SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.
quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:28 schreef Wotte het volgende:
Ik krijg braakneigingen van deze paringsdans.
quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:22 schreef Vino_Tinto het volgende:
Dit zijn. Mijn katten
Maine coon en een normale kleine katIk dacht dat Maine coon's gigantisch waren? Verder bizar schattig uiteraard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neem gelijk wat kattenvoer mee.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:10 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Tot morgen!
Ik neem wel 2 katten mee goed?
Nee hij insinueert dat mijn kat ondergewicht heeft.quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:37 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Eet jij kattenvoer en zo ja, waarom?
Jeetje wat boos. Ik overweeg een asiel kat te nemen maar twijfel nog of ik hier een kat naar buiten wil laten gaan.quote:
Ze is 8 kiloquote:Op dinsdag 2 september 2025 21:34 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat Maine coon's gigantisch waren? Verder bizar schattig uiteraard.
Jij bent echt bijzonder.quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:57 schreef 3rr0r het volgende:
Ik zie al wel welke Sinterklaas gaat spelen en welke Zwarte Roetveeg Piet
Toch een flink beest* dusquote:
Heb ik al. Inmiddels alweer 7 jaar enorm gelukkig met elkaar.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 06:41 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Moet je die wel eerst vinden he
Eens wat anders dan de 'ho stop en anders schieten we de buitenboordmotor' van de Nederlandse marinequote:Trump: elf doden bij Amerikaanse aanval op drugsboot bij Venezuela
Echt tijd voor de volgende stap dan hequote:Op woensdag 3 september 2025 04:04 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Heb ik al. Inmiddels alweer 7 jaar enorm gelukkig met elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |