Dolberg was als talent ook erg goed.quote:Op dinsdag 2 september 2025 17:31 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Was op het jeugd EK erg goed. In potentie beter dan Dolberg.
Jezus ook al een Deen lekker creatief weerquote:
Gisteren nog geruchten dat die voor 35 miljoen naar Frankfurt zou gaan. Leuk gerucht maar als dat een optie zou zijn voor huur dan heb ik geen idee waarom je nog met Dolberg bezig bent.quote:
weeral een voetballerquote:Op dinsdag 2 september 2025 17:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jezus ook al een Deen lekker creatief weer
Eintracht had hem gisteren bijna gekocht voor 30 miljoen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 17:31 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dolberg was als talent ook erg goed.
Is al 22 jaar oud ook.
Beetje langetermijn denken wellicht en Dolberg wil heel graag naar ajax wat ook wel een pre is.quote:Op dinsdag 2 september 2025 17:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Gisteren nog geruchten dat die voor 35 miljoen naar Frankfurt zou gaan. Leuk gerucht maar als dat een optie zou zijn voor huur dan heb ik geen idee waarom je nog met Dolberg bezig bent.
Koop jij ook weleens bijna, haast per ongeluk iets van 30 miljoen?quote:Op dinsdag 2 september 2025 17:37 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Eintracht had hem gisteren bijna gekocht voor 30 miljoen.
Small club mentality.quote:Op dinsdag 2 september 2025 17:44 schreef TheVulture het volgende:
Vind ook wel dat je een kleine morele verplichting hebt richting Dolberg als je die 2 clubs laat afzeggen omdat ie graag naar Amsterdam komt
Ik kan totaal miszitten maar in zon geval betaald Newcastle gewoon een groot deel van het salaris door, maar willen ze hem gewoon ervaring bij ons laten opdoen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 17:43 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Osula lijkt mij echt onzin. Kunnen we niet betalen. En huur betwijfel ik ook, lijkt me niet dat Newcastle daar zoveel zin in heeft, die hebben al genoeg spits problemen.
Hebben gister nog voor 55 meloen pond Wissa gekocht van Brentford.quote:Op dinsdag 2 september 2025 17:43 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Osula lijkt mij echt onzin. Kunnen we niet betalen. En huur betwijfel ik ook, lijkt me niet dat Newcastle daar zoveel zin in heeft, die hebben al genoeg spits problemen.
Maar ehh dan hebben ze zelf nog maar 2 spitsen over? Dat is echt niet te doen in de premier league.quote:Op dinsdag 2 september 2025 17:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik kan totaal miszitten maar in zon geval betaald Newcastle gewoon een groot deel van het salaris door, maar willen ze hem gewoon ervaring bij ons laten opdoen.
Als je in hem toekomst ziet, maar hij heeft nu nog twee betere voor hem in de pikordequote:Op dinsdag 2 september 2025 17:43 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Koop jij ook weleens bijna, haast per ongeluk iets van 30 miljoen?
Staat wel dat Newcastle de deal afkapte maar dat lijkt mij sterk als je hem vervolgens alsnog wil verhuren.
We halen daarmee de facto Brobbey terug.quote:Op dinsdag 2 september 2025 18:11 schreef HowardRoark het volgende:
Die Osula heeft welgeteld 4 doelpunten gemaakt in 60 duels, niet bepaald indrukwekkend.
Dat is in de Premier Leaguequote:Op dinsdag 2 september 2025 18:11 schreef HowardRoark het volgende:
Die Osula heeft welgeteld 4 doelpunten gemaakt in 60 duels, niet bepaald indrukwekkend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |