ik negeer ze gewoonquote:Op maandag 1 september 2025 12:51 schreef Flitsbezorger het volgende:
Ik bij het klikken van links bij zulke OPs zonder interpunctie en spelling:
[ link | afbeelding ]
Ben je in Hong Kong, ga je liggen juinen, proriteiten niet helemaal op ordequote:Op maandag 1 september 2025 13:33 schreef Doug-Heffernan het volgende:
In hong kong had ik een hele cuckbank in de hotelkamer voor het raam
Daar heb eens goed op liggen masterberen
Is het mijn leven of jouw leven?quote:Op maandag 1 september 2025 13:37 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Ben je in Hong Kong, ga je liggen juinen, proriteiten niet helemaal op orde
Ben wel benieuwd dan, dat klinkt veelbelovendquote:Op maandag 1 september 2025 13:39 schreef Doug-Heffernan het volgende:
En je weet de hele setting niet eens
Ik worstelde een beetje met wat ik moest zeggen! Had het idee dat ik een incrowd grapje niet begreep ofzo.quote:
JA!!!quote:Op maandag 1 september 2025 14:40 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik worstelde een beetje met wat ik moest zeggen! Had het idee dat ik een incrowd grapje niet begreep ofzo.
Dus jij hebt samen met TS in een bed geslapen ook?quote:Op maandag 1 september 2025 21:16 schreef Cockwhale het volgende:
TS sliep weer eens bij z'n zusje in bed.
Akkoord met deze aanpakquote:Op maandag 1 september 2025 12:51 schreef Flitsbezorger het volgende:
Ik bij het klikken van links bij zulke OPs zonder interpunctie en spelling:
[ link | afbeelding ]
nou dan ligt er ook een aapje naast me hehequote:Op maandag 1 september 2025 21:16 schreef Cockwhale het volgende:
TS sliep weer eens bij z'n zusje in bed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |