Dat noteren we voor gisteren.quote:Op zondag 19 oktober 2025 18:50 schreef de_boswachter het volgende:
We noteren voor morgen:
Bas Sibum (Heracles)
Dat is al besloten inderdaad. Zelfs een blinde ziet dat aankomenquote:Op zondag 19 oktober 2025 18:50 schreef de_boswachter het volgende:
We noteren voor morgen:
Bas Sibum (Heracles)
Nee joh, die heeft zat krediet, en zeker dit seizoen met het drama met Jota nog vers in het geheugenquote:Op zondag 19 oktober 2025 20:19 schreef golfer het volgende:
Arne Slot is ook al met potlood geschreven.
Door iedereen behalve de verantwoordelijke. Die hopen natuurlijk op punten tegen Volendam zodat ze nog even langer aan kunnen modderen, maar daar trappen we niet in. Exit Sibum & Hoogma!quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:16 schreef matspontius het volgende:
[..]
Dat is al besloten inderdaad. Zelfs een blinde ziet dat aankomen
Als die kneus er na vanavond niet uit vliegt dat zijn ze echt van lotje getikt bij Heracles 🐷quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:29 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Door iedereen behalve de verantwoordelijke. Die hopen natuurlijk op punten tegen Volendam zodat ze nog even langer aan kunnen modderen, maar daar trappen we niet in. Exit Sibum & Hoogma!
In de herhaling...quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:19 schreef golfer het volgende:
Arne Slot is ook al met potlood geschreven.
Hij heeft wel zijn stinkende best gedaan, oké?!quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:26 schreef matspontius het volgende:
[..]
Als die kneus er na vanavond niet uit vliegt dat zijn ze echt van lotje getikt bij Heracles 🐷
Wat jij wil - als ie maar zo snel mogelijk optieft 👋quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 23:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hij heeft wel zijn stinkende best gedaan, oké?!
quote:Op zondag 26 oktober 2025 08:55 schreef matspontius het volgende:
[..]
Wat jij wil - als ie maar zo snel mogelijk optieft 👋
Erg voor de hand liggend inderdaad.quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:15 schreef matspontius het volgende:
Hehe - die zijn weg 🥳🥳 Nu kijken wat er voor terug komt. Oosting lijkt me wel geschikt 👍
Ik ben vooral benieuwd welke TD ervoor terugkomt.quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:15 schreef matspontius het volgende:
Hehe - die zijn weg 🥳🥳 Nu kijken wat er voor terug komt. Oosting lijkt me wel geschikt 👍
Hendrie Kruzen??quote:Op maandag 27 oktober 2025 02:04 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd welke TD ervoor terugkomt.
Pastoor is ook vrijquote:Op zondag 26 oktober 2025 19:15 schreef matspontius het volgende:
Had hem serieus graag bij Heerenveen gezien. Gewoon een degelijke trainer.quote:
Ik had hem graag bij het Nederlands elftal gezien, maar eigenlijk nu liever bij Heracles. Lees zojuist dat ze Maduro voor de ploeg willen hebben.quote:Op maandag 27 oktober 2025 10:10 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Had hem serieus graag bij Heerenveen gezien. Gewoon een degelijke trainer.
Geen goed plan - je moet een aanjager hebben en geen softiequote:Op maandag 27 oktober 2025 11:34 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik had hem graag bij het Nederlands elftal gezien, maar eigenlijk nu liever bij Heracles. Lees zojuist dat ze Maduro voor de ploeg willen hebben.
quote:Op maandag 27 oktober 2025 11:34 schreef SebbeSwensje het volgende:
Lees zojuist dat ze Maduro voor de ploeg willen hebben.
Maandagochtend is ook gewoon een prima ochtend om aan de zuip te gaan.quote:Op maandag 27 oktober 2025 11:34 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik had hem graag bij het Nederlands elftal gezien
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |