Die was reeds begonnen, maar IDF identificeerde alle wielrenners als Hamasstrijders.quote:Op dinsdag 2 september 2025 15:14 schreef Bill_Hillie het volgende:
Ik wist niet dat de Tour de Gaza ook bezig was...
Dat zullen dan een hoop DNF-jes wordenquote:Op dinsdag 2 september 2025 15:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Die was reeds begonnen, maar IDF identificeerde alle wielrenners als Hamasstrijders.
Welke foute vent zit er mee?quote:Op dinsdag 2 september 2025 15:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vine op komst
Bahrain rijdt ach
Het was helaas Bjerg.quote:Op dinsdag 2 september 2025 15:25 schreef Koffieplanter het volgende:
Ayuso lijkt toch niet mee te zijn, terwijl het wel veel schijn had van zijn vierkante schouders in laatste wiel vlak voordat we naar de reclame moesten. Een ferme streep door de rekening.
Je overschat de situatie waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 2 september 2025 14:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je ploeg een dictatuur noemen terwijl je nog twee weken Vuelta moet afwerken voor die ploeg.
Ik heb dit nog nooit van m'n leven gezien. En het allermooiste is: dit gaat alleen nog maar meer uit de hand lopen. Ayuso en UAE zijn eigenhandig van de saaiste Vuelta de leukste Vuelta aan het maken.
Ik vind Ayuso wel echt een slapjanus. Al was zijn etappe winst dan wel weer grappig om zich vervolgens bij elke meter klimmen erna te laten afzakken.quote:
Met zo'n houding snap ik ook wel waarom ze bij het team wel genoeg van hem hadden. Hoe goed je ook bent en wat je situatie ook is, als je je verbindt aan een team voor een groot aantal jaren, moet je ook handelen in dienst van het team. Ik zou hem als team director er echt niet bij willen hebben.quote:Op dinsdag 2 september 2025 15:27 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik vind Ayuso wel echt een slapjanus. Al was zijn etappe winst dan wel weer grappig om zich vervolgens bij elke meter klimmen erna te laten afzakken.
Squid Game?quote:Op dinsdag 2 september 2025 15:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Goede weg wel weer om te vallen.
Junior Lecerf is natuurlijk een enorme bedreiging. Kopgroep kan harder zou ik zeggen. Zal nog wel oplopen.quote:
Daar strijden ze voor de bolletjes bommetjestruiquote:Op dinsdag 2 september 2025 15:14 schreef Bill_Hillie het volgende:
Ik wist niet dat de Tour de Gaza ook bezig was...
Ik snap het nietquote:Op dinsdag 2 september 2025 15:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Junior Lecerf is natuurlijk een enorme bedreiging
Ik zou ze allicht 5 minuten geven en pas op klim wat tempo rijden. Dat lijkt me beter om de rode trui te houden.quote:Op dinsdag 2 september 2025 15:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik snap het nietAlsof Vingegaard niet gewoon twee minuten pakt op het einde. Komt nogal sneu over van Bahrein.
Maar ze doen helemaal niks.quote:Op dinsdag 2 september 2025 15:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik snap het nietAlsof Vingegaard niet gewoon twee minuten pakt op het einde. Komt nogal sneu over van Bahrein.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |