Dat weet je niet.quote:Op maandag 1 september 2025 17:57 schreef DjVero het volgende:
Goede daad gedaan!
Vrachtwagenchauffeur rechts van mij vanuit een bedrijventerrein die naar links moest de weg op, vrachtwagenchauffeur tegenover mij met daarachter een stoet auto's die het bedrijventerrein op moest en achter mij een paar auto's, dus ik denk laat de chauffeurs maar ff gaan.
Achter mij een tjappie wild toeterend en zwaaiend met de armen. Naast hem, zo zag ik later verderop bij het stoplicht, één of ander lekker mokkel, dus waarschijnlijk moest hij ff laten zien dat 'ie balletjes heeft en toch echt een stoere jongen is.
Klacht: mensen die niet snappen dat zo'n chauffeur ook niet makkelijk de weg op kan draaien als het tantoe druk is en niet het geduld ervoor op kunnen brengen.
Dat is meer dan alleen irritant, die shit is gewoon gevaarlijk, ze dwingen mensen om onvoorspelbaar te zijn, en hoe onvoorspelbaarder het verkeer, hoe meer ongelukken er vallenquote:Op maandag 1 september 2025 19:22 schreef Plompzakker het volgende:
De echte klacht is van die opa's die iedereen voorrang gaan geven die het niet hebben
Onvoorspelbaar gedrag bestaat niet voor mensen met verkeersinzicht.quote:Op maandag 1 september 2025 19:46 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Dat is meer dan alleen irritant, die shit is gewoon gevaarlijk, ze dwingen mensen om onvoorspelbaar te zijn, en hoe onvoorspelbaarder het verkeer, hoe meer ongelukken er vallen
Dat is onzinquote:Op maandag 1 september 2025 19:57 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Onvoorspelbaar gedrag bestaat niet voor mensen met verkeersinzicht.
Akkoord met de klacht.quote:Op maandag 1 september 2025 17:57 schreef DjVero het volgende:
Goede daad gedaan!
Vrachtwagenchauffeur rechts van mij vanuit een bedrijventerrein die naar links moest de weg op, vrachtwagenchauffeur tegenover mij met daarachter een stoet auto's die het bedrijventerrein op moest en achter mij een paar auto's, dus ik denk laat de chauffeurs maar ff gaan.
Achter mij een tjappie wild toeterend en zwaaiend met de armen. Naast hem, zo zag ik later verderop bij het stoplicht, één of ander lekker mokkel, dus waarschijnlijk moest hij ff laten zien dat 'ie balletjes heeft en toch echt een stoere jongen is.
Klacht: mensen die niet snappen dat zo'n chauffeur ook niet makkelijk de weg op kan draaien als het tantoe druk is en niet het geduld ervoor op kunnen brengen.
Hoe weet jij dat? Toevallig kan ik wel gedachten lezen. 100 weggebruikers in een fractie van tijd levert wat logistieke uitdagingen op, maar het is niet onmogelijk.quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:04 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Kan je de gedachtes lezen van 100 weggebruikers om je heen? Nee? Dat is mijn bewijs
In het verkeer moet je altijd bedacht zijn op onvoorziene situaties. Wat als er een kind de weg op schiet bijvoorbeeld? Eigenlijk geef je hier dus gewoon toe dat je een slechte en onzekere bestuurder bent die niet kan anticiperen op onverwachte situaties.quote:Op maandag 1 september 2025 19:46 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Dat is meer dan alleen irritant, die shit is gewoon gevaarlijk, ze dwingen mensen om onvoorspelbaar te zijn, en hoe onvoorspelbaarder het verkeer, hoe meer ongelukken er vallen
Daar heb ik zo'n hekel aan, dat je ergens op een willekeurige plek zonder zebrabad of wat dan ook in de buurt wil oversteken en een auto voor je gaat stoppenquote:Op maandag 1 september 2025 19:22 schreef Plompzakker het volgende:
De echte klacht is van die opa's die iedereen voorrang gaan geven die het niet hebben
Ik denk dat hier sitiuaties bedoeld worden waarin er geen gevaar is en mensen gaan stoppen uit hoffelijkheid terwijl ze gewoon voorrang hebben, en er daardoor gevaar ontstaat. De situatie stoppen voor een voetganger die langs de weg staat zonder oversteekplaats, of voor iemand van links.quote:Op dinsdag 2 september 2025 11:46 schreef DjVero het volgende:
[..]
In het verkeer moet je altijd bedacht zijn op onvoorziene situaties. Wat als er een kind de weg op schiet bijvoorbeeld? Eigenlijk geef je hier dus gewoon toe dat je een slechte en onzekere bestuurder bent die niet kan anticiperen op onverwachte situaties.
Niet alleen mijn onderbuikje, ook de chauffeur getuige zijn duim als teken van dankbaarheid! Het was overigens geen kruispunt, het was een doorgaande weg binnen de bebouwde kom waar dat bedrijf aan gelegen ligt.quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:37 schreef Nobu het volgende:
In de tijd die jij nodig had om tot stilstand te komen hadden jij en een paar auto's ook gewoon het kruispunt over kunnen steken. Nu heb je zowel extra totale wachttijd als een onnodige gevaarlijke situatie gecreëerd. Maar gelukkig is in ieder geval je onderbuikje weer tevreden gesteld.
Oke respectquote:Op dinsdag 2 september 2025 11:18 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Toevallig kan ik wel gedachten lezen. 100 weggebruikers in een fractie van tijd levert wat logistieke uitdagingen op, maar het is niet onmogelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |