quote:Op maandag 1 september 2025 09:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik stond gister even achter een wielrenner die volgens mij in z'n broek had gepoept.
Ik eigenlijk ook niet. En ik vind het begin ook vaak het leukste deel. Kom eigenlijk nooit tot de endgame.quote:Op zondag 31 augustus 2025 23:46 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben nooit echt goed geweest in die game...
Ja is wel een beetje gedoe, maar heb hier toch altijd een helm op eigenlijk. Als je verkeerd terecht komt bij een val, was het dat beetje gedoe toch wel waard denk ik. Je kunt de mensen die er geen op hebben hier ook op 1 hand tellen volgens mij.quote:Op maandag 1 september 2025 09:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Is ook een gedoe, een helm op de fiets als je ergens naartoe gaat. Als ik voor m'n conditie ga fietsen, doe ik meestal wel een helm op, maar als ik ergens naartoe moet, dan niet. Waarschijnlijk is in de stad fietsen veel gevaarlijker, maar goed.
Hier neemt het helmgebruik ook wel toe onder ouderen en kinderen, maar voor de rest hebben alleen sporters een helm op. Duitsers hebben natuurlijk ook een helm op, maar dat is waarschijnlijk genetisch.quote:Op maandag 1 september 2025 09:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja is wel een beetje gedoe, maar heb hier toch altijd een helm op eigenlijk. Als je verkeerd terecht komt bij een val, was het dat beetje gedoe toch wel waard denk ik. Je kunt de mensen die er geen op hebben hier ook op 1 hand tellen volgens mij.
quote:Op maandag 1 september 2025 09:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Hier neemt het helmgebruik ook wel toe onder ouderen en kinderen, maar voor de rest hebben alleen sporters een helm op. Duitsers hebben natuurlijk ook een helm op, maar dat is waarschijnlijk genetisch.
Vroeger was je ook een bang konijn als je autogordels droeg.quote:Op maandag 1 september 2025 09:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Is een beetje net als met skiën denk ik. Vroeger droeg vrijwel niemand een helm, en inmiddels kijkt iedereen je aan als je er geen draagt.
En nu ben je dood? helemaal uitgeput?quote:Op maandag 1 september 2025 09:28 schreef Haags het volgende:
Meegedaan met de eerste gymles na de zomervakantie in de klas bij die kleine.
Zo leuk@:dud0r
Hoe is de fietsinfrastructuur daar eigenlijk? Is er überhaupt iets als een fietspad?quote:Op maandag 1 september 2025 09:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja is wel een beetje gedoe, maar heb hier toch altijd een helm op eigenlijk. Als je verkeerd terecht komt bij een val, was het dat beetje gedoe toch wel waard denk ik. Je kunt de mensen die er geen op hebben hier ook op 1 hand tellen volgens mij.
Was het @Lospedrosa?quote:Op maandag 1 september 2025 09:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik stond gister even achter een wielrenner die volgens mij in z'n broek had gepoept.
Maar, ik heb de ventilator alweer opgeborgen.quote:Op maandag 1 september 2025 09:56 schreef Ama het volgende:
Oh zondag weer 27° dus ik denk dat ik dan het gras ook maar even ga maaien.
1 dag overleef je wel toch?quote:Op maandag 1 september 2025 10:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar, ik heb de ventilator alweer opgeborgen.
Vriendin stuurde me tijdje geleden een foto dat er een scootmobiel aan het spookrijden was bij auto's voor haar flat.quote:Op maandag 1 september 2025 10:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik had gister een scootmobiel als spookrijder op het fietspad. Ook genieten. Voor het eerst sinds mei dat ik heb gefietst en heb alweer bijzondere mensen meegemaakt.
Nehquote:Op maandag 1 september 2025 09:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
En nu ben je dood? helemaal uitgeput?
Hopelijk wordt dat dan niet zo'n fietspad waar alle naaktslakken zich op verzamelen.quote:Op maandag 1 september 2025 10:02 schreef Ama het volgende:
Ze gaan hier de wijk nog meer over hoop gooien. Veel verkeerspunten worden aangepakt want het is een hele onveilige wijk en er komt een nieuwe fietspad richting het centrum van Emmen.
Dat laatste ben ik wel erg benieuwd naar want het is nu heel erg onlogisch en ik hoop dat ik straks meer in een rechte streep er kan komen in plaats van de halve wijk door moeten eerst. Maar dat laatste is volgens mij ook de bedoeling.
Godverdommequote:Op maandag 1 september 2025 10:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Hopelijk wordt dat dan niet zo'n fietspad waar alle naaktslakken zich op verzamelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Zo heelveel bijzonders zit er toch de laatste jaren niet bij toch?quote:
Die hebben toch alleen maar plastic bende, ziekteverwekkende worsten en te grote onderbroeken?quote:
GFN?quote:Op maandag 1 september 2025 10:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou het is eindelijk gelukt om mijn savegame van gisteravond weer op te starten. GFN vond dat ik een dlc miste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |