Nu diegene er toch niet meer is kan je best wel vertellen wie het was.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:16 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja @:Kapiteintje was ook wel heel leuk ja
maar die bedoelde ik niet
zijn account is er nog wel, maar voor het laatst hier in 2019quote:Op donderdag 4 september 2025 11:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nu diegene er toch niet meer is kan je best wel vertellen wie het was.
PSV is echt een klote clubquote:Op donderdag 4 september 2025 11:19 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
zijn account is er nog wel, maar voor het laatst hier in 2019
maar ja toch voor de verkeerde club
Liever een PSV'er dan een ajacied toch
quote:
Poept hij naakt?quote:Op donderdag 4 september 2025 12:02 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]![]()
Ik denk niet dat ik hem kan om toveren tot een Feyenoorder
Hij is een rasechte eindhovenaar
Geo4kant doet dat welquote:Op donderdag 4 september 2025 12:27 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Geen idee. We hebben alleen nog maar gebeld en geappt
Het is nog prilquote:Op donderdag 4 september 2025 12:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat is jullie relatie waard als je daar niet gewoon open over kan praten
We hebben alleen 1x gedate 😎👍quote:Op donderdag 4 september 2025 10:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Moderator Speedfight heeft user @:paul inderdaad keihard gedumpt voor een andere user.
Wel al geneukt?quote:Op donderdag 4 september 2025 12:51 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Het is nog pril
We kennen elkaar net 2 weken.
En wat voor gebakje is dat?quote:Op donderdag 4 september 2025 13:08 schreef GGMM het volgende:
Omdat hier iemand jarig is heb ik een klein gebakje
Daarom zeg ik de eerste date ook altijd af, ga meteen op de 2e date.quote:Op donderdag 4 september 2025 12:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee
en dat gaat ook niet gebeuren op de eerste date
quote:Op donderdag 4 september 2025 13:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom zeg ik de eerste date ook altijd af, ga meteen op de 2e date.
Je hebt diverse kleine gebakjes bijdehandje.quote:Op donderdag 4 september 2025 13:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klein betekent bescheiden, niet al te groot
Ik snap dat jij dat niet kent
Aardbeiquote:Op donderdag 4 september 2025 13:49 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Je hebt diverse kleine gebakjes bijdehandje.
Dan weet je toch niet wat voor vlees je in de Kuip hebt. Straks doe je alles voor niksquote:Op donderdag 4 september 2025 12:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee
en dat gaat ook niet gebeuren op de eerste date
Je bent een smerig varken. Je kan ook nee zeggen.quote:Op donderdag 4 september 2025 13:08 schreef GGMM het volgende:
Omdat hier iemand jarig is heb ik een klein gebakje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |