quote:De Amerikaanse president Donald Trump komt om 20.00 uur Nederlandse tijd met ‘een aankondiging’. Dat heeft het Witte Huis dinsdag bekendgemaakt. Het is niet bekend wat hij gaat zeggen. De aankondiging volgt na speculaties op sociale media over de gezondheid van de president.
POLLquote:
Ik hoop dat er niet een mededeling komt dat hij vanwege z’n gezondheid een stap terug gaat doen en die vreselijke Vance het stokje gaat overnemen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 11:54 schreef capricia het volgende:
Van die J.D. Vance word ik ook niet echt vrolijk.
Thank you for your attention to this matter!
Nah, Trump lijkt me niet de persoon die op geeft. Die zet op zijn sterfbed nog allerlei krabbeltjes onder wetten.quote:Op dinsdag 2 september 2025 11:55 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik hoop dat er niet een mededeling komt dat hij vanwege z’n gezondheid een stap terug gaat doen en die vreselijke Vance het stokje gaat overnemen.
quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:05 schreef Falco het volgende:
[..]
Kijk hoe hij hier loopt
Bekijk deze YouTube-video
Denk dat ie Parkinson heeft.
Kan je dat ergens zien?quote:
Er bestaat al Trump shampoo.quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:24 schreef TAmaru het volgende:
“Ladies and gentlemen, thank you, thank you. This is the biggest, most important, most tremendous announcement in history—many people are saying so, the best people. The fake news said I was sick, very sick. Wrong! I’m in perfect health, the healthiest president, maybe ever. Doctors are amazed. They say, ‘Sir, your health is incredible, it’s like an Olympic athlete—an Olympic athlete who eats cheeseburgers.’ True story.
But the REAL reason I’m here… is even bigger. Much bigger. Today, I am officially announcing… that I will be opening my own line of shampoo. That’s right—Trump Haircare™. People have been asking me for years, ‘Mr. President, how do you get such a strong, powerful hairstyle?’ And now, America, you’ll finally have the answer. It’s golden, it’s fabulous, it’s unstoppable—just like me.
It comes in three scents: Victory Vanilla, Freedom Fries, and Orange You Glad I’m President. Very classy. Very exclusive. Only available in Trump Towers gift shops—soon to be in every bathroom in America.
And by the way—let’s be honest—Sleepy Joe could really use a bottle. His hair looks like it fell asleep halfway through the campaign. Very sad.
So forget the rumors, forget the lies. The only thing sick tonight will be the competition, when they see how many bottles I sell. Believe me. Thank you, God bless shampoo, and God bless the United States of America.”
Nee dat is het niet, dat is het eerste punt in zijn agenda, zo een announcement van 9 uur is zeldzaam.quote:Op dinsdag 2 september 2025 11:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Het is gewoon een standaard persmoment.
Het zou juist raar zijn (en nog meer speculatie opwekken over zijn afwezigheid) als hij dat niet deed.
Helemaal ondenkbaar natuurlijk dat een obese man van bijna 80 jaar iets zou mankeren dat zijn functioneren zou beperken.quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:28 schreef Scjvb het volgende:
Het kán, maar geloof er ergens geen zak van dat hem iets mankeert wat hem zijn functie gaat beperken, of zelfs levensbedreigend is.
Geruchten over gezondheidsproblemen deden niet zo heel lang geleden ook al de ronde over Vladimir Poetin en kijk 'm nu eens.
Ik weet het nog zo net niet. De afgelopen maanden zo niet een jaar heeft hij natuurlijk roofbouw op z’n lichaam gepleegd, altijd over te zijn en in de spotlights te staan. Dat zou voor een jong persoon al zwaar zijn, hij is 79 jaar.quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:28 schreef Scjvb het volgende:
Het kán, maar geloof er ergens geen zak van dat hem iets mankeert wat hem zijn functie gaat beperken, of zelfs levensbedreigend is.
Geruchten over gezondheidsproblemen deden niet zo heel lang geleden ook al de ronde over Vladimir Poetin, en kijk 'm nu eens.
We horen/merken het vanzelf wel.quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Helemaal ondenkbaar natuurlijk dat een obese man van bijna 80 jaar iets zou mankeren dat zijn functioneren zou beperken.
Nou ja je kunt veel van de man zeggen, maar woorden als "functioneren" en "beperken" kunnen misschien wel een kleine herziening gebruiken in het woordenboek.quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Helemaal ondenkbaar natuurlijk dat een obese man van bijna 80 jaar iets zou mankeren dat zijn functioneren zou beperken.
Horen gaan we het sowieso niet, net of hij gaat zeggen dat hij diabetes of hartfalen heeft.quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:32 schreef Scjvb het volgende:
[..]
We horen/merken het vanzelf wel.Toch?
Het kan van alles zijn. Sluit verder ook niets uit.quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Horen gaan we het sowieso niet, net of hij gaat zeggen dat hij diabetes of hartfalen heeft.
Hem kennende zou het logisch zijn dat hij - hoe of wat dan ook - het mooier maakt dan het is.quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:32 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik weet het nog zo net niet. De afgelopen maanden zo niet een jaar heeft hij natuurlijk roofbouw op z’n lichaam gepleegd, altijd over te zijn en in de spotlights te staan. Dat zou voor een jong persoon al zwaar zijn, hij is 79 jaar.
Het zou juist verstandig zijn niet zoals de democraten met Biden door te gaan of er niks aan de hand is.
Zoiets, of gewoon iets over heffingen, de boze slechte dit of de boze slechte dat, de media, etc.quote:Op dinsdag 2 september 2025 11:57 schreef Glazenmaker het volgende:
Hij gaat never nooit niet toegeven dat hij doodgaat.
Hij zal zeggen nog nooit zo gezond te zijn geweest. Zijn brein is het meest perfecte brein ooit onderzocht door zijn arts. Biden is pas echt bijna dood.
Niagara Falls wordt hernoemd naar Niagara Rises.quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:37 schreef KinKiJan het volgende:
Ik ga er geen popcorn voor halen, zal vast wel weer een van zijn megalomane scheten zijn, meer niet.
Putin wil juist dat Trump blijft levenquote:Op dinsdag 2 september 2025 12:42 schreef MissButterflyy het volgende:
Iemand al nagedacht over de gevolgen voor zijn gezondheid door de hand van Putin te hebben geschud?![]()
Dat zal weinig uitmaken. Putin zelf had dan allang kassiewijle moeten zijnquote:Op dinsdag 2 september 2025 12:42 schreef MissButterflyy het volgende:
Iemand al nagedacht over de gevolgen voor zijn gezondheid door de hand van Putin te hebben geschud?![]()
Bij Trump zijn er veel meer aanwijzingen. Opgezwollen enkels en onverklaarbare grote blauwe plekken op zijn handenquote:Op dinsdag 2 september 2025 12:28 schreef Scjvb het volgende:
Geruchten over gezondheidsproblemen deden niet zo heel lang geleden ook al de ronde over Vladimir Poetin en kijk 'm nu eens.
Hmm, dan neem ik mijn woorden terug.quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee dat is het niet, dat is het eerste punt in zijn agenda, zo een announcement van 9 uur is zeldzaam.
Uiteraard ook gelezen en afbeeldingen van gezien. Kan tegenwoordig evengoed gemanipuleerd en nep zijn, toch afwachten wat 'ie nou te melden heeft!quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:44 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Bij Trump zijn er veel meer aanwijzingen. Opgezwollen enkels en onverklaarbare grote blauwe plekken op zijn handen
Nee, dat is echt. Maar die beelden zijn al in juli gedeeld en hij schijnt vaatproblemen te hebben.quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:48 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Uiteraard ook gelezen en afbeeldingen van gezien. Kan tegenwoordig evengoed gemanipuleerd en nep zijn, toch afwachten wat 'ie nou te melden heeft!
Unburdened by what has been.quote:Op dinsdag 2 september 2025 11:54 schreef capricia het volgende:
Van die J.D. Vance word ik ook niet echt vrolijk.
Thank you for your attention to this matter!
Steek je kop nog dieper in het zand.quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:48 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Uiteraard ook gelezen en afbeeldingen van gezien. Kan tegenwoordig evengoed gemanipuleerd en nep zijn, toch afwachten wat 'ie nou te melden heeft!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |