Sjaak Swart heeft de kicksen uit de doos gehaald.quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:53 schreef mitt het volgende:
Wie kan Ajax nog meer terug gaan halen?
Ik hoor de naam Ziyech ook alweer rondzingen
Ik kan het me niet voorstellen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:56 schreef De_Pel het volgende:
Zou Kroes al een bakkie koffie gepland hebben met Erik? En zou die er, na 2 ontslagen in het buitenland, ondertussen voor open staan om terug te komen naar de eredivisie?
geldquote:Op dinsdag 2 september 2025 09:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Chef? goser, Feyenoord is een instituut in heel de wereld. Zelfs als we alles verliezen wordt er internationaal met respect over ons gesproken over de club Feyenoord,als we thuiswedstrijden spelen. Voetbal gaat in de eerste plaats niet om winnen maar om wat je bent als club. Dat is niet te koop ook niet met 100 titels. En zeker voor PSV geld je bent gewoon een soort boerderij in een weiland.
Gelachen wel.quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Chef? goser, Feyenoord is een instituut in heel de wereld. Zelfs als we alles verliezen wordt er internationaal met respect over ons gesproken over de club Feyenoord,als we thuiswedstrijden spelen. Voetbal gaat in de eerste plaats niet om winnen maar om wat je bent als club. Dat is niet te koop ook niet met 100 titels. En zeker voor PSV geld je bent gewoon een soort boerderij in een weiland.
Oké, tijd voor je pilletje Klaas.quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Kan jij gewoon weg hier? Klaas is nog wel vermakelijk, maar jij bent gewoon tering debiel.quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:05 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Oké, tijd voor je pilletje Klaas.
Die laat eerst Heitinga doorfalen totdat het seizoen al verpest is.quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:56 schreef De_Pel het volgende:
Zou Kroes al een bakkie koffie gepland hebben met Erik? En zou die er, na 2 ontslagen in het buitenland, ondertussen voor open staan om terug te komen naar de eredivisie?
Het grote voordeel is dat de kans dat het hakkelende boertje aan een nieuwe werkgever is gekomen in de tussentijd erg klein is.quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:08 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Die laat eerst Heitinga doorfalen totdat het seizoen al verpest is.
10 miljoen aan salarissen bespaard en prima aankopen op het eerste ogenblik, maar van mij mag hij nog steeds oprotten inderdaad vanwege het aanstellen van Heitinga.quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:08 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
That sounds about right.quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:08 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:03 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Gelachen wel.
Maar om je maar uit de droom te helpen feyenoord stelt net zo weinig voor als psv in het buitenland.
.
Gefeliciteerd nog vriend.quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De laatste NEDERLANDSE club die een Europese internationale prijs won
De eerste Nederlandse club die in de 21e eeuw een internationale prijs won
Hé Tjackaquote:Op dinsdag 2 september 2025 10:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kan jij gewoon weg hier? Klaas is nog wel vermakelijk, maar jij bent gewoon tering debiel.
Die komt niet.quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:53 schreef mitt het volgende:
Wie kan Ajax nog meer terug gaan halen?
Ik hoor de naam Ziyech ook alweer rondzingen
Maar nog steeds de minst succesvolle club van de traditionele top 3.quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De laatste NEDERLANDSE club die een Europese internationale prijs won
De eerste Nederlandse club die in de 21e eeuw een internationale prijs won
Dolberg is een prima spitsje johquote:Op dinsdag 2 september 2025 10:15 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Zullen we het maar weer over ons aller Ajax hebben? Ik begrijp dat jullie kut clubjes niet zo heel boeiend zijn. Maar dit is toch echt het Ajax topic.
Dolberg is denk ik wel een ok aankoop. Zoals iedereen al geroepen heeft, je hebt gewoon niet zoveel keuze op deadline day. En dan hebben we ook nog wat geluk dat hij liever naar ons komt dan Celtic.
Zelfs los van deadline day, het is gewoon heel moeilijk een scorende spits te vinden. Alles wat meer dan 10 goals maakt gaat meteen richting de grote clubs.
En dan heb je ook nog de teringzooi in zuid Amerika. Waar elke speler inmiddels 30 partijen heeft die een deeltje van de rechten bezitten. Echt niet te doen.
Die komt niet door de keuring.quote:
Ja maar dan heb je tenminste wel een creatieve scouting, is ook wat waard blijkbaar.quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:15 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Zullen we het maar weer over ons aller Ajax hebben? Ik begrijp dat jullie kut clubjes niet zo heel boeiend zijn. Maar dit is toch echt het Ajax topic.
Dolberg is denk ik wel een ok aankoop. Zoals iedereen al geroepen heeft, je hebt gewoon niet zoveel keuze op deadline day. En dan hebben we ook nog wat geluk dat hij liever naar ons komt dan Celtic.
Zelfs los van deadline day, het is gewoon heel moeilijk een scorende spits te vinden. Alles wat meer dan 10 goals maakt gaat meteen richting de grote clubs.
En dan heb je ook nog de teringzooi in zuid Amerika. Waar elke speler inmiddels 30 partijen heeft die een deeltje van de rechten bezitten. Echt niet te doen.
Of Anderlecht heeft zware financiële problemen en Europees voetbal gemist? Oh nee dat zou het wel niet zijn.quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:20 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ben wel benieuwd naar een oudere, hopelijk verbeterde versie van Dolberg. Maar goed... als hij echt zo goed zou zijn nu zou Anderlecht hem nu niet verkopen (voor deze prijs) dus ook weer niet te hoge verwachtingen hebben. In ieder geval beter dan de huidige versie van Brobbey.
Kampioen van de creatieve scouting is nog een leukere prijs dan het beste gras van Nederland.quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je tenminste wel een creatieve scouting, is ook wat waard blijkbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |