O gelukkig maar, wat was het nu?quote:Op zaterdag 6 september 2025 15:56 schreef vosss het volgende:
Viel gelukkig mee, maar goed dat ik geweest was.
De luchtbel waar ze mijn oogbol mee opgevuld hebben op het einde van de operatie die mijn netvlies op z'n plaats drukt en vanzelf langzaam oplost, de rand daarvan zit nu exact voor het midden van m'n oog en waarschijnlijk breekt het licht daardoor heel anders dan normaal en geeft dat een heel vertekent beeld.quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O gelukkig maar, wat was het nu?
Vervelend proces zo aan je ogen. Maar gelukkig gaat het goed komen. Fijn dat ze je serieus nemen, dat is wel een dingetje tegenwoordigquote:Op zaterdag 6 september 2025 16:28 schreef vosss het volgende:
[..]
De luchtbel waar ze mijn oogbol mee opgevuld hebben op het einde van de operatie die mijn netvlies op z'n plaats drukt en vanzelf langzaam oplost, de rand daarvan zit nu exact voor het midden van m'n oog en waarschijnlijk breekt het licht daardoor heel anders dan normaal en geeft dat een heel vertekent beeld.
Zou vanzelf over moeten gaan zodra die luchtbel nog wat zakt en ik er makkelijker overheen kan kijken.
Wel al staar zichtbaar, maar dat kan nog wegtrekken of niet. Niet spannend voor nu, das voor later een zorg.
Maar ze namen het wel goed serieus en bij elke afwijking of verandering moet ik wederom aan de bel trekken en langskomen. Dus ze zitten er b9venop.
quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:28 schreef vosss het volgende:
[..]
De luchtbel waar ze mijn oogbol mee opgevuld hebben op het einde van de operatie die mijn netvlies op z'n plaats drukt en vanzelf langzaam oplost, de rand daarvan zit nu exact voor het midden van m'n oog en waarschijnlijk breekt het licht daardoor heel anders dan normaal en geeft dat een heel vertekent beeld.
Zou vanzelf over moeten gaan zodra die luchtbel nog wat zakt en ik er makkelijker overheen kan kijken.
Wel al staar zichtbaar, maar dat kan nog wegtrekken of niet. Niet spannend voor nu, das voor later een zorg.
Maar ze namen het wel goed serieus en bij elke afwijking of verandering moet ik wederom aan de bel trekken en langskomen. Dus ze zitten er b9venop.
Is het zo Geralt dat jouw situatie qua herstel erg afwijkt van wat gebruikelijk is of is het door hoe de patiënt begrijpelijk een beetje panikeert?quote:Op zaterdag 6 september 2025 15:56 schreef vosss het volgende:
Viel gelukkig mee, maar goed dat ik geweest was.
Met panikeren heeft het niks te maken. De arts drukte mij meermaals op het hart om bij IEDERE afwijking of verandering wederom per direct contact op te nemen. Ook in de weekenden en ook in de avond of nacht.quote:Op zaterdag 6 september 2025 17:14 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Is het zo Geralt dat jouw situatie qua herstel erg afwijkt van wat gebruikelijk is of is het door hoe de patiënt begrijpelijk een beetje panikeert?Het lijkt dat zo'n ingreep behoorlijk routine is wat gerust moet stellen. Aan de andere kant is een luchtbel in het oog niet aangenaam uiteraard. Komt goed man.
Nee panikeren was niet goed. Maar meer omdat je niet weet hoe een ander het ervaart. Niemand weet natuurlijk of het "normaal" is wat ie meemaakt. Dit omdat het hopelijk een 1-malige ervaring is. Komt goed.quote:Op zaterdag 6 september 2025 17:22 schreef vosss het volgende:
Dus mocht het zo zijn dat je impliceerde dat ik (al dan niet terecht) enigszins panikeerde; dat was geenzins het geval.
Dankje. Vanzelfsprekend hebben mijn ogen voor nu even top prioriteit!quote:Op zondag 7 september 2025 09:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hopelijk gaat alles goed met je Vosss. Mag je weer snel beter worden
sommige dingen kun je nu eenmaal niet zelf oplossen .....quote:Op zondag 7 september 2025 10:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Dankje. Vanzelfsprekend hebben mijn ogen voor nu even top prioriteit!
Morgenochtend heb ik een afspraak bij de huisarts gepland staan (was al gepland voordat m'n netvlies losliet) om te kijken wat er allemaal nodig is om de lichamelijke problemen op te lossen en hoe dat aan te vliegen plus uitgebreid bloedonderzoek. Week erna voor het eerst met een psycholoog praten.![]()
Dat is wel redelijk een dingetje voor mij. Ik ben altijd een beetje van niet zeiken en dóór als het ff kut gaat zegmaar.
Dus dat ik nu klaarblijkelijk een psycholoog nodig hebt voelt voor mij ergens als soort van falen ofzo, omdat ik zelf m'n shit niet geregeld krijg en compleet vastgelopen ben.
Ik weet dat dat volstrekte bullshit is, maar toch voelt het een beetje zo. Geen idee waarom. Beetje het idee dat kerels niet janken ofzo. Waarvan ik ook weet dat dat onzin is. Dus een soort van schaamte of iets die ik voel terwijl ik weet dat ik mij helemaal niet hoef te schamen om psychische hulp te moeten krijgen, maar toch.
Maargoed, eerst dit oog, morgen met de huisarts kijken of een plan te maken is hoe we de rest aan gaan vliegen, week erna met de psycholoog en dan zien we wel. Stap voor stap.
Als het falen zou zijn zaten pscycologen zonder werk.quote:Op zondag 7 september 2025 10:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Morgenochtend heb ik een afspraak bij de huisarts gepland staan (was al gepland voordat m'n netvlies losliet) om te kijken wat er allemaal nodig is om de lichamelijke problemen op te lossen en hoe dat aan te vliegen plus uitgebreid bloedonderzoek. Week erna voor het eerst met een psycholoog praten.![]()
Dat is wel redelijk een dingetje voor mij. Ik ben altijd een beetje van niet zeiken en dóór als het ff kut gaat zegmaar.
Dus dat ik nu klaarblijkelijk een psycholoog nodig hebt voelt voor mij ergens als soort van falen ofzo, omdat ik zelf m'n shit niet geregeld krijg en compleet vastgelopen ben.
Ik weet dat dat volstrekte bullshit is, maar toch voelt het een beetje zo. Geen idee waarom. Beetje het idee dat kerels niet janken ofzo. Waarvan ik ook weet dat dat onzin is. Dus een soort van schaamte of iets die ik voel terwijl ik weet dat ik mij helemaal niet hoef te schamen om psychische hulp te moeten krijgen, maar toch.
Maargoed, eerst dit oog, morgen met de huisarts kijken of een plan te maken is hoe we de rest aan gaan vliegen, week erna met de psycholoog en dan zien we wel. Stap voor stap.
Het maakt je juist sterk dat je hulp durft te vragenquote:Op zondag 7 september 2025 10:47 schreef vosss het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 september 2025 17:13 schreef Zorro het volgende:
Dat je maar weer snel met Leen mag meezingen
Bekijk deze YouTube-video
Een alpha mannetje ben je nu toch al niet met al je psychologische wijvengezeik dus ga nu maar gewoon een shrink bezoekenquote:Op zondag 7 september 2025 10:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Lulquote:Op zondag 7 september 2025 17:19 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Een alpha mannetje ben je nu toch al niet met al je psychologische wijvengezeik dus ga nu maar gewoon een shrink bezoeken
Het gaat al stukken beter met jequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |