Dit. Ik vind het echt ontzettend raar.quote:Op maandag 1 september 2025 18:55 schreef AppelsEieren het volgende:
[..]
Ik snap echt werkelijk niet waarom ze dit in een privé bericht zou toelichten. Tenzij je haar kent, echt persoonlijk.
Tussen alle regels door, onverwachts weekendje kind mee etc was er al wel duidelijk welk kindje. Maar dan random volger ook nog prive berichten vind ik heel heel bijzonder.
Ik deelde jouw mening ook. Tot haar toelichting. Ze heeft er bewust wel aandacht aan besteed om het op een manier toch onder de aandacht te brengen bij een bepaalde doelgroep.quote:Op maandag 1 september 2025 18:19 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik snap best dat mensen soms ff offline gaan, ik snap alleen niet dat ze dat dan moeten melden? Je kan ook gewoon offline gaan, je bent niemand wat verschuldigd.
En dan ergens wel een beetje mysterieus doen met een foto erbij.
Ga gewoon offline en concentreer je op wat nodig is.
Ik hoop dat het allemaal goed komt met haar en het betreffende kind, ze heeft al behoorlijk wat op haar bord steeds.
Beetje kortzichtigquote:Op maandag 1 september 2025 19:16 schreef Leesje het volgende:
[..]
Ja eens met dit idd. En begrijp ook niet dat hocuspocus dit nog hier deelt, wat is daar het nut van, als je niks mag zeggen, zeg dan ook niks.
Maar die bepaalde doelgroep weet hier toch precies niks aan?quote:Op maandag 1 september 2025 19:27 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ik deelde jouw mening ook. Tot haar toelichting. Ze heeft er bewust wel aandacht aan besteed om het op een manier toch onder de aandacht te brengen bij een bepaalde doelgroep.
Eens met jou hoor. Het is wel duidelijk over welk kindje het gaat en dat er iets binnen dat gezin heeft plaatsgevonden. Ik krijg daar de kriebels van en hoop maar dat er goede hulp/veiligheid is voor iedereen.quote:Op maandag 1 september 2025 19:17 schreef Harper het volgende:
[..]
Dit. Ik vind het echt ontzettend raar.
Ze is altijd vol oordeel over bepaalde influencers, maar zelf mag ze de privacy van haar kinderen ook wel eens beter respecteren.
Er is nogal veel aan de hand daar. Ik hoop maar dat het allemaal goed komt voor ze.
Misschien is t dan omdat ik de toelichting mis, maar ik begrijp niet waarom influencers (om maar even te generaliseren) die behoefte hebben.quote:Op maandag 1 september 2025 19:27 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ik deelde jouw mening ook. Tot haar toelichting. Ze heeft er bewust wel aandacht aan besteed om het op een manier toch onder de aandacht te brengen bij een bepaalde doelgroep.
Ben benieuwd.quote:Op maandag 1 september 2025 19:53 schreef miss_poes het volgende:
Er komt weer Bollen-juice aan volgens mij, te zien aan de zandloper bij Reality FBI..
Benieuwd wanneer ze meer delenquote:Op maandag 1 september 2025 19:53 schreef miss_poes het volgende:
Er komt weer Bollen-juice aan volgens mij, te zien aan de zandloper bij Reality FBI..
Ben benieuwd 👀quote:Op maandag 1 september 2025 19:53 schreef miss_poes het volgende:
Ja het is over. Drama foto erbijquote:Op maandag 1 september 2025 19:58 schreef Lovelii2026 het volgende:
[..]
Benieuwd wanneer ze meer delen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |