Kijkend naar de afgelopen jaren, verwacht ik inderdaad dat Portugal niet teleur zal stellen. Meestal is het een van de beste NF's van het seizoen.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 22:12 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben wel toe aan iets goeds dit NF seizoen. Alleen Griekenland wist mij een beetje blij te maken. Portugal stel mij niet teleur!
En? Is het Portugal gelukt niet teleur te stellen?quote:Op zaterdag 21 februari 2026 22:12 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben wel toe aan iets goeds dit NF seizoen. Alleen Griekenland wist mij een beetje blij te maken. Portugal stel mij niet teleur!
Ik heb geen favoriet maar dit was al veel beter dan sommige andere nationale finales die ik heb gezienquote:Op zaterdag 21 februari 2026 23:03 schreef Sableheart het volgende:
[..]
En? Is het Portugal gelukt niet teleur te stellen?
Wat mij betreft hoeft hij de finale niet te halen, laat staan naar het ESF te gaan.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 23:08 schreef Momo het volgende:
Van vanavond is André Amaro de enige die naar het ESF wil gaan
ik verwacht de uitslag rond een uur of 1, jaquote:Op zaterdag 21 februari 2026 23:20 schreef NailQueen het volgende:
Nu krijgen we net als bij Sanremo 100 intervalacts toch? Dan kom ik straks wel terug voor de uitslag
Ik heb Netflix al aangeslingerd. Ik lees de uitslag hier welquote:Op zondag 22 februari 2026 00:01 schreef Sableheart het volgende:
@:NailQueen ik had het mis, nu de uitslag
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |