Erg voor de hand liggend inderdaad.quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:15 schreef matspontius het volgende:
Hehe - die zijn weg 🥳🥳 Nu kijken wat er voor terug komt. Oosting lijkt me wel geschikt 👍
Ik ben vooral benieuwd welke TD ervoor terugkomt.quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:15 schreef matspontius het volgende:
Hehe - die zijn weg 🥳🥳 Nu kijken wat er voor terug komt. Oosting lijkt me wel geschikt 👍
Hendrie Kruzen??quote:Op maandag 27 oktober 2025 02:04 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd welke TD ervoor terugkomt.
Pastoor is ook vrijquote:Op zondag 26 oktober 2025 19:15 schreef matspontius het volgende:
Had hem serieus graag bij Heerenveen gezien. Gewoon een degelijke trainer.quote:
Ik had hem graag bij het Nederlands elftal gezien, maar eigenlijk nu liever bij Heracles. Lees zojuist dat ze Maduro voor de ploeg willen hebben.quote:Op maandag 27 oktober 2025 10:10 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Had hem serieus graag bij Heerenveen gezien. Gewoon een degelijke trainer.
Geen goed plan - je moet een aanjager hebben en geen softiequote:Op maandag 27 oktober 2025 11:34 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik had hem graag bij het Nederlands elftal gezien, maar eigenlijk nu liever bij Heracles. Lees zojuist dat ze Maduro voor de ploeg willen hebben.
quote:Op maandag 27 oktober 2025 11:34 schreef SebbeSwensje het volgende:
Lees zojuist dat ze Maduro voor de ploeg willen hebben.
Maandagochtend is ook gewoon een prima ochtend om aan de zuip te gaan.quote:Op maandag 27 oktober 2025 11:34 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik had hem graag bij het Nederlands elftal gezien
Het Ajax van Italiëquote:Op maandag 27 oktober 2025 17:28 schreef mitt het volgende:
Igor Tudor weg bij Juventus.
Sowieso onbegrijpelijke keuze.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |