*ontvolgtquote:Op maandag 1 september 2025 19:48 schreef miss_sly het volgende:
En dit topic wordt geen geil topic over jonge meiden, want dan gaat ie op slot.
Niet pedofilie, wel efebofilie. En wel heel ongemakkelijk voor die jonge grietjes. Niet gluren, gewoon nooit.quote:Op maandag 1 september 2025 20:06 schreef Hyaenidae het volgende:
Niks mis mee TS, je hebt gewoon een gezonde interesse voor vrouwelijk schoon. Zo is natoerrrr.
Je kijkt niet naar kinderlichaampjes maar jongedames met alles erop en eraan. Dan is het imo niet pedo.
Zolang het maar bij kijken met de oogjes blijft en niet met de handjes.
Of geef ze je nummer en zeg dat ze mogen bellen als ze 18 zijn, mochten ze interesse hebben in een sugardaddy.
Btw, wie zegt dat ze al geen 18 of 20 zijn?
Jonge frietjes?quote:Op maandag 1 september 2025 20:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Niet pedofilie, wel efebofilie. En wel heel ongemakkelijk voor die jonge frietjes. Niet gluren, gewoon nooit.
Dank, gecorrigeerd.quote:
Kende ik niet niet term. Dus vrijwel alle jongens zijn efebofiel?quote:Op maandag 1 september 2025 20:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Niet pedofilie, wel efebofilie. En wel heel ongemakkelijk voor die jonge grietjes. Niet gluren, gewoon nooit.
Wie zegt dat ze geen 13 of 14 zijnquote:Op maandag 1 september 2025 20:06 schreef Hyaenidae het volgende:
Niks mis mee TS, je hebt gewoon een gezonde interesse voor vrouwelijk schoon. Zo is natoerrrr.
Je kijkt niet naar kinderlichaampjes maar jongedames met alles erop en eraan. Dan is het imo niet pedo.
Zolang het maar bij kijken met de oogjes blijft en niet met de handjes.
Of geef ze je nummer en zeg dat ze mogen bellen als ze 18 zijn, mochten ze interesse hebben in een sugardaddy.
Btw, wie zegt dat ze al geen 18 of 20 zijn?
Het gaat over het verschil tussen een volwassene en de voorkeur voor minderjarigen. Dus nee, jongens van 17-18 is iets heel anders.quote:Op maandag 1 september 2025 20:24 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Kende ik niet niet term. Dus vrijwel alle jongens zijn efebofiel?
Eerst had je zelfs hele topicreeksen met breezersletjes pics op fok.
Gaat het wel om een voorkeur voor minderjarig? Ik denk dat ze net zo hard genieten van een knappe vrouw van 25. En van 18 en 19. En als een 17 jarige eruit ziet als een 25 jarige dan is het eerder raar om daar dan ineens niet op te vallen zonder de leeftijd te weten.quote:Op maandag 1 september 2025 20:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het gaat over het verschil tussen een volwassene en de voorkeur voor minderjarigen. Dus nee, jongens van 17-18 is iets heel anders.
Misschien wordt het tijd dat dat soort zaken net zo absurd en vies worden gevonden als ze zijn.
Mijn dochter is 16. De volwassen kerels die al jaren naar haar gluren herkent ze echt wel. Ze voelt zich zonder uitzondering vies en bekeken en onveilig. Laat ze gewoon met rust.
Dat hele voorkeur gebeuren haalt ze zelf er gewoon helemaal random bij. Dat staat er ook helemaal niet in OP.quote:Op maandag 1 september 2025 20:34 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Gaat het wel om een voorkeur voor minderjarig? Ik denk dat ze net zo hard genieten van een knappe vrouw van 25. En van 18 en 19. En als een 17 jarige eruit ziet als een 25 jarige dan is het eerder raar om daar dan ineens niet op te vallen zonder de leeftijd te weten.
quote:Op maandag 1 september 2025 20:34 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Gaat het wel om een voorkeur voor minderjarig? Ik denk dat ze net zo hard genieten van een knappe vrouw van 25. En van 18 en 19. En als een 17 jarige eruit ziet als een 25 jarige dan is het eerder raar om daar dan ineens niet op te vallen zonder de leeftijd te weten.
Het staat er letterlijk in: jonge tiener van pakweg 16-17.quote:Op maandag 1 september 2025 20:36 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Dat hele voorkeur gebeuren haalt ze zelf er gewoon helemaal random bij. Dat staat er ook helemaal niet in OP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |