Vrouwenvoetbal. Dat is pas kut.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:06 schreef RipCity het volgende:
Jezus wat een slechte bord op schoot scouting zeg. Dat je uitkomt bij zo'n Dolberg. Heerenveen/Utrecht niveau.
Maja brobbey net zo kut
Gaan Dolberg en Fitz-jim in een nieuw samengesteld elftal spelen dan?quote:
Dit is niet inclusief taalgebruik. Dat accepteren wij niet in dit topic. Hier zijn alleen maar nette mensen. Ik snap dat het een omschakeling is vanuit het Feyenoord topic.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:10 schreef RipCity het volgende:
[..]
Gaan Dolberg en Fitz-jim in een nieuw samengesteld elftal spelen dan?
diabetes hoofdquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:22 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Zolang hij ze er maar inschiet. Dat mag best met zijn ongeïnteresseerde diabetes hoofd. No problemo.
Heb je dit opgezocht met TjackaGPTquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:22 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Zolang hij ze er maar inschiet. Dat mag best met zijn ongeïnteresseerde diabetes hoofd. No problemo.
Ah oke. Bij diabetes hoofd denk ik aan een dik persoon met puisten of zoquote:
100%. Google, bing, yahoo, KlaasWeetAllesGPT, allemaal de deur uit gedaan. 100% TjackaGPT.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heb je dit opgezocht met TjackaGPT
Nee Brobbey keek leuk uit z’n ogenquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:16 schreef mitt het volgende:
Zo geen zin om weer naar dat ongeïnteresseerde hoofd te kijken.
Bedankt, vriend.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:31 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
100%. Google, bing, yahoo, KlaasWeetAllesGPT, allemaal de deur uit gedaan. 100% TjackaGPT.
Mitt ziet liever de PASSIE van WEGHORSTquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:34 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nee Brobbey keek leuk uit z’n ogen
Nu heb je twee spitsen die niet 100 zijnquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mitt ziet liever de PASSIE van WEGHORST
Like a bossquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:16 schreef mitt het volgende:
Zo geen zin om weer naar dat ongeïnteresseerde hoofd te kijken.
Jij bent maximaal 60/100 en we verwelkomen je toch ook? We zijn altijd heel vriendelijk. Dus doe eens lief tegen onze spitsen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:37 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nu heb je twee spitsen die niet 100 zijn
Ik herken mij meer in Dolberg dan in Weghorstquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:37 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nu heb je twee spitsen die niet 100 zijn
Wotte heeft ons bijna het kampioenschap gegeven vorig jaar. Alleen jammer dat zijn Sjamaan ziek werd op de laatste dagquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:38 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Jij bent maximaal 60/100 en we verwelkomen je toch ook? We zijn altijd heel vriendelijk. Dus doe eens lief tegen onze spitsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |