SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_FlashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Dat grand caféquote:Op maandag 1 september 2025 18:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Welke? Ik zit nu bij Fuego.
Nja, ik wilde eigenlijk gewoon het dorp in en daar een restaurant zoeken, maar omdat ik al wat laat was heb ik maar voor gemak gekozen
quote:Op maandag 1 september 2025 18:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Vakantiekiekjes blijven staan.
Wilden de kaboutertjes het niet doen?quote:Op maandag 1 september 2025 18:35 schreef Ama het volgende:
Toch met lichte tegenzin de afwas even gedaan.
Ja, tot vrijdag.quote:Op maandag 1 september 2025 18:33 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat grand café
Niet rob geus niveau slecht hoor maar gewoon niet spannend
Park is wel leuk, zit je daar een midweek
*kijkt naar vaatwasser*quote:Op maandag 1 september 2025 18:35 schreef Ama het volgende:
Toch met lichte tegenzin de afwas even gedaan.
Neequote:Op maandag 1 september 2025 18:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wilden de kaboutertjes het niet doen?
lacht die terug?quote:Op maandag 1 september 2025 18:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
*kijkt naar vaatwasser*
Geen KabouterSCquote:
Hij kleppert.quote:
hmm, mijne is gewoon lekker rustig.quote:
De mijne ook nog niet. Vanavond gaat ie aan.quote:Op maandag 1 september 2025 18:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmm, mijne is gewoon lekker rustig.
maar hij hoeft vandaag ook niet te werken, dat scheelt
Grotendeels lekker weer heb je er opquote:Op maandag 1 september 2025 18:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, tot vrijdag.
Nou ja. Het smaakt allemaal wel, maar je merkt wel dat het lopende band werk is
Bah die geurquote:Op maandag 1 september 2025 18:49 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Mijn vaatwasser gaat pas aan zodra hij begint te meuren
daar is mijne te klein voorquote:Op maandag 1 september 2025 18:49 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Mijn vaatwasser gaat pas aan zodra hij begint te meuren
Kan behoorlijk stinken ja, vooral als er borden in zitten waar bloemkool op gelegen heeftquote:
Probleem bij ons is dat ik niet alles in de vaatwasser zet, soms als er maar paar borden zijn dan was ik ze snel even met de hand af. Dingetje is echter dat het lang duurt voordat de vaatwasser helemaal vol zit en begint te stinken, vooral in de zomer duurt dat niet zo lang. Ik zet hem dan maar halfvol aan op een kort programma.quote:
Miniwasser.quote:
Zoiets ja.quote:Op maandag 1 september 2025 18:54 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Kan behoorlijk stinken ja, vooral als er borden in zitten waar bloemkool op gelegen heeft
ja dat hoeft bij mij dus niet, deze mini gaat om de dag, soms een keer een dag extra of minder, aan.quote:Op maandag 1 september 2025 18:55 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Probleem bij ons is dat ik niet alles in de vaatwasser zet, soms als er maar paar borden zijn dan was ik ze snel even met de hand af. Dingetje is echter dat het lang duurt voordat de vaatwasser helemaal vol zit en begint te stinken, vooral in de zomer duurt dat niet zo lang. Ik zet hem dan maar halfvol aan op een kort programma.
Ja, en we hebben er twee... Hadden al een losse vaatwasser maar bij de nieuwe keuken kwam er ook één. En het gebeurd wel eens dat mijn partner de afwas in de ene doet en ik in de andere. Dan heb je twee vaatwassers die half gevuld zijn. Ik ga dan maar met afwas zeulen zodat ik tenminste één vol heb maar handig is het niet.quote:Op maandag 1 september 2025 18:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat hoeft bij mij dus niet, deze mini gaat om de dag, soms een keer een dag extra of minder, aan.
als je een grote hebt en dan even snel tussendoor wel een paar dingen doet dan snap ik dat je hem niet vol krijgt.
dat moet je dan afleren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |