Ja straat of wat verderop. Jupiterstraat. Dit is Plutolaan.quote:Op dinsdag 2 september 2025 11:42 schreef Elan het volgende:
Is dat niet zelfde buurtje waar jaren geleden 6 kinderen zijn omgekomen door een vader die brand had gesticht?
Vlakbij, zelfde soort huizen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 11:42 schreef Elan het volgende:
Is dat niet zelfde buurtje waar jaren geleden 6 kinderen zijn omgekomen door een vader die brand had gesticht?
In 2022quote:Op dinsdag 2 september 2025 11:42 schreef Elan het volgende:
Ik zag het net ook in een filmpje en dat was geen Telegraaf.quote:Op dinsdag 2 september 2025 14:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
De buurman hoorde 2 knallen staat in de telegraaf.
Mag het niet plaatsen want premium.
quote:Op dinsdag 2 september 2025 14:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zag het net ook in een filmpje en dat was geen Telegraaf.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)de-raam-te-slaan-bij
Oh dat is geen molotov coctailquote:Op dinsdag 2 september 2025 14:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
De buurman hoorde 2 knallen staat in de telegraaf.
Mag het niet plaatsen want premium.
Ik wel helaas.quote:Op dinsdag 2 september 2025 14:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van die dingen gelukkig, dus ik geloof je gelijk.
De laatste jongen die slachtoffer werd van een aangestoken woningbrand, was slachtoffer van een paar vrienden van zijn broer.quote:Op dinsdag 2 september 2025 17:27 schreef LaDaDiDa het volgende:
Een van de ergste manieren om te sterven. En dan nog aangestoken vermoedelijk. Wat ziek.
Gestoorde ex is het meest waarschijnlijk bij zo'n familiedrama.
quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:24 schreef maily het volgende:
Ook moeder (51) van gezin in Roermond overleden na woningbrand
quote:Een fotograaf van persbureau ANP zag dinsdagmiddag dat er twee jerrycans zijn onderzocht in de voortuin van de woning.
Eerst maar eens kijken of hij het überhaupt overleefd..quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:33 schreef vosss het volgende:
RIP aan de nabestaanden.
14 jaar, je oudere broer en je moeder in 1 klap dood.
Pff geen kans om te vluchten dan..quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:34 schreef maily het volgende:
[..]
Ja ... zeer waarschijnlijk aangestoken ... voor- en achterkant van het huis ...
Ook nog eens ja. En dan hoe. Waarschijnlijk getekend voor het leven. Letterlijk en figuurlijk.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken of hij het überhaupt overleefd..
Of een verkeerd adres van een gerichte actie. Zou ook niet de eerste keer zijn. Maar inderdaad hoe dan ook ziek.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:36 schreef Momo het volgende:
Zeer triest, vraag mij of het een gerichte actie is of gewoon hun huis toevallig is gekozen en op de weg stond van een totale gek. Al ben je net zo goed een totale gek als het gericht is op dit gezin.
Wat een lef ook, op zo'n tijdstip.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:34 schreef maily het volgende:
[..]
Nou idd, die hebben ze 300 meter verderop op de eerste beste camera te pakken zou je denken.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:40 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Wat een lef ook, op zo'n tijdstip.
Dat moet toch gezien zijn..
Dat zijn gewoon ISIS-praktijken.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:34 schreef maily het volgende:
[..]
Bij brandstichting aan voor én achterzijde zoals in dit geval lijkt het mij dat er niet veel "toeval" is.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:36 schreef Momo het volgende:
Zeer triest, vraag mij of het een gerichte actie is of gewoon hun huis toevallig is gekozen en op de weg stond van een totale gek. Al ben je net zo goed een totale gek als het gericht is op dit gezin.
Of een ander huis het doelwit was.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:36 schreef Momo het volgende:
Dat is inderdaad wel heel bizar ja, gewoon tijdens het ochtend spitsuur zowel de voor als achterkant van een rijtjeshuis in brand steken..quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:40 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Wat een lef ook, op zo'n tijdstip.
Dat moet toch gezien zijn..
De vader de dader?quote:Op woensdag 3 september 2025 10:32 schreef Toine51 het volgende:
Waren blijkbaar veel problemen binnen het gezin. Bevestigd politie en buurtgenoten.
Dus wrs familietragedie....
Hoe kom je aan deze informatie?quote:Op woensdag 3 september 2025 10:32 schreef Toine51 het volgende:
Waren blijkbaar veel problemen binnen het gezin. Bevestigd politie en buurtgenoten.
Dus wrs familietragedie....
Buurtbewoners delen emoties na dodelijke woningbrandquote:Op woensdag 3 september 2025 11:16 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hoe kom je aan deze informatie?
En een familietragedie vind ik een veel te zacht woord. Moeder wilde niet meer leven of een ex die dit heeft gedaan?
quote:volgens de politie kan er nog geen extra info gedeeld worden
Stond in de Limburger vanmorgen.quote:Op woensdag 3 september 2025 11:16 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
En een familietragedie vind ik een veel te zacht woord. Moeder wilde niet meer leven of een ex die dit heeft gedaan?
quote:Op woensdag 3 september 2025 11:16 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Helaas premium artikel.quote:Op woensdag 3 september 2025 12:15 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Stond in de Limburger vanmorgen.
Vreselijkquote:Op woensdag 3 september 2025 15:41 schreef Toine51 het volgende:
Trieste zaak...
https://www.l1nieuws.nl/n(...)hij-werd-vaak-gepest
Gvd ....quote:Op woensdag 3 september 2025 15:41 schreef Toine51 het volgende:
Trieste zaak...
Zieke geest weer als dit echt is aangestoken.quote:Op woensdag 3 september 2025 15:41 schreef Toine51 het volgende:
Trieste zaak...
quote:Op woensdag 3 september 2025 19:22 schreef MissButterflyy het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)had.../87825552.html
Bedankt voor de duiding.quote:„Ik zag dat er brand was, maar had geen idee dat het allemaal nog veel erger was.” Ze krijgt zichtbaar kippenvel op haar armen, en dan niet vanwege de kou.
quote:Op woensdag 3 september 2025 19:22 schreef MissButterflyy het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)had.../87825552.html
quote:de brand, die mogelijk IN het huis is aangestoken
quote:Fatale brand in woning Roermond is aangestoken
De brand in een woning in Roermond, waarbij dinsdag een vrouw (51) en haar zoon (16) om het leven kwamen, is aangestoken. Dat concludeert de politie na onderzoek.
Kort na de brand zei de politie al een ernstig vermoeden te hebben van brandstichting. Zo werd bij het huis aan de Plutolaan een aantal jerrycans gevonden.
De brand begon rond 07.45 uur. Niet veel later werd het lichaam van jongen gevonden. Zijn 14-jarige broer en moeder werden naar het ziekenhuis gebracht. De vrouw overleed daar aan haar verwondingen.
Gisteravond zijn in Roermond de slachtoffers herdacht met een stille tocht. Daar kwamen zo'n 300 mensen op af, onder wie veel jongeren. Burgemeester Hoogtanders hield een toespraak.
quote:Op donderdag 4 september 2025 16:35 schreef MissButterflyy het volgende:
De jerrycans zijn gevonden in de tuin, en niet in het huis zoals hier eerder werd bericht.
Hier staat toch echt voortuin.quote:
Zou zomaar kunnen. Zou. Ik weet het niet.quote:Op donderdag 4 september 2025 17:13 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Kunnen ze niet naar buiten zijn gedragen voor onderzoek?
Hiermee maak je een van de zonen verdacht.quote:Op donderdag 4 september 2025 19:44 schreef Ama het volgende:
Naar buiten gegooid door de persoon die het heeft gedaan? Misschien heeft die het wel uit zijn slaapkamerraam gegooid.
Iemand anders kan toch ook van binnenuit de brand hebben aan gestoken? Na inbraak.quote:Op donderdag 4 september 2025 19:50 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hiermee maak je een van de zonen verdacht.
quote:Op vrijdag 5 september 2025 09:21 schreef Kim-Holland het volgende:
'Fatale brand Roermond waarschijnlijk aangestoken door bewoner'
Ik was gisteren nog voorzichtig met dit hier zeggen maar het lijkt er sterk op dat de jongen die is overleden dit heeft gedaan uit wanhoop.quote:Op vrijdag 5 september 2025 09:21 schreef Kim-Holland het volgende:
'Fatale brand Roermond waarschijnlijk aangestoken door bewoner'
Zou kunnen.quote:Op vrijdag 5 september 2025 10:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik was gisteren nog voorzichtig met dit hier zeggen maar het lijkt er sterk op dat de jongen die is overleden dit heeft gedaan uit wanhoop.
Ok.quote:Op vrijdag 5 september 2025 11:42 schreef Ama het volgende:
Waarom zou het raar zijn om hem dan alsnog te herdenken? Van wat ik allemaal een beetje lees heeft die jongen geen makkelijk leven gehad en hij schijnt ook nog twee dagen voor het hele gebeuren in elkaar geslagen te zijn.
En waarom zou over de jongste iets gezegd moeten worden? Want het was de oudste waarvoor Jeugdzorg moest komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |