Oh dan moet je als ouder zijnde ook wel echt heel je (werk)planning op de kop zetten!quote:Op vrijdag 5 september 2025 12:28 schreef kaatjejannie het volgende:
Wij hebben puber afgelopen school jaar zo'n 12 weken heen en weer naar school moeten brengen. Ze brak haar been en mocht 7 weken niet belasten, en daarna voorzichtig opbouwen. Fietsen kon ook nog niet gelijk, en zonder krukken lopen ging ook nog niet heel snel. Dat was best een pittige tijd moet ik eerlijk zeggen. School is ook nog aan de andere kant van de stad, en door de spits konden we echt wel 45 minuten rekenen.
Als we de deur uitgingen namen we de rolstoel mee, maar die weigerde ze naar school, wat ik ook wel snap.
Ik werk onregelmatig met veel avonddiensten en kon vaak in de ochtend wegbrengen, mijn man werkt veel thuis en die kon dan tussendoor in de middag even heen en weer. Hij kon die periode wel minder vaak naar kantoor, omdat hij haar moest ophalen.quote:Op vrijdag 5 september 2025 12:34 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Oh dan moet je als ouder zijnde ook wel echt heel je (werk)planning op de kop zetten!
Ik zou niet weten hoe ik dat op het werk zou moeten gaan fixen als het hier nodig zou zijn. Maar je moet iets als het gebeurd..
Super zeg! Mijn oudste heeft ook een jaar musicaltheater gedaan, en vind het ook heel leuk, moeten nu weer op zoek naar iets voor haar.quote:Op zaterdag 6 september 2025 07:35 schreef Ynske het volgende:
Gister heeft de kleine man zijn proefles musical gehad. Was wel laat, maar wat heeft hij genoten.
Volgende week nog een keer proefles beide en dan kiezen.
Echt supertof dat ze hier zoiets aanbieden. Had dat vroeger ook wel willen doen.
Ik ben dus niet zo bang om gesnapt te worden, maar mijn hoofd kan het niet aan als iets niet volgens procedures loopt. Dan blokkeer ik.quote:Op vrijdag 5 september 2025 09:01 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dit ^^, Ik vond zwart rijden in de tram al zoooo naar, maar iedereen deed het en mijn moeder ging geen strippenkaart betalen voor uitstapjes in een tussenuur. Dus als ik meewilde, had ik weinig keus. Of soms als ik met de bus naar school mocht (dan moest het wel windkracht 10 zijn of heel hard sneeuwen) dan zei ik tegen de buschauffeur dat ik 1 zone nodig had, terwijl mijn halte eigenlijk net 1 stop na de zonegrens was. Peentjes zweten hoor
![]()
.
Veel spannender werd het niet. Sommigen gingen in een tussenuur naar de coffeeshop (5 min lopen) maar dat durfde ik echt niet. Ik ben ook maar 1x uit de klas gestuurd in 6 jaar. En dat was echt per ongeluk, iedereen die geen boek bij zich had moest de klas uit (was aangekondigd) en ik dacht écht dat mijn boek in mijn kluisje lag...
Bij de oudste op school mogen 1e en 2e jaars ook het terrein niet af. Het terrein is echter enorm groot, dus ik vraag me af hoe ze dat controleren. Er zit ook geen hek omheen ofzo, dus tja.
Wat is er in de fysieke shop wat online niet kan?quote:Op zaterdag 6 september 2025 09:52 schreef Mushanga71 het volgende:
Er staan een zooi toeristen in de rij![]()
En achter me een stel platte Amsterdammers
De rij groeit, we staan nu int midden![]()
Boterbierkar bouwenquote:Op zaterdag 6 september 2025 10:25 schreef exode het volgende:
[..]
Wat is er in de fysieke shop wat online niet kan?
quote:
Heb je de Harry Potter films nog niet gezien? Wij kijken elk jaar rond kerstquote:Op zaterdag 6 september 2025 10:37 schreef exode het volgende:
[..]
Ik heb net die set met die uil voor B besteld met Insiders korting en extra sets erbij.
Ik ga vanavond mijn allereerste Harry Potter film kijken. B is helemaal into Harry sinds een half jaar maar durft de films niet alleen te kijken.
Jaaa, wij keken deel 7 in de bios. Shockingquote:Op zaterdag 6 september 2025 10:50 schreef FlyingFish het volgende:
Wij lezen eerst de boeken voor, en kijken dan de films. De boeken zijn erg lang om te lezen en tussendoor lezen we nog wel wat anders voor, dus dat duurt een tijdje. Zijn nu net met deel 5 begonnen.
Hier draaien vanaf oktober ook alle films weer in de bioscoop. Ik denk dat we dat qua voorleestijd niet redden, maar anders hadden we deel 5 in de bios gekeken. Harry Potter is zoveel beter op het grote doek.
Al geprobeerd te fixen?quote:Op zaterdag 6 september 2025 11:30 schreef exode het volgende:
B is net begonnen in deel 5 op zijn e reader, maar....hij heeft de Kobo update gedaan en nu werkt Kobo plus bij hem niet meer. Dus hij leest nu op mijn e reader.
Kunnen we die dan halverwege het land doen? Wellicht is er dan ook ruimte voor alle dingen van exode en mijn stad in wordingquote:Op zaterdag 6 september 2025 12:12 schreef Mushanga71 het volgende:
Wel fijn dat hij zo'n lezer is, exode. Zoon heeft helaas niet mijn leesgenen. Wél de Legogenen![]()
En HP plus de HP Lego![]()
Denk dat ik maar es voor een loods ofzo ga kijken![]()
En eenvoor je hoofdpijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |