Dat is balenquote:Op dinsdag 2 september 2025 13:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee en m'n studie begint ook nog eens in m'n vakantie. Godverdomme
Maar het kon even niet anders
3 weken Pattaya @JanCees (rip)quote:Op dinsdag 2 september 2025 16:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nog 2 dagen en dan heb ik 3 weken vakantie.
Wat leuk! Ga je nog op vakantie, of vier je het in eigen landquote:Op dinsdag 2 september 2025 16:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nog 2 dagen en dan heb ik 3 weken vakantie.
En ik heb geen studie die dan begint. Dat kon wel anders.
Roesjes jagenquote:Op dinsdag 2 september 2025 16:11 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
3 weken Pattaya @:JanCees (rip)
rip?quote:Op dinsdag 2 september 2025 16:11 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
3 weken Pattaya @:JanCees (rip)
Wat een leuke vraag.quote:Op dinsdag 2 september 2025 16:32 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Wat leuk! Ga je nog op vakantie, of vier je het in eigen land
Helaas welquote:Op dinsdag 2 september 2025 16:37 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
rip?
Bestaat @:JanCees niet meer?
Leuk! Zweden lijkt mij wel wat.quote:Op dinsdag 2 september 2025 16:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat een leuke vraag.
Ik ga naar Litouwen en Zweden.
Misschien kan iemand op dit forum vragenquote:Op dinsdag 2 september 2025 16:56 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Leuk! Zweden lijkt mij wel wat.
Ik wil ook een vakantie plannen, maar durf nog niet echt alleen.
Nee ben je gekquote:Op dinsdag 2 september 2025 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien kan iemand op dit forum vragen
Ik had een maaltijdsalade met kipquote:Op dinsdag 2 september 2025 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Stel gewoon voor om samen te gaan voor je nog meer taalfouten maaktquote:Op dinsdag 2 september 2025 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien kan iemand op dit forum vragen
Bro hoe is hetquote:Op dinsdag 2 september 2025 17:31 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Stel gewoon voor om samen te gaan voor je nog meer taalfouten maakt
Wat leukquote:Op dinsdag 2 september 2025 16:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat een leuke vraag.
Ik ga naar Litouwen en Zweden.
Nee dit kan nietquote:Op dinsdag 2 september 2025 16:37 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
rip?
Bestaat @:JanCees niet meer?
quote:Op dinsdag 2 september 2025 17:31 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Dat kan prima samenquote:Op dinsdag 2 september 2025 18:31 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]dat kan niet. Zijn studie begint
Na deze reactie durf ik dat niet meerquote:Op dinsdag 2 september 2025 17:31 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
quote:
avg.quote:Op dinsdag 2 september 2025 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |