abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218695080
Viel gelukkig mee, maar goed dat ik geweest was.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Moderator zaterdag 6 september 2025 @ 16:01:00 #202
388664 crew  Dotteke
pi_218695149
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 september 2025 15:56 schreef vosss het volgende:
O gelukkig maar, wat was het nu?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_218695488
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 16:01 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O gelukkig maar, wat was het nu?
De luchtbel waar ze mijn oogbol mee opgevuld hebben op het einde van de operatie die mijn netvlies op z'n plaats drukt en vanzelf langzaam oplost, de rand daarvan zit nu exact voor het midden van m'n oog en waarschijnlijk breekt het licht daardoor heel anders dan normaal en geeft dat een heel vertekent beeld.

Zou vanzelf over moeten gaan zodra die luchtbel nog wat zakt en ik er makkelijker overheen kan kijken.

Wel al staar zichtbaar, maar dat kan nog wegtrekken of niet. Niet spannend voor nu, das voor later een zorg.

Maar ze namen het wel goed serieus en bij elke afwijking of verandering moet ik wederom aan de bel trekken en langskomen. Dus ze zitten er b9venop. :)
vosss is de naam,
  Moderator zaterdag 6 september 2025 @ 16:42:41 #204
388664 crew  Dotteke
pi_218695680
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 september 2025 16:28 schreef vosss het volgende:

[..]
De luchtbel waar ze mijn oogbol mee opgevuld hebben op het einde van de operatie die mijn netvlies op z'n plaats drukt en vanzelf langzaam oplost, de rand daarvan zit nu exact voor het midden van m'n oog en waarschijnlijk breekt het licht daardoor heel anders dan normaal en geeft dat een heel vertekent beeld.

Zou vanzelf over moeten gaan zodra die luchtbel nog wat zakt en ik er makkelijker overheen kan kijken.

Wel al staar zichtbaar, maar dat kan nog wegtrekken of niet. Niet spannend voor nu, das voor later een zorg.

Maar ze namen het wel goed serieus en bij elke afwijking of verandering moet ik wederom aan de bel trekken en langskomen. Dus ze zitten er b9venop. :)
Vervelend proces zo aan je ogen. Maar gelukkig gaat het goed komen. Fijn dat ze je serieus nemen, dat is wel een dingetje tegenwoordig
  Moderator zaterdag 6 september 2025 @ 16:57:22 #205
441859 crew  Lenny77
pi_218695856
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 september 2025 16:28 schreef vosss het volgende:

[..]

*O* goed nieuws!!
Ook goed dat je er zelf bovenop zit, sommigen durven niet te bellen of denken dat ze een last zijn.

Liever 10 keer teveel bellen dan 1 keer te weinig _O_
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_218696107
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 september 2025 15:56 schreef vosss het volgende:
Is het zo Geralt dat jouw situatie qua herstel erg afwijkt van wat gebruikelijk is of is het door hoe de patiënt begrijpelijk een beetje panikeert? ;) Het lijkt dat zo'n ingreep behoorlijk routine is wat gerust moet stellen. Aan de andere kant is een luchtbel in het oog niet aangenaam uiteraard. Komt goed man. ^O^
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_218696198
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 17:14 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Is het zo Geralt dat jouw situatie qua herstel erg afwijkt van wat gebruikelijk is of is het door hoe de patiënt begrijpelijk een beetje panikeert? ;) Het lijkt dat zo'n ingreep behoorlijk routine is wat gerust moet stellen. Aan de andere kant is een luchtbel in het oog niet aangenaam uiteraard. Komt goed man. ^O^
Met panikeren heeft het niks te maken. De arts drukte mij meermaals op het hart om bij IEDERE afwijking of verandering wederom per direct contact op te nemen. Ook in de weekenden en ook in de avond of nacht.

Het is denk ik ook voor ieder persoon net een iets andere situatie, hoe was het netvlies precies los, zaten er ook scheurtjes in, welke technieken zijn er gebruikt om weer vast te zetten et cetera. Dat zal allemaal wel een beetje meespelen hoe het hetstel verloopt en wat je ervaart gedurende dat proces.

Plus dat het een van je zintuigen betreft, dus buiten die teringlul van een oogarts die weekenddienst had in Weert afgelopen week en het niet nodig vond om op te komen terwijl mijn netvlies dus toen al losgescheurd was, neemt iedereen het heel serieus. En terecht.

Dus mocht het zo zijn dat je impliceerde dat ik (al dan niet terecht) enigszins panikeerde; dat was geenzins het geval.

:)
vosss is de naam,
pi_218696363
quote:
3s.gif Op zaterdag 6 september 2025 17:22 schreef vosss het volgende:
Dus mocht het zo zijn dat je impliceerde dat ik (al dan niet terecht) enigszins panikeerde; dat was geenzins het geval.

Nee panikeren was niet goed. Maar meer omdat je niet weet hoe een ander het ervaart. Niemand weet natuurlijk of het "normaal" is wat ie meemaakt. Dit omdat het hopelijk een 1-malige ervaring is. Komt goed.

Dan nog wat andere dingen van je lijstje doorstrepen en je bent weer helemaal het Heertje straks. Succes. ;)
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  zaterdag 6 september 2025 @ 18:51:18 #209
503746 Hogwarts
School of swag
pi_218697065
Fijn voor je dat het goed is afgelopen en het is toch ff schrikken en vooral omdat je nu zo onzeker bent.

Komt allemaal wel goed schatje 😘
geef me geld geef me geld dinsdag op bankrekening okay begrepen
  Moderator zondag 7 september 2025 @ 09:05:53 #210
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_218700982
Hopelijk gaat alles goed met je Vosss. Mag je weer snel beter worden
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_218702145
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 09:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hopelijk gaat alles goed met je Vosss. Mag je weer snel beter worden
Dankje. Vanzelfsprekend hebben mijn ogen voor nu even top prioriteit! :)

Morgenochtend heb ik een afspraak bij de huisarts gepland staan (was al gepland voordat m'n netvlies losliet) om te kijken wat er allemaal nodig is om de lichamelijke problemen op te lossen en hoe dat aan te vliegen plus uitgebreid bloedonderzoek. Week erna voor het eerst met een psycholoog praten. (8>

Dat is wel redelijk een dingetje voor mij. Ik ben altijd een beetje van niet zeiken en dóór als het ff kut gaat zegmaar.
Dus dat ik nu klaarblijkelijk een psycholoog nodig hebt voelt voor mij ergens als soort van falen ofzo, omdat ik zelf m'n shit niet geregeld krijg en compleet vastgelopen ben. :@

Ik weet dat dat volstrekte bullshit is, maar toch voelt het een beetje zo. Geen idee waarom. Beetje het idee dat kerels niet janken ofzo. Waarvan ik ook weet dat dat onzin is. Dus een soort van schaamte of iets die ik voel terwijl ik weet dat ik mij helemaal niet hoef te schamen om psychische hulp te moeten krijgen, maar toch.

Maargoed, eerst dit oog, morgen met de huisarts kijken of een plan te maken is hoe we de rest aan gaan vliegen, week erna met de psycholoog en dan zien we wel. Stap voor stap.

vosss is de naam,
  Admin zondag 7 september 2025 @ 11:50:32 #212
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_218702772
De bekende 'Babysteps' @vosss -je

Komt goed, kost tijd.

[ Bericht 42% gewijzigd door yvonne op 07-09-2025 14:41:20 ]
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Spellchecker zondag 7 september 2025 @ 11:52:24 #213
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_218702788
quote:
7s.gif Op zondag 7 september 2025 10:47 schreef vosss het volgende:

[..]

Morgenochtend heb ik een afspraak bij de huisarts gepland staan (was al gepland voordat m'n netvlies losliet) om te kijken wat er allemaal nodig is om de lichamelijke problemen op te lossen en hoe dat aan te vliegen plus uitgebreid bloedonderzoek. Week erna voor het eerst met een psycholoog praten. (8>

Dat is wel redelijk een dingetje voor mij. Ik ben altijd een beetje van niet zeiken en dóór als het ff kut gaat zegmaar.
Dus dat ik nu klaarblijkelijk een psycholoog nodig hebt voelt voor mij ergens als soort van falen ofzo, omdat ik zelf m'n shit niet geregeld krijg en compleet vastgelopen ben. :@

Ik weet dat dat volstrekte bullshit is, maar toch voelt het een beetje zo. Geen idee waarom. Beetje het idee dat kerels niet janken ofzo. Waarvan ik ook weet dat dat onzin is. Dus een soort van schaamte of iets die ik voel terwijl ik weet dat ik mij helemaal niet hoef te schamen om psychische hulp te moeten krijgen, maar toch.

Maargoed, eerst dit oog, morgen met de huisarts kijken of een plan te maken is hoe we de rest aan gaan vliegen, week erna met de psycholoog en dan zien we wel. Stap voor stap.

sommige dingen kun je nu eenmaal niet zelf oplossen .....

goed dat je die hulp accepteert! ^O^
  Moderator zondag 7 september 2025 @ 12:16:35 #214
388664 crew  Dotteke
pi_218702980
quote:

[..]

Als het falen zou zijn zaten pscycologen zonder werk. :D Soms is het net even te veel wat je op je bordje krijgt en is een steuntje in de rug net wat je nodig hebt.

Hopelijk ga je je snel beter voelen succes Vosss
pi_218703264
Dank dank !

O+
vosss is de naam,
  zondag 7 september 2025 @ 13:14:19 #216
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_218703382
quote:

[..]

Het maakt je juist sterk dat je hulp durft te vragen O+
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  Moderator zondag 7 september 2025 @ 15:36:04 #217
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_218705257
Nog geen familie van Danny en Daley.

^O^
What can change the nature of a man?
  FOK!fotograaf zondag 7 september 2025 @ 17:13:19 #218
842 Zorro
Z
pi_218706829
Dat je maar weer snel met Leen mag meezingen

Bekijk deze YouTube-video
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_218706842
quote:
6s.gif Op zondag 7 september 2025 17:13 schreef Zorro het volgende:
Dat je maar weer snel met Leen mag meezingen

Bekijk deze YouTube-video
:') _O-

Dat gaat nog wel ff weten weekjes/maanden duren waarschijnlijk, maar thanks!
vosss is de naam,
  zondag 7 september 2025 @ 17:19:09 #220
503746 Hogwarts
School of swag
pi_218706890
quote:

[..]

Een alpha mannetje ben je nu toch al niet met al je psychologische wijvengezeik dus ga nu maar gewoon een shrink bezoeken ;)
geef me geld geef me geld dinsdag op bankrekening okay begrepen
pi_218706976
quote:
1s.gif Op zondag 7 september 2025 17:19 schreef Hogwarts het volgende:

[..]
Een alpha mannetje ben je nu toch al niet met al je psychologische wijvengezeik dus ga nu maar gewoon een shrink bezoeken ;)
Lul :')
vosss is de naam,
  zondag 7 september 2025 @ 17:58:51 #222
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_218707187
quote:
8s.gif Op zondag 7 september 2025 17:31 schreef vosss het volgende:

[..]
Ja, Vosss wordt het heertje weer!
  Admin zondag 7 september 2025 @ 18:33:24 #223
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_218707636
quote:
8s.gif Op zondag 7 september 2025 17:31 schreef vosss het volgende:

[..]
Het gaat al stukken beter met je :S___D
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 9 september 2025 @ 10:39:10 #224
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_218720822
Geen nieuws = goed nieuws?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')