abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 september 2025 @ 13:57:12 #176
35189 Troel
scherp en bot
pi_218694211
O en Harry Potter. Ik vind de boeken en de films heerlijk. Kijk en lees het regelmatig (voordeel is dat ik ze al zo vaak gelezen heb dat de concentratie niet veel meer uitmaakt :P )

Ik baal er wel van dat we hier dus echt geen legostore in de buurt hebben, gelukkig was @Mushanga71 met zoon zo lief om wat te pick 'n bricken voor me O+ O+ O+ O+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_218695147
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 september 2025 13:54 schreef Troel het volgende:

[..]
Kunnen we die dan halverwege het land doen? Wellicht is er dan ook ruimte voor alle dingen van exode en mijn stad in wording :P ;)
Is goed, wordt wel een huge dan :D
OMG, er zijn gewoon zoooveeel leuke Legosets dat ik al tegen zoon zei dat ik nog 3 huizen nodig heb :P

En, graag gedaan! :*
Die Lego store in Londen is helemaal fantastisch en grooot!
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_218695599
T is helemaal niet van de Lego. A wel. Die had bijna Steamboat Willy gekocht, maar helaas, die pastte niet in de koffer.

The Mall is dichtbij voor ons, maar die Lego store is best klein. Die is Disney Springs was een stuk groter.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_218695727
Mijn dochters waren into lego friends, nu opeens niet meer. Nu zijn ze in into de playmobil, voelt toch als een stap terug :')

Ik snap echt niet dat mensen opmerkingen maken over een ereader omdat het een schermpje is :o

De meiden liepen vandaag de kidsrun van een whooping 800 meter :') Jewel kwam huilend over de finish, die was vantevoren al overstuur maar wilde zó graag die medaille. En de 7 jarige was vooral teleurgesteld dat ze geen 1e was geworden, maar ze heeft er toch een aantal 9 jarigen uitgerend ^O^
pi_218697269
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 september 2025 11:15 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Heb je de Harry Potter films nog niet gezien? Wij kijken elk jaar rond kerst :D Heeel veel kijkplezier! :)

We hebben twee boterbierkarren 8-)
Ik kreeg van zoon de nieuwe Lego orchidee :) en ik kocht de Lego black dahlia van Wednesday, die komt in de woonkamer en voor zoon ook iets van botanical, voor in zn nieuwe mangakast :s)
Die klinkt interessant!
Bij mijn vader staan verschillende lego boeketten , ook de orchidee. Erg leuk.
Kim is ineens van lego F1 auto's, heeft er nu verschillende van.
pi_218697529
Met Lego bloemen heb ik (nog) niet zoveel.

Ik ben nu de modulaire straat weer aan het opbouwen. Die hadden we afgebroken voor de verbouwing. Die bouw ik altijd helemaal uit.

Als dat klaar is, ga ik aan de slag om een nis in de nieuwe kast vol te bouwen door Central Perk en The Appartments van Friends te 'moccen'. Geen idee of dat gaat lukken.

En dan is het inmiddels weer oktober en gaan we bijna starten met de Kerst Lego want dat is veeeeel.

And so on ;)

Verloofde heeft vandaag de nieuwe set van Wall-E, Eve en Mo gebouwd. Die is cute.
pi_218697764
Ik liet het net zien die lego Dahlia van Wednesday aan mijn vriend en hij moest toch wat bestellen bij bol en hij heeft het meteen mee besteld. O+
We zijn Wednesday fan, ik hou van Halloween, horror etc. Dus komt mooi uit!
pi_218698127
Lego O+

Ik las hier voor week iets over zieke kinderen, ik heb er ook 1, Dochter kwam al snotverkouden terug van kamp en sinds vanmiddag ook koorts. Ik gooi t op n combi van snot en moeheid en hoop dat ze morgen weer opgeknapt want we zouden gaan bbqen bij mijn ouders, mijn vader voelt zich nu goed genoeg en had er zin in, zou jammer zijn als we er niet bij kunnen zijn.
S. 2014
J. 2016
pi_218698152
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 20:01 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik liet het net zien die lego Dahlia van Wednesday aan mijn vriend en hij moest toch wat bestellen bij bol en hij heeft het meteen mee besteld. O+
We zijn Wednesday fan, ik hou van Halloween, horror etc. Dus komt mooi uit!
Echt hoor, Wednesday O+
Ik had deze set nog niet gezien, zag um en meteen gekocht :D
Wij hebben nog 1,5 aflevering van seizoen 2 te bingen.
En Stranger Things, seizoen 5 begint op 26 november. Ook zo gaaf en ik hou niet van horror. Vind dit ook eerder humor dan horror, eigenlijk :+

Dochter belde, kleinzoon wilde met zoon spelen dus meteen in de auto gesprongen :D En weer even heerlijk beeb vastgehouden O+
If they say
pi_218698189
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 20:48 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Echt hoor, Wednesday O+
Ik had deze set nog niet gezien, zag um en meteen gekocht :D
Wij hebben nog 1,5 aflevering van seizoen 2 te bingen.
En Stranger Things, seizoen 5 begint op 26 november. Ook zo gaaf en ik hou niet van horror. Vind dit ook eerder humor dan horror, eigenlijk :+

Dochter belde, kleinzoon wilde met zoon spelen dus meteen in de auto gesprongen :D En weer even heerlijk beeb vastgehouden O+
Nee dit is geen horror idd! Wel echt leuke humor! Thrillers vind ik ook leuk.
Wij hebben een aantal afleveringen gezien, denk vandaag de laatsten.
Stranger Things zal tijd worden dat dat weer begint!

Fijn dat je beeb hebt geknuffeld! O+
pi_218699488
Gut, ik heb mij niet eens door de 1e aflevering heen kunnen worstelen. :P
Ik ben ook helemaal niet van dat hippe, fantasy-achtige, magische krachten gedoe.

Stranger Things is eigenlijk de grote uitzondering.
pi_218699611
Wednesday ❤️❤️
Geweldige serie. Wij hebben deel 2 woensdag gebinged. Deel 1 heb ik in het vliegtuig gekeken.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_218700698
Oh die wednesday lego is ook tof! Ik heb 2 vaasjes met legobloemen staan maar alles moet hoog met meneer puberpup die alles pakt waar hij bij kan en de plank begint wat vol te raken :')
S. 2014
J. 2016
pi_218702297
Ik had dus niet door dat die Harry Potter film zo lang duurde. B lag om 23:15 op bed, normaal in het weekend rond 9 uur. Hij is net uit bed.

Maar het was supergezellig. Hij had popcorn gemaakt met zijn popcorn machine en kwam helemaal bij me liggen.

Vooral genoten van zijn reacties, hij vergeleek natuurlijk met het boek en die verwondering maar ook irritaties, heerlijk.
pi_218702303
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 20:54 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]
Nee dit is geen horror idd! Wel echt leuke humor! Thrillers vind ik ook leuk.
Wij hebben een aantal afleveringen gezien, denk vandaag de laatsten.
Stranger Things zal tijd worden dat dat weer begint!

Fijn dat je beeb hebt geknuffeld! O+
Volgens de series zelf, zijn ze wel horror, vandaar :D

quote:
1s.gif Op zaterdag 6 september 2025 23:07 schreef vencodark het volgende:
Gut, ik heb mij niet eens door de 1e aflevering heen kunnen worstelen. :P
Ik ben ook helemaal niet van dat hippe, fantasy-achtige, magische krachten gedoe.

Stranger Things is eigenlijk de grote uitzondering.
Serieus? Zoon wilde Wednesday al tijden met me kijken maar het leek me niks. Tot de eerste scène, toen zat ik aan de buis geplakt :D

Ik hou ook meer van series als GoT, Outlander, Vikings, Downton Abbey, Shetland...en daar zijn deze twee bijgekomen 8-)
If they say
pi_218702319
Heerlijk samen gekeken dus exode O+ En ja, ze duren lang. Wij beginnen weken voor het eind van het jaar want met oud en nieuw willen we de laatste kijken. En dat doen we dan in gedeeltes :Y
If they say
pi_218702721
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 11:10 schreef Mushanga71 het volgende:
Heerlijk samen gekeken dus exode O+ En ja, ze duren lang. Wij beginnen weken voor het eind van het jaar want met oud en nieuw willen we de laatste kijken. En dat doen we dan in gedeeltes :Y
Ik ben ooit met een vriendin in de bios naar Lord of the Rings, die vonden we zo laaaang duren. En na de film keken we elkaar aan 'Wat een raar einde!' toen kwamen wij er dus pas achter dat het er meer films waren _O-

Maar hij zat vanaf de eerste minuut aan het beeld gekluisterd. Ik vind het zo mooi hoe hij er helemaal in op ging. Ook de boeken, hij zit helemaal in die wereld en in het verhaal. Ik kan zelf ook helemaal opgaan in boeken, als kind al.
  zondag 7 september 2025 @ 21:14:30 #193
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_218709829
Ik was vanavond met zoon naar het Max-concert aan het kijken. En dat leverde me de volgende uitspraak op: "Jij lijkt op Francis van Broekhuizen, als je leuk zou zijn".

En daar mocht ik het mee doen :D
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 7 september 2025 @ 21:42:24 #194
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_218710064
:D :D
  maandag 8 september 2025 @ 11:00:30 #195
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_218713074
quote:
1s.gif Op zondag 7 september 2025 21:42 schreef BE het volgende:

Hoe gaat het met je? Is de uitvaart van je papa al geweest? Doe je dat zelf ook?
pi_218713990
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 21:14 schreef livelink het volgende:
Ik was vanavond met zoon naar het Max-concert aan het kijken. En dat leverde me de volgende uitspraak op: "Jij lijkt op Francis van Broekhuizen, als je leuk zou zijn".

En daar mocht ik het mee doen :D
:D
S. 2014
J. 2016
  maandag 8 september 2025 @ 15:35:50 #197
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_218715333
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 11:00 schreef amaranta het volgende:

[..]
Hoe gaat het met je? Is de uitvaart van je papa al geweest? Doe je dat zelf ook?
Het gaat goed hoor.
De uitvaart is pas donderdag, het was erg druk bij het crematorium.
En ik doe de uitvaart idd zelf. Heb ik vorig jaar voor mijn moeder ook gedaan.

Het voelt vooral allemaal nog heel onwerkelijk, dat ze er nu ineens allebei niet meer zijn….
pi_218715390
Dikke knuffel voor iedereen
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025
  maandag 8 september 2025 @ 15:51:54 #199
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_218715479
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 15:35 schreef BE het volgende:

[..]
Het gaat goed hoor.
De uitvaart is pas donderdag, het was erg druk bij het crematorium.
En ik doe de uitvaart idd zelf. Heb ik vorig jaar voor mijn moeder ook gedaan.

Het voelt vooral allemaal nog heel onwerkelijk, dat ze er nu ineens allebei niet meer zijn….
Lijkt me inderdaad heel onwerkelijk beide ouders zo kort na elkaar.
Ik vind je een dapper mens! Knap dat je het allemaal “maar even” doet. Met je hoofd maar ook met je hart. Al denk ik dat je altijd wel met je hart werkt. Als ik jou zo een beetje inschat.

Toen mijn moeder trouwens overleed, hebben we haar in België laten cremeren. Crematorium hier was in onderhoud. En de crematoria in de omgeving moesten dus de hele regio opvangen.
“Voordeel” van België was wel dat je de as direct al kreeg.
  maandag 8 september 2025 @ 20:25:52 #200
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_218717749
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 15:51 schreef amaranta het volgende:

[..]
Lijkt me inderdaad heel onwerkelijk beide ouders zo kort na elkaar.
Ik vind je een dapper mens! Knap dat je het allemaal “maar even” doet. Met je hoofd maar ook met je hart. Al denk ik dat je altijd wel met je hart werkt. Als ik jou zo een beetje inschat.

Toen mijn moeder trouwens overleed, hebben we haar in België laten cremeren. Crematorium hier was in onderhoud. En de crematoria in de omgeving moesten dus de hele regio opvangen.
“Voordeel” van België was wel dat je de as direct al kreeg.
O+
Soms heb ik het idee dat ik niet helemaal spoor omdat ik niet kapot ven van verdriet, maar het gaat zoals het gaat.
Ik ga ook niet ineens helemaal verdrietig worden als ik op de bank ga zitten ofzo. ;)
En het maakt toch ook wel wat verschil dat het mijn werk is, niet dat ik afgestompt ben, verre van, maar je wordt wel heel realistisch… het overkomt ons echt allemaal en we kunnen het tempo waarop ook lang niet altijd bijbenen.

Bijzonder lijkt me dat, dat je het meteen mee kreeg, maar ook fijn.
Als het goed is, is dat straks hier in NL ook zo. Als de nieuwe ‘wet op de lijkbezorging’ ooit door de regering aangenomen gaat worden. Maar dan moeten we eerst weer een functionerende regering en minder dringende zaken hebben. :’) Die nieuwe wet ligt geloof ik al sinds 2024 op de plank. :+

[ Bericht 4% gewijzigd door BE op 08-09-2025 20:44:46 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')