quote:Op woensdag 3 september 2025 18:10 schreef pullup het volgende:
Ze hebben het concert van Typhoon gecanceld wegens te harde wind
Oh jeequote:Op woensdag 3 september 2025 18:10 schreef pullup het volgende:
Dan moet het wel HEEL HEFTIG zijn.quote:Op woensdag 3 september 2025 18:10 schreef pullup het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op woensdag 3 september 2025 18:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]Ja had je gelukkig geen gelijk gisterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Idd,quote:Op woensdag 3 september 2025 18:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja had je gelukkig geen gelijk gisteren
RIP Marc.quote:
Helemaal waar ditquote:
Hier liggen ze er ook al even. Bij een andere winkel zag ik ook al Halloween spullen, al is dat op zich nog eerder dan Sinterklaasquote:
Halloween moet opbokken.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier liggen ze er ook al even. Bij een andere winkel zag ik ook al Halloween spullen, al is dat op zich nog eerder dan Sinterklaas
Ik vind het wel leukquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 3 september 2025 20:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind het wel leukLekker griezelfilms kijken enzo
Jij krijgt een note van mij, niks beters dan Samhain of Halloween zoals jij het noemtquote:
Toch vind ik het best wel interessant wat de oorsprong van al die feestdagen is.quote:Op woensdag 3 september 2025 22:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Jij krijgt een note van mij, niks beters dan Samhain of Halloween zoals jij het noemt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |