abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218654212
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 18:55 schreef AppelsEieren het volgende:

[..]
Ik snap echt werkelijk niet waarom ze dit in een privé bericht zou toelichten. Tenzij je haar kent, echt persoonlijk.
Tussen alle regels door, onverwachts weekendje kind mee etc was er al wel duidelijk welk kindje. Maar dan random volger ook nog prive berichten vind ik heel heel bijzonder.
Dit. Ik vind het echt ontzettend raar.
Ze is altijd vol oordeel over bepaalde influencers, maar zelf mag ze de privacy van haar kinderen ook wel eens beter respecteren.

Er is nogal veel aan de hand daar. Ik hoop maar dat het allemaal goed komt voor ze.
pi_218654283
Ik heb het idee dat Tamara veel behoefte heeft aan een luisterend oor en contact met andere volwassenen. Wat begrijpelijk is, gezien alle moeilijkheden in het gezin en het feit dat ze geen familie dichtbij heeft.
Ik gun haar een paar fijne vriendinnen en eventueel professionele begeleiding.
pi_218654302
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 18:19 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik snap best dat mensen soms ff offline gaan, ik snap alleen niet dat ze dat dan moeten melden? Je kan ook gewoon offline gaan, je bent niemand wat verschuldigd.
En dan ergens wel een beetje mysterieus doen met een foto erbij.
Ga gewoon offline en concentreer je op wat nodig is.

Ik hoop dat het allemaal goed komt met haar en het betreffende kind, ze heeft al behoorlijk wat op haar bord steeds.
Ik deelde jouw mening ook. Tot haar toelichting. Ze heeft er bewust wel aandacht aan besteed om het op een manier toch onder de aandacht te brengen bij een bepaalde doelgroep.
pi_218654323
Denk dat het hippe spijkerjasje van de zeeman maar tot Liam zijn maat gaat aangezien jay wederom de te kleine jas aan heeft 🤔 hup hup Debbie! Even rennen naar de zeeman voor een passende jas voor het middelste kind...
pi_218654343
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 19:16 schreef Leesje het volgende:

[..]
Ja eens met dit idd. En begrijp ook niet dat hocuspocus dit nog hier deelt, wat is daar het nut van, als je niks mag zeggen, zeg dan ook niks.
Beetje kortzichtig :'). Je weet ook dat ze hier al heel lang meeleest en soms schrijft?
pi_218654409
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 19:27 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ik deelde jouw mening ook. Tot haar toelichting. Ze heeft er bewust wel aandacht aan besteed om het op een manier toch onder de aandacht te brengen bij een bepaalde doelgroep.
Maar die bepaalde doelgroep weet hier toch precies niks aan?
En daar doet jouw cliffhanger van: ‘geen woorden voor’ ook geen goed aan.
Maar prima hoor, ik gun dat gezin alle goeds. Gewoon zeggen ik ga offline had prima geweest maar dat zei ik vanmorgen ook al
pi_218654504
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 19:17 schreef Harper het volgende:

[..]
Dit. Ik vind het echt ontzettend raar.
Ze is altijd vol oordeel over bepaalde influencers, maar zelf mag ze de privacy van haar kinderen ook wel eens beter respecteren.

Er is nogal veel aan de hand daar. Ik hoop maar dat het allemaal goed komt voor ze.
Eens met jou hoor. Het is wel duidelijk over welk kindje het gaat en dat er iets binnen dat gezin heeft plaatsgevonden. Ik krijg daar de kriebels van en hoop maar dat er goede hulp/veiligheid is voor iedereen.
pi_218654524
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 19:27 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Misschien is t dan omdat ik de toelichting mis, maar ik begrijp niet waarom influencers (om maar even te generaliseren) die behoefte hebben.
Naar mijn mening roept t alleen maar vragen op die ze volgens mij probeert te voorkomen.

Aanvulling: ik weet ook dat ze wel vaker hier mee leest en soms wat schrijft. Maar snap dan weer niet dat ze een willekeurige forums schrijver een bericht stuurt met de reden van afwezigheid?

(Ik bedoel verder geen kritiek naar jou, begrijp de keuzes van Tamara in deze gewoon niet)
pi_218654543
Ik snap zo niet als mannen met een kus mond op de foto gaan, waar is je mannelijkheid. Rory van Kelly Beukers bijvoorbeeld. Vreselijk toch.
pi_218654547
Over wie hebben jullie het? 🤷🏻‍♀️
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  maandag 1 september 2025 @ 19:53:49 #86
284466 miss_poes
Wa denkte nou?
pi_218654583
Er komt weer Bollen-juice aan volgens mij, te zien aan de zandloper bij Reality FBI..
Da ge zomaar voorbij kent komme fietsen mee zo'n blije bakkes?!
pi_218654615
Gaan ze het eindelijk delen en door met hun leven ipv tot in den sneuheid uitmelken
pi_218654624
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 19:53 schreef miss_poes het volgende:
Er komt weer Bollen-juice aan volgens mij, te zien aan de zandloper bij Reality FBI..
Ben benieuwd.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_218654626
quote:
Benieuwd wanneer ze meer delen
pi_218654667
quote:
Ben benieuwd 👀
pi_218654686
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 19:58 schreef Lovelii2026 het volgende:

[..]
Benieuwd wanneer ze meer delen
Ja het is over. Drama foto erbij
pi_218654696
The word out. Ze zijn uit elkaar.
pi_218654707
Einde poly.
pi_218654719
Dus toch einde relatie
pi_218654728
Maar alsnog heb ik zoveel vragen. Wie gaat waar wonen, gaan J en K nog samen verder?

Maximaal veel vragen. Oké zonder grappen: het is heel sneu voor de kindjes.
pi_218654734
Daar is het.
Benieuwd hoe nu verder. Lijkt me complex uit elkaar gaan. Want willen er 2 wel samen verder? Of ook niet... Nou ja, ik wens ze wijsheid samen.
pi_218654738
Hoe zullen ze dat nu toch aanpakken met die kinderen? Zo sneu voor ze. En dat huis is net klaar... was er dan echt op het moment van huis kopen geen zwart wolkje ofzo?
pi_218654741
Nou, die zat er dik in. Heel influencer Nederland rukt uit met vele hartjes. Hoop dat ze inderdaad rust nemen om de overgang voor de kinderen zo soepel mogelijk te laten verlopen. Pff, wat een veranderingen voor die kleintjes in korte tijd. Heftig hoor.
pi_218654746
Wat onwijs sneu voor de kinderen, vooral die van Jacqueline
pi_218654747
Nou michelle heeft het gedeeld...
Lijkt mij ook lastig zoiets ingewikkeld in stand houden zeker als er zoveel factoren tegen zijn.. tja.. veel mensen blij dat ze het goed gezien hadden 👌 nu vast verder speculeren over hoe wat met wie enzovoort 👍
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')