot moeten hebbenquote:
Zoiets ja, weet ik zeker.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ienie vermoord mannen en voert ze aan de zwijnen.
Heb je al een pip boy?quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ik volgende week reallife Fallout gaan spelen
Vind het spel leuker dan de aeriequote:Op dinsdag 2 september 2025 20:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot die serie weer begint.
Hooo wacht eens even. Is het niet toevallig dat dimmy, die rechten studeerde en in Amsterdam woont, verdwijnt op het moment dat Astrid druk bezig is met in de openbaarheid treden?quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze had dus gewoon een FOK! account?
Welke user zou het geweest zijnquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze had dus gewoon een FOK! account?
Geprint? Oh dan kan ik ook wel eens doenquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neeheb wel een Vault Boy
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hooo wacht eens even. Is het niet toevallig dat dimmy, die rechten studeerde en in Amsterdam woont, verdwijnt op het moment dat Astrid druk bezig is met in de openbaarheid treden?Die had gewoon niks meer te doen zonder FOK! natuurlijk
Die is best nicequote:Op dinsdag 2 september 2025 20:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://jeje-linge.fr/en/(...)SdDVe7GgWX0Bd9u-teDl
We zijn iets op het spoor.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hooo wacht eens even. Is het niet toevallig dat dimmy, die rechten studeerde en in Amsterdam woont, verdwijnt op het moment dat Astrid druk bezig is met in de openbaarheid treden?Die had gewoon niks meer te doen zonder FOK! natuurlijk
Ik vergeet het altijd. Zoals het hoortquote:
Op de meet zag Dimmy er toch net iets anders uit.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee gewoon bij het kruidvatquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Geprint? Oh dan kan ik ook wel eens doen
Ik zou dit best willen hebben, samen met een multipass, maar wat moet ik er ook eigenlijk meequote:Op dinsdag 2 september 2025 20:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Astrid had natuurlijk een vriendin gestuurd om iedereen op een dwaalspoor te zettenquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op de meet zag Dimmy er toch net iets anders uit.
Oh lachenquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee gewoon bij het kruidvat
[ afbeelding ]
Moeltiepass!!quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zou dit best willen hebben, samen met een multipass, maar wat moet ik er ook eigenlijk mee
Oh wachtquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:*This pack does not contain the mounted object but only the electronic components to make it at home.
Etto Cornetto!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. awwww![]()
Er zit een vreemd stukje levensgeluk besloten in dingen waar je totaal niets aan hebt maar toch wil hebben.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zou dit best willen hebben, samen met een multipass, maar wat moet ik er ook eigenlijk mee
quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wil ook nog een keer tijdens een feestje 3 schelpjes op het toilet leggen, gewoon omdat het kanquote:
quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wil ook nog een keer tijdens een feestje 3 schelpjes op het toilet leggen, gewoon omdat het kan![]()
Wc papier laat ik dan wel even hangen want ‘wie moet het anders weer schoonmaken’
Ik heb dat wel met epische ‘80/‘90 shit.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zit een vreemd stukje levensgeluk besloten in dingen waar je totaal niets aan hebt maar toch wil hebben.
Zoide gij da ja?quote:
Hmmquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:38 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou douchen met water, niet met zooi
Ik ga ook zo, maar ik wacht ook op dat nieuws van/over/door Trumpquote:
Kleine vitrine in de minst bezochte kamer in het huis mag.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb dat wel met epische ‘80/‘90 shit.
Heb ik het nodig, neeeeee, wil ik het eigenlijk hebben, jaaaaaa
Gelukkig hou ik niet van rommel dus kan ik mij goed inhouden.
Douche-eendjequote:Op dinsdag 2 september 2025 20:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm
Interessant concept
Dat misschien maar eend proberen
Ik zee hìl wat aars jaquote:
Mjaquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga ook zo, maar ik wacht ook op dat nieuws van/over/door Trump
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |