Een deal. Of importtarieven.quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
NWS / President Donald Trump doet vanavond ‘een aankondiging'
Dat wordt echt een nothingburger. Iets heel saais waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarschijnlijk welquote:Op dinsdag 2 september 2025 12:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat wordt echt een nothingburger. Iets heel saais waarschijnlijk.
Zal wel zijn "housing plans" zijn.quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is er al een infrastructure bill? Volgens mij zou die in z'n eerste termijn steeds binnen twee weken komen met die bill.quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal wel zijn "housing plans" zijn.
Of een 2 weken deadline voor iemand.
Of dat ie eenbriefje met "Foei!" onder tafel aan Poetler gegeven heeft.quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal wel zijn "housing plans" zijn.
Of een 2 weken deadline voor iemand.
Hm... nu twijfel ik of ik m'n crypto moet verkopen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
HODLquote:Op dinsdag 2 september 2025 12:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hm... nu twijfel ik of ik m'n crypto moet verkopen.
Ik ga bijkopen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hm... nu twijfel ik of ik m'n crypto moet verkopen.
Ik verwacht er ook weinig van.quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat wordt echt een nothingburger. Iets heel saais waarschijnlijk.
Het zal ongetwijfeld weer iets volkomen achterlijks zijn. Niagara Falls wordt hernoemd naar Niagara Rises of zo.quote:
Ik zou het even onder een spoiler zitten voor @CherryLips .quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Er is iets mis gegaan in mijn koelkast. Al mijn chocola is nat.
INB4 "ja jij eet niet door".
De mijne was niet helemaal dichtquote:Op dinsdag 2 september 2025 12:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Er is iets mis gegaan in mijn koelkast. Al mijn chocola is nat.
INB4 "ja jij eet niet door".
Wordt die anders ook nat?quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zou het even onder een spoiler zitten voor @:CherryLips .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |