Zomaar een idee he. Maar zou het ook kunnen dat niet alles wat mannen doen maar voor vrouwen is. Maar misschien gewoon omdat ze het zelf goed vinden staan/zich fijn bij voelen. Of gewoon lui zijn en niet elke dag willen scheren.quote:Op maandag 1 september 2025 21:33 schreef Hiddendoe het volgende:
Mannen dus die er uit zien alsof ze zich niet geschoren hebben en dus rondlopen met keiharde en bloedirritante stoppels.
Wie o wie heeft ooit verzonnen dat dit sexy of zelfs mooi zou kunnen zijn?
[ afbeelding ]
Wat moet de vrouw hiermee? Je scheert of je doet het niet. Je laat niet bewust je stoppels staan omdat zoiets sexy gevonden wordt.
Dit dus, maargoed ik heb dat nu ook want ik zag het ff niet meer zitten vandaag. Letterlijk.quote:Op maandag 1 september 2025 22:06 schreef Hyaenidae het volgende:
Goor idd, net zo goor als stoppels op een kut
Uiteraard dat laatste. Flikker toch op met dat scheren elke dag.quote:Op maandag 1 september 2025 21:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zomaar een idee he. Maar zou het ook kunnen dat niet alles wat mannen doen maar voor vrouwen is. Maar misschien gewoon omdat ze het zelf goed vinden staan/zich fijn bij voelen. Of gewoon lui zijn en niet elke dag willen scheren.
Nee, maar wel omdat ik het wil.quote:Op maandag 1 september 2025 21:33 schreef Hiddendoe het volgende:
Je laat niet bewust je stoppels staan omdat zoiets sexy gevonden wordt.
Een pleister op je harses, heb je Parkinson ofzo?quote:Op maandag 1 september 2025 22:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Haha ik, de langere stoppels, scheer op 0,4 en dan om de 3-5 dagen.
Fuck it wijven je dealt er maar mee.
Elke dag scheren en met van die pleisters op je harses, is voor boekhouders en accountants.
Beste antwoord uit top 10 antwoorden.quote:Op maandag 1 september 2025 23:43 schreef Evangelion het volgende:
Ik wil gewoon 3 minuten langer slapen.
Maakt het jou ook wat uit of mannen zich electrisch scheren of met mesje?quote:Op maandag 1 september 2025 21:33 schreef Hiddendoe het volgende:
Mannen dus die er uit zien alsof ze zich niet geschoren hebben en dus rondlopen met keiharde en bloedirritante stoppels.
Wie o wie heeft ooit verzonnen dat dit sexy of zelfs mooi zou kunnen zijn?
[ afbeelding ]
Wat moet de vrouw hiermee? Je scheert of je doet het niet. Je laat niet bewust je stoppels staan omdat zoiets sexy gevonden wordt.
Zwaar zo'n duim?quote:Op maandag 1 september 2025 22:45 schreef Armani XL het volgende:
Als ik me scheer wordt m’n vrouw boos. Die wil juist een stoppelbaardje.
Dat scheelt, want Hiddendoe heeft daar gewoon een flinke ongeschoren bos haar, nooit last van stoppels.quote:Op maandag 1 september 2025 22:06 schreef Hyaenidae het volgende:
Goor idd, net zo goor als stoppels op een kut
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |