Mandjesquote:Op maandag 1 september 2025 16:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een klein mandje. Met daarin de afstandsbedieningen.
ik moet mezelf gewoon eens 1 vaste plek aanleren. Het idee was om de plank achter de bank hiervoor te gebruiken, maar die is net iets te laag om makkelijk dingen vandaan te pakken. dan moet je echt even verzitten. Dus dat idee viel al snel af.quote:Op maandag 1 september 2025 16:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een klein mandje. Met daarin de afstandsbedieningen.
wel zo handigquote:
Ik 4quote:
Ik ben benieuwd of die ook meeleest hierquote:Op maandag 1 september 2025 17:04 schreef Ama het volgende:
Ik heb etterbak kat al drie dagen niet gezien. 👌🏼 Zolang er niks aan de hand is met die kat ben ik hier wel blij om. De kat die erbij hoort ook bijna niet maar die zag ik vandaag wel even snel lopen.
Ik hoop het.quote:Op maandag 1 september 2025 17:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of die ook meeleest hier
Zolang ieni er is wel denk ikquote:Op maandag 1 september 2025 17:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of die ook meeleest hier
Ik weet niet wat zij met de kat van de buren te maken heeft.quote:Op maandag 1 september 2025 17:14 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Zolang ieni er is wel denk ik
Totdat ieni dood in je tuin ligtquote:Op maandag 1 september 2025 17:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet niet wat zij met de kat van de buren te maken heeft.
Heb het lieft één afstandsbediening voor allesquote:Op maandag 1 september 2025 16:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
bij dat mooie zwarte samsungkassie in mijn kast zit genoeg ruimte voor alle afstandsbedieningen. Geen enkele raakt kwijt.
Alleen de witte afstandsbediening van de TV zelf is wel eens een uitdaging... de ene keer ligt hij de lade links, de andere keer in de la onder de tafel... dan op de tafel. Op een kastje. Achter de bank op mn plankje...
Altijd even zoeken.
rommeldebommel en regenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |