Ze is natuurlijk wel hb hé. 😅quote:Op maandag 1 september 2025 16:56 schreef Nieve het volgende:
Debbie denkt ook dat ze het wiel weer eens heeft uitgevonden hoor.![]()
Zij denkt dat de rest van de bevolking niet zelf logisch kan nadenken?
Gratis he... goedkoop is duurkoop...quote:Op maandag 1 september 2025 16:40 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ze probeert een zielig gezicht op te zetten denk ik?
Haar lippen zijn dit keer echt niet mooi gedaan
Zoals met alles, het is het weer net nietquote:Op maandag 1 september 2025 16:58 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Gratis he... goedkoop is duurkoop...
Vooral dat Roy zich hiervoor leent... buurmeisje krijgt gewoon een 10tje extra en is blij... ik vraag me vooral af wat ze gedaan hebben samen dat er oppas nodig was 🤔 gelukkig lopen engerds alleen in het donker buiten...quote:Op maandag 1 september 2025 16:45 schreef Muisjeruisje het volgende:
Dat filmpje van Debbie 🤦♀ geen woorden voor, wat een muts. Dat Roy en die oppas daar ook aan mee werken
Ik volg haar niet (zie soms wat nav dingen die hier besproken worden), maar punt 1 is per definitie idd al niet veilig.quote:Op maandag 1 september 2025 17:14 schreef Sushirijst het volgende:
Dat geblaat van AM over haar gezin waarin de kinderen veilig opgroeien kan ik echt niet meer lezen.
NEE het is niet veilig als je als kind de hele dag door gefilmd wordt of de mogelijkheid er is dat je gefilmd wordt en dat dit gedeeld wordt met ruim 90.000 volgers.
NEE het is niet veilig als een volwassen man (want dat is Rens) een kind van 12/13 lelijk noemt. En dat de moeder des huizes hier dan ook nog smakelijk om gaat lachen.
Zomaar 2 hele onveilige situaties die op regelmatige basis voorkomen in huize Geerts. Ik word er gewoon verdrietig van om dit te zien en herken de dynamiek van gezinsleden belachelijk maken en niet serieus nemen onder het mom van een grapje erg goed (eigen jeugd) en kan je zeggen dat ik hier tot voor kort persoonlijk nog heel veel problemen van ondervonden heb.
Nou als je net zoals mij lichamelijk beperkt ben. En wat Debbie zegt ook wel enigszins te zijn dan zijn dit geen makkelijke schoenen.quote:Op maandag 1 september 2025 15:44 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Daar zie ik trouwens niets geks in. Veters wat losser, instappen en veters strikken. Toch niets ingewikkelds aan
Ik ben flink lichamelijk beperkt helaas. Heb al ruim 3.5 jaar Longcovid. En voor mij zouden het prima schoenen zijn.quote:Op maandag 1 september 2025 17:47 schreef Qware5 het volgende:
[..]
Nou als je net zoals mij lichamelijk beperkt ben. En wat Debbie zegt ook wel enigszins te zijn dan zijn dit geen makkelijke schoenen.
Die meid is een professionele huilstruikquote:Op maandag 1 september 2025 17:22 schreef Nieve het volgende:
Influencer life: Ah ik voel dat ik wil dansen, ff wachten hoor dan positioneer ik eerst even de camera zodat iedereen mee kan cringen. Och, moet ik nog huilen ook. Top voor statistieken, snel delen die handel!!!
Echt, ik zal deze bijzonder vreemde behoefte (gelukkig) nooit begrijpen...
Ik snap best dat mensen soms ff offline gaan, ik snap alleen niet dat ze dat dan moeten melden? Je kan ook gewoon offline gaan, je bent niemand wat verschuldigd.quote:Op maandag 1 september 2025 16:06 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Naar aanleiding van mijn post over Tamara vanochtend heeft ze mij benaderd. Wat er is gebeurd kan ik niet over uitweiden. Maar ik mocht wel laten weten dat er contact is geweest. En ik begrijp haar keuze nu heel goed.
Er zijn geen woorden voor 😞
Vreselijk. Vroeger vond ik haar leuk om te volgen, maar de laatste maanden vind ik haar 1 grote huilstruikquote:Op maandag 1 september 2025 18:03 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Die meid is een professionele huilstruik
Ik snap echt werkelijk niet waarom ze dit in een privé bericht zou toelichten. Tenzij je haar kent, echt persoonlijk.quote:Op maandag 1 september 2025 16:06 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Naar aanleiding van mijn post over Tamara vanochtend heeft ze mij benaderd. Wat er is gebeurd kan ik niet over uitweiden. Maar ik mocht wel laten weten dat er contact is geweest. En ik begrijp haar keuze nu heel goed.
Er zijn geen woorden voor 😞
Nou dat! Mijn man deelt zijn locatie als hij bv in de file staat.. dan weet ik hoe lang nog... of als 1 van de dochters op schooltrip is als ze met de bus terug komen zodat we kunnen zien hoe laat we ze op moeten pikken...quote:Op maandag 1 september 2025 18:33 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Wat deelt Debbie nou weer voor vlut tips?
Breng je oppas thuis. Ik werd vroeger altijd thuis gebracht of opgehaald na het oppassen.
Zij heeft toch geen oppas nodig? Ze moet vroeg naar bed.
En wat voor zin heeft het om locatie te delen? Ik deel mijn locatie altijd als ik een lang stuk moet rijden, zodat mijn man weet waar ik ben en weet hoe laat ik ongeveer thuis ben. Maar het is enorme schijnveiligheid, want wat ga je dan doen mocht er iets gebeuren?
Ja eens met dit idd. En begrijp ook niet dat hocuspocus dit nog hier deelt, wat is daar het nut van, als je niks mag zeggen, zeg dan ook niks.quote:Op maandag 1 september 2025 18:55 schreef AppelsEieren het volgende:
[..]
Ik snap echt werkelijk niet waarom ze dit in een privé bericht zou toelichten. Tenzij je haar kent, echt persoonlijk.
Tussen alle regels door, onverwachts weekendje kind mee etc was er al wel duidelijk welk kindje. Maar dan random volger ook nog prive berichten vind ik heel heel bijzonder.
Neemt niet weg dat ik altijd veel respect heb voor de warme moeder die ze is voor al haar kinderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |