Dat is hij waarschijnlijk ookquote:Op maandag 1 september 2025 18:31 schreef papert het volgende:
[..]
Dacht echt dat Traore veel ouder was. Nooit echt zien staan, maar vond hem er ook bijlopen als een 30+ speler.
Zijn we voor plek 2 aan het gaan dan?quote:Op maandag 1 september 2025 17:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je koopt een doelpunt of 15 minimaal als je zijn statistieken bekijkt, dat lijkt me samen met Weghorst toch vrij belangrijk voor in ieder geval plek 2
Willen we serieus een El?quote:Op maandag 1 september 2025 17:20 schreef TheVulture het volgende:
Vreemde gedachte, maar als Ajax voor een huur met koopoptie gaat bij Dolberg, kunnen die miljoenen wellicht voor een andere speler gebruikt worden: El Karouani. Ben je ook meteen van lachebekje Wijndal af....
Omdat ze vroeg of laat toch wel uit de school klappen over hun voorkeuren.quote:Op maandag 1 september 2025 18:36 schreef GertKuyt het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een El en een Nouri?
Met mensen uit Afrika weet je nooit zeker hoe oud ze zijn.quote:Op maandag 1 september 2025 18:31 schreef papert het volgende:
[..]
Dacht echt dat Traore veel ouder was. Nooit echt zien staan, maar vond hem er ook bijlopen als een 30+ speler.
Die grap was al gemaaktquote:Op maandag 1 september 2025 18:38 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Met mensen uit Afrika weet je nooit zeker hoe oud ze zijn.
quote:Op maandag 1 september 2025 11:56 schreef GGMM het volgende:
Meer dan 25 miljoen voor Brobbey
Wat zullen Feyenoorders jaloers zijn
Verschrikkelijk jaloers ja, vooral op domme Sjon als trainerquote:Op maandag 1 september 2025 11:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helaas niet
Ik ben nog steeds woest dat ze die domme tokkie hebben aangesteld
Dat is dan ook niet zo moeilijk om beter dan Brobbey vorig jaar te zijn.quote:Op maandag 1 september 2025 18:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maakte wel een vergelijkbare ontwikkeling door als Brobbey, leek eerst echt heel goed (beter nog dan Brobbey), daarna minder (wel beter dan Brobbey vorig jaar).
Ik had het over het geld voor Brobbeyquote:Op maandag 1 september 2025 18:50 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
[..]
Verschrikkelijk jaloers ja, vooral op domme Sjon als trainer
Edvardsen in de basis dan?quote:Op maandag 1 september 2025 19:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Traoré weg zou wel nog een niet verkeerde verrassing zijn. Voor iedere leuke wedstrijd zijn het 5 zaadpotten. Maar zal wel moeilijk worden want ze zullen dan eerst echt zeker willen weten dat Dolberg komt en die deadline ligt 4 uur later.
Heeft wel diepte en werklust. Mist alleen wat niveauquote:
Net over het randje.quote:Op maandag 1 september 2025 19:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan kan je toch maar beter een Nouri hebben.
quote:Sunderland in race to sign Traore
Latest from Sky Sports News' Keith Downie and Anthony Joseph:
Sunderland have agreed a deal with Ajax for Bertrand Traore.
They will pay £2.5m for the winger - it's now a race against time to get the deal done.
Sunderland are also signing striker Brian Brobbey from Ajax today.
Het klinkt wel allemaal heel lichtgewicht eerlijk gezegd.quote:Op maandag 1 september 2025 19:21 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
moro en godts op de flanken. En kan bounida ook meer minuten maken naast edvardsen
Dan gooi je Berghuis weer op rechts.quote:Op maandag 1 september 2025 19:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het klinkt wel allemaal heel lichtgewicht eerlijk gezegd.
Bian Bobbeyquote:Bobbey passes medical for £17m Sunderland move
Latest from Sky Sports News' Keith Downie and Anthony Joseph:
Brian Brobbey has completed his Sunderland medical in the Netherlands.
Sunderland paying £17.3m and £4m add-ons for the Dutch striker.
aan Anderlecht geven in de vorm van bonussen. Daarnaast raak je ook 2 mio aan salaris kwijt voor een niet-basisspeler.quote:
Kloptquote:Op maandag 1 september 2025 19:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik las wel dat als ze de transfer aanmelden voor 8 uur, ze nog 2 uur extra de tijd hebben om de hele papierhandel af te handelen, dus Traoré zou moeten kunnen lukken.
Is het ook wel, maar denk voor nu wel de beste optie. Een iets meer ervaren buitenspeler ga je nu niet meer halen.quote:Op maandag 1 september 2025 19:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het klinkt wel allemaal heel lichtgewicht eerlijk gezegd.
En dan dus geen vervanger voor Bert?quote:Op maandag 1 september 2025 19:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
aan Anderlecht geven in de vorm van bonussen. Daarnaast raak je ook 2 mio aan salaris kwijt voor een niet-basisspeler.
Op de flanken zijn we toch gewoon goed voorzien. Godts, Moro, Edvardsen, Berghuis, Gloukh (?)quote:Op maandag 1 september 2025 19:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
En dan dus geen vervanger voor Bert?
qua aantal wel denk.quote:Op maandag 1 september 2025 19:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Op de flanken zijn we toch gewoon goed voorzien.
Volgens domme John komen twee spelers daar al te kort. En volgens intelligente Tjacka komen daar ook twee spelers te kort. Dus alleen Ollie is nu goed genoeg.quote:Op maandag 1 september 2025 19:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Op de flanken zijn we toch gewoon goed voorzien. Godts, Moro, Edvardsen, Berghuis, Gloukh (?)
ollie is vooral leuk voor de laatste 20-25 minuten.quote:Op maandag 1 september 2025 19:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Volgens domme John komen twee spelers daar al te kort. En volgens intelligente Tjacka komen daar ook twee spelers te kort. Dus alleen Ollie is nu goed genoeg.
Maar daar verandert het hebben van Traoré toch niets aan?quote:Op maandag 1 september 2025 19:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Volgens domme John komen twee spelers daar al te kort. En volgens intelligente Tjacka komen daar ook twee spelers te kort. Dus alleen Ollie is nu goed genoeg.
Moro kan er niks van. Doet mij nu al aan Younes denken. Ook Godts is ondermaatsquote:Op maandag 1 september 2025 19:34 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ollie is vooral leuk voor de laatste 20-25 minuten.
Ik schat moro, godts en ook gloukh op de flank hoger in
Mwa. Bertje is hoe treurig zijn niveau ook is de beste winger uit je selectie.quote:Op maandag 1 september 2025 19:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar daar verandert het hebben van Traoré toch niets aan?
dat mag je vinden. Maar je schat bertje hoger in?quote:Op maandag 1 september 2025 19:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Moro kan er niks van. Doet mij nu al aan Younes denken. Ook Godts is ondermaats
Hier schrik ik vanquote:Op maandag 1 september 2025 19:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mwa. Bertje is hoe treurig zijn niveau ook is de beste winger uit je selectie.
Ongeveer net zo infantiel als een speler niet willen op basis van een geloofsovertuigingquote:
Dat lijkt me iets te aanvallend.quote:Op maandag 1 september 2025 19:49 schreef PicoMMP het volgende:
Moro - Dolberg - Edvardsen
Godts - Weghorst - Berghuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |