SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_FlashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even de puntmuts op 90 graden wassen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:27 schreef CherryLips het volgende:
Oké dat was mijn bijdrage aan het puntmuntsuurtje. Ik voel me vies.
Nee doen we niet. Telmachine in en naar het goede doel allenquote:Op dinsdag 2 september 2025 13:21 schreef Recce het volgende:
@:dr_flash, moet je je voorstellen dat je dit in je Excel moet verwerken:
https://www.tubantia.nl/v(...)uit-wensbron-1752637
Bedoelde het meer vanaf zijn kant, aangezien hij (blijkbaar) de beller is.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou aandacht is toch ook leuk. Het is niet alsof ik nu allerlei andere opties in de wacht heb staan ofzo
@Budapestenaar heeft vast de juiste wastipsquote:Op dinsdag 2 september 2025 13:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Even de puntmuts op 90 graden wassen.
Gelukkig verbleken ze niet in de kookwas.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Even de puntmuts op 90 graden wassen.
ja dan stopt die met bellen denk ik. Ik zou ook stoppen met bellen als die iemand heeft gevonden waarmee die het serieus wil proberenquote:Op dinsdag 2 september 2025 13:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Godsamme, die TT.
[..]
Bedoelde het meer vanaf zijn kant, aangezien hij (blijkbaar) de beller is.
quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar dat we hebben we al besproken. Ik vind hem te aantrekkelijk voor vriendschap
Als ie in Badr is geweest wel.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:30 schreef bitterbal het volgende:
want zijn benen zijn super harig maar zijn borst is glad
Yesquote:Op dinsdag 2 september 2025 13:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Omdat je hem dan ineens zou bespringen tijdens het ganzenborden?
Mweh, zegt niks.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:30 schreef bitterbal het volgende:
want zijn benen zijn super harig maar zijn borst is glad
Of het is zo'n minibeetje borsthaar dat 'ie het daarom weghaalt.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee?
hmm dan moet ik het maar vragen
denk wel dat die er ijdel genoeg voor is om het te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |