abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218651619
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 13:54 schreef Nieuwnestje het volgende:
Deelt J nu een steek onder water uit naar M met haar storie dat ze geen makeup draagt maar wel altijd aan goede gezichtsverzorging doet?

Aangezien M om tips vraagt voor haar ontstoken oog maar geen lenzen uit wil of make up er af. Tja, als je onderweg naar een feestje bent snap ik dat wel. Maar die dagen er na is dat toch wel het meest belangrijk om dat oog rust te geven.
Ja is wel verstandig maar hoef
Hier ook lenzen en ontstoken oog.
Dag bril dragen kan ook gewoon hoor
pi_218651885
Debbie; zet haar kids met een geknutseld bloemetje op insta maar de zwangere vrouw met kind erachter is duidelijk herkenbaar in beeld.
pi_218651891
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 13:47 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Rens is sws een beetje te vrij bij zijn schoonfam als je het mij vraagt. Ik had me doodgeschaamd als dat mijn vriend was (en ja ook op die leeftijd). Zo naar!
Ik zou het vreselijk vinden als mijn dochter met zo iemand thuis zou komen
pi_218651916
Debbie bukt weer zonder gemak om dat kratje fruit op te tillen, zo fit als een hoentje
pi_218651940
Ik vond het vakantiecontent van demammavan best leuk maar ik heb nu alweer genoeg van haar dagelijkse content. AM denkt dat ze grappig is als pubermoeder en Rens is weer lekker dominant aanwezig.
En dat noemt ze veilig en vertrouwd. Bah.
pi_218652079
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 14:53 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie bukt weer zonder gemak om dat kratje fruit op te tillen, zo fit als een hoentje
En tegen het advies in weer fietsen. Poehpoeh wat is ze rebels 😅 Snap überhaupt de logica nog steeds niet van het niet mogen fietsen.
En wat kijkt ze steeds gek op die storie waarin ze haar schoenen aan het aantrekken is 🫣🤔😅
pi_218652110
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2025 15:18 schreef Noor_ het volgende:

[..]
En tegen het advies in weer fietsen. Poehpoeh wat is ze rebels 😅 Snap überhaupt de logica nog steeds niet van het niet mogen fietsen.
En wat kijkt ze steeds gek op die storie waarin ze haar schoenen aan het aantrekken is 🫣🤔😅
Joh, ze wil gewoon laten zien dat ze nieuwe schoenen heeft. Knap ook dat ze zo laag op de trap kan zitten.
pi_218652193
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2025 15:23 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Joh, ze wil gewoon laten zien dat ze nieuwe schoenen heeft. Knap ook dat ze zo laag op de trap kan zitten.
Schoenen die ik met een zwak lichaam nooit zou kiezen. Zijn echt onmogelijk om makkelijk aan te trekken. Dan heb ik meteen overal pijn
pi_218652213
quote:

[..]
Nou echt he, niemand gaat je dat adviseren... als het lukt, lukt het. Toch alleen maar fijn? Maar zij weet het weer negatief te draaien. 😅
pi_218652246
Debbie onze dolle mina! 🤣 Wat een artiest is ze ook
pi_218652258
quote:

[..]
Háár advies.
pi_218652262
Sanneke was toen zo lyrisch dat ze op loopafstand van het strand kwamen te wonen. Ze is daar letterlijk nog nooit naar toe gewandeld met Mijan
pi_218652272
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2025 15:23 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Haha ja inderdaad. Klopt ze zit erg laag, ik zou het probleem hebben dat ik bijna niet meer omhoog zou komen 😅
pi_218652276
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 15:42 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Háár advies.
Jaja dat snap ik.
pi_218652286
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 15:33 schreef Qware5 het volgende:

[..]
Schoenen die ik met een zwak lichaam nooit zou kiezen. Zijn echt onmogelijk om makkelijk aan te trekken. Dan heb ik meteen overal pijn
Daar zie ik trouwens niets geks in. Veters wat losser, instappen en veters strikken. Toch niets ingewikkelds aan
pi_218652300
Maar.. ze rolt dus uit bed.. gaat op sokken fiets klaar zetten en kratje naar binnen brengen..
Zet kind in fiets (wat je hoort Liam en ze zegt nee blijf maar zitten) gaat je telefoon neer zetten en je schoenen aan doen op de trap 🤔🤦‍♂️🤷 en dat fietsen is ze nooit mee gestopt maar omdat ze er steeds vaker op word aangesproken meld ze het maar even "tegen de adviezen in" deed ze al lang 🤷
Wat een figuur....
En dat femicide filmpje 🤦‍♂️ waar hebben ze s'avonds oppas voor dan? Ze is mega ziek en kan al nauwelijks overdag iets doen... dus samen uit lijkt me niet echt een optie toch??
En je locatie delen word juist steeds besproken als schijn veiligheid.. als er iets gebeurd weet je alleen waar en niet wat naast dat je niet snel ter plekke bent... dus top tip Debbie!
pi_218652305
En Sarah Rebecca staat weer huilend te dansen op dr stories. Wat een begin van de week😅
pi_218652330
Wat een domme zet van Judith om die overkapping weg te halen! Ja ze heeft nu meer licht in haar woonkamer, maar ik kan je nu al op een briefje geven dat die tuin nu 1 groot oerwoud wordt.
Daar moet je gewoon een goede hovenier opzetten!
pi_218652350
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 15:50 schreef WildeTuinen het volgende:
Wat een domme zet van Judith om die overkapping weg te halen! Ja ze heeft nu meer licht in haar woonkamer, maar ik kan je nu al op een briefje geven dat die tuin nu 1 groot oerwoud wordt.
Daar moet je gewoon een goede hovenier opzetten!
Ze zit gewoon te bietsen om een samenwerking
pi_218652377
Dolle Debbie!🦄
pi_218652384
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 15:54 schreef Earring het volgende:

[..]
Ze zit gewoon te bietsen om een samenwerking
Haha ja dat denk ik ook. Al snap ik wel dat de overkapping weg wou, maakte het wel echt heel donker.
pi_218652449
Naar aanleiding van mijn post over Tamara vanochtend heeft ze mij benaderd. Wat er is gebeurd kan ik niet over uitweiden. Maar ik mocht wel laten weten dat er contact is geweest. En ik begrijp haar keuze nu heel goed.

Er zijn geen woorden voor 😞

[ Bericht 21% gewijzigd door Hocuspocus2 op 01-09-2025 16:16:31 ]
pi_218652519
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 15:42 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Háár advies.
Ja🤣 dat is nog het mooiste. Ze verzint zelf een advies van een zogenaamde arts en houdt zich er vervolgens niet aan🤣
pi_218652583
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2025 16:06 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Naar aanleiding van mijn post over Tamara vanochtend heeft ze mij benaderd. Wat er is gebeurd kan ik niet over uitweiden. Maar ik mocht wel laten weten dat er contact is geweest. En ik begrijp haar keuze nu heel goed.

Er zijn geen woorden voor 😞
Fijn! Ik had het pas al door toen ze ook iets cryptisch had gepost. Die vrouw is zoooo sterk! Ik bewonder haar echt.
pi_218652789
quote:

[..]
Ze probeert een zielig gezicht op te zetten denk ik?
Haar lippen zijn dit keer echt niet mooi gedaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')