Ik ga nog niet naar de hemel hoorquote:Op maandag 1 september 2025 19:20 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik moet meteen aan @:dr_flash denken.
Dit jaquote:
Gewoon je bord leegeten en daarna even afspoelenquote:Op maandag 1 september 2025 19:27 schreef UitStraling het volgende:
Hoezo smerig, je vaatwasser pas aanzetten als het aan het rotten en beschimmelen is
Mijn huis 2,5quote:Op maandag 1 september 2025 19:34 schreef LTVDK het volgende:
Staat een huis in de straat te koop, inmiddels al bijna 3x zo duur als dat ik destijds voor de mijne heb betaald![]()
De prijs bij mijn huis begon met een 1, deze begint met een 3quote:
Dat ze dan spontaan in het Europees parlement gaan staan en applaudisseren.quote:Op maandag 1 september 2025 19:32 schreef Koen66 het volgende:
Jammer dat de Russen er niet in geslaagd zijn Ursula te laten crashen
Bij mij met 2quote:Op maandag 1 september 2025 19:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De prijs bij mijn huis begon met een 1, deze begint met een 3
Nou nou.quote:Op maandag 1 september 2025 19:32 schreef Koen66 het volgende:
Jammer dat de Russen er niet in geslaagd zijn Ursula te laten crashen
Ja ze adverteren wel met de 'kortingsprijs' door de maximale koopgarant (20%) er op te zettenquote:Op maandag 1 september 2025 19:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bij mij met 2
Begon ook met 1
Je volgende huis begint met een 4quote:Op maandag 1 september 2025 19:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De prijs bij mijn huis begon met een 1, deze begint met een 3
Alsof dat wat uitmaaktquote:Op maandag 1 september 2025 19:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ze adverteren wel met de 'kortingsprijs' door de maximale koopgarant (20%) er op te zetten
Ja gaat echt nergens meer over die prijzenquote:Op maandag 1 september 2025 19:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je volgende huis begint met een 4minimaal, enige die er beter van worden zijn banken.
Heb ik ook op die van mij, maar toen was dat net 15k 'korting' ofzoquote:Op maandag 1 september 2025 19:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alsof dat wat uitmaakt
Ik heb bij haar 0.0 positief gevoel. Volgens mij staat een oorlog starten gewoon op d'r bucketlistquote:
Wij kochten ons huis voor 452k. Hypotheek van 265kquote:Op maandag 1 september 2025 19:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja gaat echt nergens meer over die prijzen
Dan had je een goede overwaarde of heel veel spaarcentjesquote:Op maandag 1 september 2025 19:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wij kochten ons huis voor 452k. Hypotheek van 265k
Dat eerste. Hield heel veel overquote:Op maandag 1 september 2025 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan had je een goede overwaarde of heel veel spaarcentjes
Ja ik voel me soms haast schuldig over mijn hypotheeklasten als ik hoor wat sommigen al aan sociale huur kwijt zijnquote:Op maandag 1 september 2025 19:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat eerste. Hield heel veel over
De oude buren waren jaloers volgens mij, omdat ik koop had en hun huur. Tjaquote:Op maandag 1 september 2025 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik voel me soms haast schuldig over mijn hypotheeklasten als ik hoor wat sommigen al aan sociale huur kwijt zijn
schuldig absoluut niet, wel denk ik elke keer ik heb maar wat geluk gehad met mn hypotheekquote:Op maandag 1 september 2025 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik voel me soms haast schuldig over mijn hypotheeklasten als ik hoor wat sommigen al aan sociale huur kwijt zijn
Zo kun je het beter zien inderdaad.quote:Op maandag 1 september 2025 19:59 schreef mschol het volgende:
[..]
schuldig absoluut niet, wel denk ik elke keer ik heb maar wat geluk gehad met mn hypotheek
Bij mij ook.quote:Op maandag 1 september 2025 19:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De prijs bij mijn huis begon met een 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |