quote:Op donderdag 4 september 2025 23:46 schreef maily het volgende:
[..]![]()
en de rest blijft thuis om op je parkietje te passen

Ik ben ook best wel bezorgt over de toekomst, ik kan mij erbij neerleggen of ik kan er tegen aan gaan.quote:Op donderdag 4 september 2025 23:46 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, oké. Maar na zo'n 2 dagen blijdschap over het feit dat je er nog bent zou ik toch godverdakke wel heel bezorgd zijn over de toekomst m.b.t. dat oog en de afwikkeling van dat echec.

Keep up the good spirit!quote:Op donderdag 4 september 2025 23:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben ook best wel bezorgt over de toekomst, ik kan mij erbij neerleggen of ik kan er tegen aan gaan.

1 van de dingen die je vragen kan is hulp in maatschappelijke vorm. Juist om te kijken hoe de toekomst vorm te geven.quote:Op donderdag 4 september 2025 23:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben ook best wel bezorgt over de toekomst, ik kan mij erbij neerleggen of ik kan er tegen aan gaan.

Begrijp ik. Maar je leek zo berustend eerder. En dat begreep ik dus niet. Bij een aangesneden oorlel zou ik je begrijpen, maar in het geval van missen van zicht met een oog zou ik er wel bovenop zitten ipv niet weten wanneer welke afspraken plaatsvinden en waarom etc.quote:Op donderdag 4 september 2025 23:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]

quote:

Slaapse eendquote:Op donderdag 4 september 2025 23:58 schreef Superbadeendje het volgende:
En nu ben ik moe en ga ik naar bed.

In minder dan 5 minuten in slaap vallen .... waarom duurt dat filmpje dan meer dan 3 uur?quote:Op vrijdag 5 september 2025 00:09 schreef sly-nl het volgende:
Slaap lekker allen en ook de Dees op Lefkas!@
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video

De maker was in slaap gevallen vermoed ikquote:Op vrijdag 5 september 2025 00:11 schreef maily het volgende:
[..]
In minder dan 5 minuten in slaap vallen .... waarom duurt dat filmpje dan meer dan 3 uur?

Ga jij ook maar eens op tijd legguh, omaquote:Op vrijdag 5 september 2025 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
De maker was in slaap gevallen vermoed ik

Beter dan...quote:Op vrijdag 5 september 2025 06:45 schreef engine het volgende:
Goedemorgen![]()
De dag is goed begonnen. Was als laatste bij het ontbijt en had als eerste eitjes![]()
Hopelijk gaat de rest van de dag ook zo voorspoedig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |