De plastisch chirurg misschien…?quote:Op maandag 1 september 2025 19:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
en Jade Anna maar wachten tot er eindelijk iemand belt.
Stagiair iets te vroeg op Enter gedrukt.quote:Op maandag 1 september 2025 19:55 schreef Urquhart het volgende:
Persbericht Brobbey weer ingetrokken?
Is het al bevestigd dan?quote:Op maandag 1 september 2025 19:45 schreef William_Papadin het volgende:
Traore ook nog eens verpatst, uitstekend nieuws. Announce Dolberg s.v.p.
Weinig gemasseer voor nodig.quote:Op maandag 1 september 2025 19:58 schreef Bugno3 het volgende:
Mooi om te zien dat spin doctor Valentijn al op pad is gestuurd om het ontslag van Heitinga in te masseren bij het gepeupel. Kroes is bij Goebbels in de leer geweest denk ik.
Was er dan een persbericht ?quote:Op maandag 1 september 2025 19:55 schreef Urquhart het volgende:
Persbericht Brobbey weer ingetrokken?
Hij moet gewoon zijn poot laten staanquote:Op maandag 1 september 2025 19:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Is weer terug op zijn oude gebrek aan niveau.
In de handen spugen en mokertjehard werken voor zijn geld.quote:Op maandag 1 september 2025 19:59 schreef Adames het volgende:
[..]
Hij moet gewoon zijn poot laten staan
Zeker wel. Het moet gespind worden als daadkrachtig ingrijpen zonder gezichtsverlies voor Kroes zelf.quote:Op maandag 1 september 2025 19:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Weinig gemasseer voor nodig.
Vraag me af of deze keuze van Kroes kwam, of van de achterliggende Ajax colonnequote:Op maandag 1 september 2025 20:02 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Zeker wel. Het moet gespind worden als daadkrachtig ingrijpen zonder gezichtsverlies voor Kroes zelf.
De achterliggende colonne is gek met Sjonnie. Alleen ik denk dat Kroes als de dood is dat hij wordt afgerekend op de aanstelling van Sjon. Dus moet ie nu manoeuvreren.quote:Op maandag 1 september 2025 20:03 schreef Adames het volgende:
[..]
Vraag me af of deze keuze van Kroes kwam, of van de achterliggende Ajax colonne
Grote schok voor Heitinga. In één klap twee spitsen kwijt.quote:Op maandag 1 september 2025 19:40 schreef Black-Death het volgende:
2.5 mio voor Bert. Naja dan had ik hem erbij gehouden.
Waar baseer je dat op?quote:Op maandag 1 september 2025 20:14 schreef TheVulture het volgende:
Er zal morgen nog wel een andere positie versterkt worden naast Dolberg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |