Is goed, wordt wel een huge danquote:Op zaterdag 6 september 2025 13:54 schreef Troel het volgende:
[..]
Kunnen we die dan halverwege het land doen? Wellicht is er dan ook ruimte voor alle dingen van exode en mijn stad in wording![]()
Die klinkt interessant!quote:Op zaterdag 6 september 2025 11:15 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Heb je de Harry Potter films nog niet gezien? Wij kijken elk jaar rond kerstHeeel veel kijkplezier!
![]()
We hebben twee boterbierkarren![]()
Ik kreeg van zoon de nieuwe Lego orchideeen ik kocht de Lego black dahlia van Wednesday, die komt in de woonkamer en voor zoon ook iets van botanical, voor in zn nieuwe mangakast
Echt hoor, Wednesdayquote:Op zaterdag 6 september 2025 20:01 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik liet het net zien die lego Dahlia van Wednesday aan mijn vriend en hij moest toch wat bestellen bij bol en hij heeft het meteen mee besteld.![]()
We zijn Wednesday fan, ik hou van Halloween, horror etc. Dus komt mooi uit!
Nee dit is geen horror idd! Wel echt leuke humor! Thrillers vind ik ook leuk.quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:48 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Echt hoor, Wednesday![]()
Ik had deze set nog niet gezien, zag um en meteen gekocht![]()
Wij hebben nog 1,5 aflevering van seizoen 2 te bingen.
En Stranger Things, seizoen 5 begint op 26 november. Ook zo gaaf en ik hou niet van horror. Vind dit ook eerder humor dan horror, eigenlijk![]()
Dochter belde, kleinzoon wilde met zoon spelen dus meteen in de auto gesprongenEn weer even heerlijk beeb vastgehouden
Volgens de series zelf, zijn ze wel horror, vandaarquote:Op zaterdag 6 september 2025 20:54 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Nee dit is geen horror idd! Wel echt leuke humor! Thrillers vind ik ook leuk.
Wij hebben een aantal afleveringen gezien, denk vandaag de laatsten.
Stranger Things zal tijd worden dat dat weer begint!
Fijn dat je beeb hebt geknuffeld!
Serieus? Zoon wilde Wednesday al tijden met me kijken maar het leek me niks. Tot de eerste scène, toen zat ik aan de buis geplaktquote:Op zaterdag 6 september 2025 23:07 schreef vencodark het volgende:
Gut, ik heb mij niet eens door de 1e aflevering heen kunnen worstelen.![]()
Ik ben ook helemaal niet van dat hippe, fantasy-achtige, magische krachten gedoe.
Stranger Things is eigenlijk de grote uitzondering.
Ik ben ooit met een vriendin in de bios naar Lord of the Rings, die vonden we zo laaaang duren. En na de film keken we elkaar aan 'Wat een raar einde!' toen kwamen wij er dus pas achter dat het er meer films warenquote:Op zondag 7 september 2025 11:10 schreef Mushanga71 het volgende:
Heerlijk samen gekeken dus exodeEn ja, ze duren lang. Wij beginnen weken voor het eind van het jaar want met oud en nieuw willen we de laatste kijken. En dat doen we dan in gedeeltes
quote:Op zondag 7 september 2025 21:14 schreef livelink het volgende:
Ik was vanavond met zoon naar het Max-concert aan het kijken. En dat leverde me de volgende uitspraak op: "Jij lijkt op Francis van Broekhuizen, als je leuk zou zijn".
En daar mocht ik het mee doen
Het gaat goed hoor.quote:Op maandag 8 september 2025 11:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je? Is de uitvaart van je papa al geweest? Doe je dat zelf ook?
Lijkt me inderdaad heel onwerkelijk beide ouders zo kort na elkaar.quote:Op maandag 8 september 2025 15:35 schreef BE het volgende:
[..]
Het gaat goed hoor.
De uitvaart is pas donderdag, het was erg druk bij het crematorium.
En ik doe de uitvaart idd zelf. Heb ik vorig jaar voor mijn moeder ook gedaan.
Het voelt vooral allemaal nog heel onwerkelijk, dat ze er nu ineens allebei niet meer zijn….
quote:Op maandag 8 september 2025 15:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad heel onwerkelijk beide ouders zo kort na elkaar.
Ik vind je een dapper mens! Knap dat je het allemaal “maar even” doet. Met je hoofd maar ook met je hart. Al denk ik dat je altijd wel met je hart werkt. Als ik jou zo een beetje inschat.
Toen mijn moeder trouwens overleed, hebben we haar in België laten cremeren. Crematorium hier was in onderhoud. En de crematoria in de omgeving moesten dus de hele regio opvangen.
“Voordeel” van België was wel dat je de as direct al kreeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |