Ja is wel verstandig maar hoefquote:Op maandag 1 september 2025 13:54 schreef Nieuwnestje het volgende:
Deelt J nu een steek onder water uit naar M met haar storie dat ze geen makeup draagt maar wel altijd aan goede gezichtsverzorging doet?
Aangezien M om tips vraagt voor haar ontstoken oog maar geen lenzen uit wil of make up er af. Tja, als je onderweg naar een feestje bent snap ik dat wel. Maar die dagen er na is dat toch wel het meest belangrijk om dat oog rust te geven.
Ik zou het vreselijk vinden als mijn dochter met zo iemand thuis zou komenquote:Op maandag 1 september 2025 13:47 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Rens is sws een beetje te vrij bij zijn schoonfam als je het mij vraagt. Ik had me doodgeschaamd als dat mijn vriend was (en ja ook op die leeftijd). Zo naar!
En tegen het advies in weer fietsen. Poehpoeh wat is ze rebels 😅 Snap überhaupt de logica nog steeds niet van het niet mogen fietsen.quote:Op maandag 1 september 2025 14:53 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie bukt weer zonder gemak om dat kratje fruit op te tillen, zo fit als een hoentje
Joh, ze wil gewoon laten zien dat ze nieuwe schoenen heeft. Knap ook dat ze zo laag op de trap kan zitten.quote:Op maandag 1 september 2025 15:18 schreef Noor_ het volgende:
[..]
En tegen het advies in weer fietsen. Poehpoeh wat is ze rebels 😅 Snap überhaupt de logica nog steeds niet van het niet mogen fietsen.
En wat kijkt ze steeds gek op die storie waarin ze haar schoenen aan het aantrekken is 🫣🤔😅
Schoenen die ik met een zwak lichaam nooit zou kiezen. Zijn echt onmogelijk om makkelijk aan te trekken. Dan heb ik meteen overal pijnquote:Op maandag 1 september 2025 15:23 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Joh, ze wil gewoon laten zien dat ze nieuwe schoenen heeft. Knap ook dat ze zo laag op de trap kan zitten.
Nou echt he, niemand gaat je dat adviseren... als het lukt, lukt het. Toch alleen maar fijn? Maar zij weet het weer negatief te draaien. 😅quote:Op maandag 1 september 2025 15:18 schreef Noor_ het volgende:
[..]
En tegen het advies in weer fietsen. Poehpoeh wat is ze rebels 😅 Snap überhaupt de logica nog steeds niet van het niet mogen fietsen.
En wat kijkt ze steeds gek op die storie waarin ze haar schoenen aan het aantrekken is 🫣🤔😅
Háár advies.quote:Op maandag 1 september 2025 15:18 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Haha ja inderdaad. Klopt ze zit erg laag, ik zou het probleem hebben dat ik bijna niet meer omhoog zou komen 😅quote:Op maandag 1 september 2025 15:23 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Joh, ze wil gewoon laten zien dat ze nieuwe schoenen heeft. Knap ook dat ze zo laag op de trap kan zitten.
Daar zie ik trouwens niets geks in. Veters wat losser, instappen en veters strikken. Toch niets ingewikkelds aanquote:Op maandag 1 september 2025 15:33 schreef Qware5 het volgende:
[..]
Schoenen die ik met een zwak lichaam nooit zou kiezen. Zijn echt onmogelijk om makkelijk aan te trekken. Dan heb ik meteen overal pijn
Ze zit gewoon te bietsen om een samenwerkingquote:Op maandag 1 september 2025 15:50 schreef WildeTuinen het volgende:
Wat een domme zet van Judith om die overkapping weg te halen! Ja ze heeft nu meer licht in haar woonkamer, maar ik kan je nu al op een briefje geven dat die tuin nu 1 groot oerwoud wordt.
Daar moet je gewoon een goede hovenier opzetten!
Haha ja dat denk ik ook. Al snap ik wel dat de overkapping weg wou, maakte het wel echt heel donker.quote:Op maandag 1 september 2025 15:54 schreef Earring het volgende:
[..]
Ze zit gewoon te bietsen om een samenwerking
Ja🤣 dat is nog het mooiste. Ze verzint zelf een advies van een zogenaamde arts en houdt zich er vervolgens niet aan🤣quote:
Fijn! Ik had het pas al door toen ze ook iets cryptisch had gepost. Die vrouw is zoooo sterk! Ik bewonder haar echt.quote:Op maandag 1 september 2025 16:06 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Naar aanleiding van mijn post over Tamara vanochtend heeft ze mij benaderd. Wat er is gebeurd kan ik niet over uitweiden. Maar ik mocht wel laten weten dat er contact is geweest. En ik begrijp haar keuze nu heel goed.
Er zijn geen woorden voor 😞
Ze probeert een zielig gezicht op te zetten denk ik?quote:Op maandag 1 september 2025 15:18 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |