Tering dan moet je echt kilometers achter die fietsers blijven rijden.quote:Op maandag 1 september 2025 11:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maakt alles wel een stuk minder spannend.
Mijne ook niet, tenzij ik zelf vroeg of ze me wilden overhoren o.i.d. Cijfers en huiswerk waren volledig mijn verantwoordelijkheid. En op zich was dat achteraf gezien ook wel goed.quote:Op maandag 1 september 2025 11:07 schreef CherryLips het volgende:
Mijn ouders hebben me nooit geprobeerd te helpen met huiswerk geloof ik![]()
M'n zus schoot ook niet op.
Als de politie ziet dat je te dichtbij een fietser bent met inhalen, word je gestoptquote:Op maandag 1 september 2025 11:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoe controleren ze dat?
Logisch welquote:Op maandag 1 september 2025 11:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als de politie ziet dat je te dichtbij een fietser bent met inhalen, word je gestoptEn andere mensen wijzen je er ook graag op als ze een overtreding zien.
Hier is daar de mankracht niet voor.quote:Op maandag 1 september 2025 11:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als de politie ziet dat je te dichtbij een fietser bent met inhalen, word je gestoptEn andere mensen wijzen je er ook graag op als ze een overtreding zien.
Ik kan me dat wel helemaal voorstellen. Waarschijnlijk was je ook echt heel koppig.quote:Op maandag 1 september 2025 11:05 schreef bitterbal het volgende:
ik weet nog vroeger als ik mijn wiskunde huiswerk moest doen mijn vader mij kwam helpen. En ik begreep echt niets van wiskunde en hij begreep maar niet dat ik het niet begreep dus dan werd die altijd boos en ging die in het duits schreeuwen en moest ik altijd huilen
Einz plus Einz ist Drei.quote:Op maandag 1 september 2025 11:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik kan me dat wel helemaal voorstellen. Waarschijnlijk was je ook echt heel koppig.
nou ik begreep het gewoon echt niet. nog steeds nietquote:Op maandag 1 september 2025 11:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik kan me dat wel helemaal voorstellen. Waarschijnlijk was je ook echt heel koppig.
Ik weet zeker dat het een stuk beter gaat als je met stukjes sushi gaat rekenen.quote:Op maandag 1 september 2025 11:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ik begreep het gewoon echt niet. nog steeds niet
nou die eet ik dan op en begrijp ik het nog steeds nietquote:Op maandag 1 september 2025 11:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat het een stuk beter gaat als je met stukjes sushi gaat rekenen.
quote:In Duitsland is het bedrijf achter Milka aangeklaagd vanwege misleiding over het gewicht en de prijs van de bekende chocoladerepen.
Heel veel dieren moet je er minimaal 2 van houden.quote:Op maandag 1 september 2025 11:35 schreef CherryLips het volgende:
Maar je mag in Zwitserland ook geen cavia's zonder vriendjes houden.
quote:Op maandag 1 september 2025 11:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou die eet ik dan op en begrijp ik het nog steeds niet
Dat lijkt me een vrij duidelijke hint?quote:Op maandag 1 september 2025 11:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet van mijn leidinggevende een cursus gaan doen over communicatie. De cursussen die het bedrijf aanbiedt, zijn allemaal op basis van DISC
Top dat had net zo goed Harry Potter huizen of favoriete kleur kunnen zijn.
quote:Op maandag 1 september 2025 11:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Papa bal: was ist eins plus zwei?
Ballie: Polizei?![]()
Papa bal: NEIN NEIN NEIN!!!
Ballie:
Het voorval is dat ik nee heb verkocht aan een project manager, deze persoon er niet mee eens was en naar mijn leidinggevende is gegaan.quote:Op maandag 1 september 2025 11:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat lijkt me een vrij duidelijke hint?
"Leer eens normaal praten kiep"quote:Op maandag 1 september 2025 11:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat lijkt me een vrij duidelijke hint?
Andere baan zoekenquote:Op maandag 1 september 2025 11:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het voorval is dat ik nee heb verkocht aan een project manager, deze persoon er niet mee eens was en naar mijn leidinggevende is gegaan.
That's it. En daarom moet ik op cursus, omdat ik nee heb gezegd.
NEIN NEIN NEIN!!!quote:Op maandag 1 september 2025 11:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het voorval is dat ik nee heb verkocht aan een project manager, deze persoon er niet mee eens was en naar mijn leidinggevende is gegaan.
That's it. En daarom moet ik op cursus, omdat ik nee heb gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |