Ja ik moet een keertje kijken of ik zo'n bak kan vinden wat onder het bed past. Als ik daar dan mijn beddengoed inpleur heb ik weer ruimte over in mijn kledingkast.quote:Op maandag 1 september 2025 15:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh.
Ik kan voor de rest alleen een bed aanraden met fatsoenlijk veel opbergruimte eronder zoals de Brimnes. Mijn halve kledingkast zit onder mijn bed.
Maar dat is bij Kruidvat dan ook zo kut. Deo in de aanbieding, 2+2. Make-upremover, 3 voor 10 ipv 1 voor 8. Zo loopt het wel vol. Maar goed, hoef ik daar voorlopig niet meer aan te denken.quote:Op maandag 1 september 2025 15:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben vooral slecht in voorraadbeheer. Laatst was de tandpasta weer in de aanbieding, dus nu heb ik tot het eind der tijden tandpasta.
Ik zou minder opbergruimte aanraden. Ik begon hier met 1 kast + inbouwkast. Nu heb ik een vrouw erbij en heb 2 kasten + 2x opbergruimte onder het bed erbij. En dan heb ik nog niet over kleding van het volgende seizoen dat op zolder ligt.quote:Op maandag 1 september 2025 15:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh.
Ik kan voor de rest alleen een bed aanraden met fatsoenlijk veel opbergruimte eronder zoals de Brimnes. Mijn halve kledingkast zit onder mijn bed.
Hier gaat iets mis.quote:Op maandag 1 september 2025 15:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zou minder opbergruimte aanraden. Ik begon hier met 1 kast + inbouwkast. Nu heb ik een vrouw erbij en heb 2 kasten + 2x opbergruimte onder het bed erbij. En dan heb ik nog niet over kleding van het volgende seizoen dat op zolder ligt.
Gewoon minder spullen kopenquote:Op maandag 1 september 2025 15:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zou minder opbergruimte aanraden. Ik begon hier met 1 kast + inbouwkast. Nu heb ik een vrouw erbij en heb 2 kasten + 2x opbergruimte onder het bed erbij. En dan heb ik nog niet over kleding van het volgende seizoen dat op zolder ligt.
Toiletblokken heb ik ook nog een doos vol in de kelderkast staan. 2+3 gratis waren die laatst.quote:Op maandag 1 september 2025 15:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat is bij Kruidvat dan ook zo kut. Deo in de aanbieding, 2+2. Make-upremover, 3 voor 10 ipv 1 voor 8. Zo loopt het wel vol. Maar goed, hoef ik daar voorlopig niet meer aan te denken.
quote:
"Ene ieniminimuis van het internet zegt dat je minder spullen moet kopen"quote:
1, 2 en 4.quote:Op maandag 1 september 2025 15:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een entry voor je schriftje / excel
Is hier sprake van causaliteit?quote:Op maandag 1 september 2025 15:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meedoen is belangrijker dan winnen.quote:Op maandag 1 september 2025 15:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Slechts 1 van de 3 goed. Helaas
Ik weet even niet meer precies hoe het ging. Volgens mij moest ik eerst de kast kopen; en wilde Cali daarna pas komen.quote:
quote:
quote:
he u... even een vraagje..quote:
Als er kastruimte bij komt, dan volgt de rommel vanzelf. Waarmee ik niet wil insinueren dat Cali rommel is natuurlijk.quote:Op maandag 1 september 2025 15:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik weet even niet meer precies hoe het ging. Volgens mij moest ik eerst de kast kopen; en wilde Cali daarna pas komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |