abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218685474
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2025 10:02 schreef Ama het volgende:

[..]
Ik was gisteren nog voorzichtig met dit hier zeggen maar het lijkt er sterk op dat de jongen die is overleden dit heeft gedaan uit wanhoop.
Zou kunnen.
Zelf vind ik het apart dat er dan zoveel uit de kast getrokken wordt om deze jongen te herdenken. Kan mij niet herinneren dat dit een normale gang van zaken is wanneer een persoon dit hele drama op zijn geweten heeft herdacht wordt op deze manier. Of zullen zijn vrienden en de buurt iets te voorbarig zijn geweest?

Over de jongste wordt niks gezegd, ook niet door de buurt. [soms is het goed te luisteren naar wat er niet wordt gezegd..]

En dan is was er nog de moeder..

1 van de 3 heeft het gedaan, dat staat vast.
Waarom iemand [moeder en oudste zoon] uit de wind houden als ze al overleden zijn, zou je denken?

De jongste heeft het antwoord op de vraag wie het gedaan heeft.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2025 11:39:38 ]
  roze vrijdag 5 september 2025 @ 11:42:57 #77
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_218685495
Waarom zou het raar zijn om hem dan alsnog te herdenken? Van wat ik allemaal een beetje lees heeft die jongen geen makkelijk leven gehad en hij schijnt ook nog twee dagen voor het hele gebeuren in elkaar geslagen te zijn.

En waarom zou over de jongste iets gezegd moeten worden? Want het was de oudste waarvoor Jeugdzorg moest komen.
Your beauty never ever scared me.
pi_218685571
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2025 11:42 schreef Ama het volgende:
Waarom zou het raar zijn om hem dan alsnog te herdenken? Van wat ik allemaal een beetje lees heeft die jongen geen makkelijk leven gehad en hij schijnt ook nog twee dagen voor het hele gebeuren in elkaar geslagen te zijn.

En waarom zou over de jongste iets gezegd moeten worden? Want het was de oudste waarvoor Jeugdzorg moest komen.
Ok.
  roze vrijdag 5 september 2025 @ 12:00:31 #79
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_218685587
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 september 2025 11:58 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]
Ok.
Je hoeft niet te antwoorden hoor.
Your beauty never ever scared me.
pi_218685619
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2025 12:00 schreef Ama het volgende:

[..]
Je hoeft niet te antwoorden hoor.
Beter van niet voordat ik weer gebanned word om niks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')