En welke vogel heeft die eitjes gelegd?quote:Op vrijdag 5 september 2025 06:45 schreef engine het volgende:
Goedemorgen![]()
De dag is goed begonnen. Was als laatste bij het ontbijt en had als eerste eitjes![]()
Hopelijk gaat de rest van de dag ook zo voorspoedig.

Hadden hetzelfde formaat als een kippenei dus ik denk van kleine struisvogels.quote:Op vrijdag 5 september 2025 08:11 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En welke vogel heeft die eitjes gelegd?![]()
Dat kan van alles zijn waar jij zit.

Ben je alweer aan het verzuipen?quote:

Prikt het?quote:Op vrijdag 5 september 2025 11:39 schreef marcb1974 het volgende:
Koriander is de grootste moordenaar op aarde
[ afbeelding ]

Bijen, naalden, prikkeldraad, etc ookquote:Op vrijdag 5 september 2025 15:14 schreef Domnivoor het volgende:
Koriander prikt niet. Brandnetels wel.

Maar dat doe ik niet in de soepquote:Op vrijdag 5 september 2025 15:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bijen, naalden, prikkeldraad, etc ook

Daar ga je dus de fout inquote:Op vrijdag 5 september 2025 15:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Maar dat doe ik niet in de soep

Ik zou het niet eten.quote:Op vrijdag 5 september 2025 16:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan best lekker zijn

Je weet niet wat je mist.quote:

Bijen met prikkeldraadsoep.quote:Op vrijdag 5 september 2025 16:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan best lekker zijn

Jij hebt smaakquote:Op vrijdag 5 september 2025 16:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bijen met prikkeldraadsoep.

Jij ook, wij weten tenminste wat lekker is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |