Ja dat is hier ookquote:Op maandag 1 september 2025 16:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
was twee week geleden dat ik dat voor het eerst had. en nu dus 'gefixt' maar geen nette oplossing
[..]
das omslachtig. dan moet ik alsnog twee afstandsbedieningen gebruiken.
en ik zie nu dat als ik die knop gebruik dat hij nog op de bron van de chromecast blijft hangen en niet naar de kabel gaat
o nee niet eens. hij doet de TV uit...
tssss
ik heb net deze gesnoept.quote:
quote:Op maandag 1 september 2025 16:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb net deze gesnoept.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 september 2025 16:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
goed te lezen dat de aanbiedingen werkenquote:Op maandag 1 september 2025 16:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik werd net in de Dekamarkt besprongen door een agressieve Liuk aanbieding dus nu heb ik 3 dozen
Soort van wrapjesquote:Op maandag 1 september 2025 16:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zwaar getraumatiseerdquote:Op maandag 1 september 2025 16:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
goed te lezen dat de aanbiedingen werken
maar dan anders inderdaadquote:
ja ik ben altijd erg krokantquote:Op maandag 1 september 2025 16:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar kan @:bitterbal wel over meepraten
Dit ja.quote:Op maandag 1 september 2025 16:17 schreef Ama het volgende:
Mijn Chromecast is zo old skool dat ik niet eens een afstandsbediening erbij heb.
Die heeft ook een krokant jasje inderdaad. Wel voorzichtig mee zijn want anders verbrand gehemelte...quote:Op maandag 1 september 2025 16:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar kan @:bitterbal wel over meepraten
Ik heb een nieuwe moeten halenquote:Op maandag 1 september 2025 16:17 schreef Ama het volgende:
Mijn Chromecast is zo old skool dat ik niet eens een afstandsbediening erbij heb.
Het is het 1 of het anderquote:Op maandag 1 september 2025 16:16 schreef Nizno het volgende:
de uitknop op de chromecast afstandsbediening doet nu ook niet meer de TV uit zetten, maar alleen de chromecast. Maar gaat dan nog niet naar een andere HDMI of het kabelsignaal. moet ik zelf de andere bron kiezen.
Ik houd niet van meerdere afstandsbedieningen. Omslachtig gedoe![]()
Gewoon tegen google blijven roepen dat ze de stroom van de cast af moet halen is dan minder omslachtig
quote:
dan wordt dus de keuze voor 1 afstandsbedieningquote:Op maandag 1 september 2025 16:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is het 1 of het ander
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |