Ik ben niet gelovig, maar start nu wel te bidden tot de goden van de twijfel om zich even niet te melden aan de Tyne/Wear regio.quote:Op maandag 1 september 2025 12:16 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Zou niet te vroeg juichen met een nog uit te voeren medische keuring. Iemand moet bij Sunderland toch zijn twijfels hebben.
Ook leuk voor die vrouw van hem, hoeft ze niet meer undercover om naar de Arena te mogen.quote:Op maandag 1 september 2025 12:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
We kunnen hem ook ruilen voor Gimenez
Wellicht kan ze dan weer dat Dino-pak aantrekken, sluit mooi aan bij de beleidsmatige keuzes in het Amsterdamse.quote:Op maandag 1 september 2025 12:23 schreef Adames het volgende:
[..]
Ook leuk voor die vrouw van hem, hoeft ze niet meer undercover om naar de Arena te mogen.
Doe dan maar een clownspakquote:Op maandag 1 september 2025 12:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht kan ze dan weer dat Dino-pak aantrekken, sluit mooi aan bij de beleidsmatige keuzes in het Amsterdamse.
Ten Hag mogelijk de vervanger van Heitingaquote:Op maandag 1 september 2025 12:23 schreef Black-Death het volgende:
Resume; Brobbey zeer wrs naar Sunderland, Sutalo mogelijk Milan?
Kan me niet voorstellen dat dit realistisch is. Meer iets dat wij hier willen.quote:Op maandag 1 september 2025 12:26 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Ten Hag mogelijk de vervanger van Heitinga
Let it be real
Misschien maar Sibum opvolgen danquote:Op maandag 1 september 2025 12:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ten Hag mag trouwens wel zijn clubs wat beter gaan uitkiezen, United was natuurlijk al een mission impossible en Xabi Alonso vervangen was al helemaal een kansloze missie.
Kroes moet ballen tonen. Mokerdomme Sjon die niet uit zijn woorden kan komen eruit, Hag nu in.quote:Op maandag 1 september 2025 12:27 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat dit realistisch is. Meer iets dat wij hier willen.
Kroes zal Heitinga niet nu al wegsturen.
Sowieso vraag ik me af of ETH terug wil komen.
Lijkt mij ook niet realistisch op dit moment. Misschien over 2 maanden. Dan is waarschijnlijk Ten Hag nog clubloos, en heeft Heitinga wat langer de kans gehad.quote:Op maandag 1 september 2025 12:27 schreef Black-Death het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 september 2025 12:32 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Ajax krijgt een trainer die tot 10 kan tellen
Ten Hag was nou ook weer niet het toonbeeld van intelligentie.quote:Op maandag 1 september 2025 12:32 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Kroes moet ballen tonen. Mokerdomme Sjon die niet uit zijn woorden kan komen eruit, Hag nu in.
Hag krijgt de kans zich te revancheren voor United en Leverkusen
Win/win
Wel van voetbalintelligentie.quote:Op maandag 1 september 2025 12:34 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ten Hag was nou ook weer niet het toonbeeld van intelligentie.
Probleem is alleen dat Kroes, als hij dit zou doen, dus toegeeft dat hij met Heitinga een enorme fout heeft gemaakt. Dat zie ik hem niet doen.quote:Op maandag 1 september 2025 12:32 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Kroes moet ballen tonen. Mokerdomme Sjon die niet uit zijn woorden kan komen eruit, Hag nu in.
Hag krijgt de kans zich te revancheren voor United en Leverkusen
Win/win
Bij Leverkusen hebben ze daar niet zo'n probleem mee.quote:Op maandag 1 september 2025 12:35 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat Kroes, als hij dit zou doen, dus toegeeft dat hij met Heitinga een enorme fout heeft gemaakt. Dat zie ik hem niet doen.
Dat is ook wel weer waarquote:Op maandag 1 september 2025 12:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Bij Leverkusen hebben ze daar niet zo'n probleem mee.
Maar goed, ik begrijp het, je kan het niet maken Sjonnie er nu uit te gooien, hij brengt ook precies wat je van hem verwacht dus ja.
Je hebt voor Heitinga gekozen en dan moet je hem ook gewoon laten zitten totdat de boel eventueel echt ontspoort.quote:Op maandag 1 september 2025 12:35 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat Kroes, als hij dit zou doen, dus toegeeft dat hij met Heitinga een enorme fout heeft gemaakt. Dat zie ik hem niet doen.
Zo langzaam maar zeker heeft hij niet zoveel meer te willen, buiten NL zullen ze hem misschien in Turkije of België nog een kans geven.quote:Op maandag 1 september 2025 12:27 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar we weten niet hoeveelste keus Johnny was, ik kan me niet voorstellen dat hij bovenaan het lijstje stond.quote:Op maandag 1 september 2025 12:35 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nee dat klopt, maar het gezichtsverlies van Kroes zou natuurlijk gigantisch zijn als ze hem nu al ontslaan.quote:Op maandag 1 september 2025 12:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar we weten niet hoeveelste keus Johnny was, ik kan me niet voorstellen dat hij bovenaan het lijstje stond.
Kroes hoeft eigenlijk alleen zichzelf te overtuigen, de rest van de buitenwacht heeft natuurlijk al lang en breed gezien dat Sjon er geen zak van kan en je met elke andere (zelfs middelmatige) trainer een stuk beter voor de dag gaat komen.quote:Op maandag 1 september 2025 12:35 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nee dat was imho de dag dat Bergwijn vertrokquote:Op maandag 1 september 2025 12:54 schreef Tjacka het volgende:
Brobbey en Sutalo mogelijk weg?
Sutalo kan echt niet met ruimte in zijn rug omgaan, dat gaat nooit werken onder Johnnybal.
Als Brobbey ook nog vertrekt, wordt dit misschien wel de beste transferdag ooit.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |