SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_FlashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je nog plannen voor je vrije dag?quote:Op maandag 1 september 2025 07:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Beetje jammer dat ik op mijn vrije dag alweer zo vroeg wakker ben wel
Vandaag zo min mogelijk. Drukke periode gehad dus even paar dagen rust is wel prima.quote:Op maandag 1 september 2025 07:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je nog plannen voor je vrije dag?
Wat voor cursus?quote:Op maandag 1 september 2025 07:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vandaag zo min mogelijk. Drukke periode gehad dus even paar dagen rust is wel prima.
Misschien dat ik vanmiddag even met een cursus voor mezelf begin; en dan heb ik de rest van de week wel redelijk vol.
Wil weer even wat dingen doen rondom data science; dat vond ik op school altijd wel leuk maar nu doe ik er weinig mee. Denk dat ik eerst begin met basis python cursus en daarna even bekijk welke afslag ik ga nemen.quote:
Maandag ochtendquote:Op maandag 1 september 2025 07:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik geef je een 1/10 voor de moeite.
Lekker beentjes omhoog op de bankquote:Op maandag 1 september 2025 08:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kinderen weer naar school. Dan gewoon even dag voor jezelf nemen.
Die zwerft de hele wereld over voor Ingress tegenwoordigquote:Op maandag 1 september 2025 07:52 schreef kwiwi het volgende:
@:liesje1979 trouwens al een tijd niet meer gezienOf misschien heb ik haar gemist omdat ik er zelf ook niet veel was.
Even melden bij de sociale controle graag
aaah goede herinneringen aan mijn stap tijdquote:Op maandag 1 september 2025 07:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wil weer even wat dingen doen rondom data science; dat vond ik op school altijd wel leuk maar nu doe ik er weinig mee. Denk dat ik eerst begin met basis python cursus en daarna even bekijk welke afslag ik ga nemen.
Welke cursus ga je doen? Ik las goede dingen over MOOC.fi (van de universiteit van Helsinki):quote:Op maandag 1 september 2025 07:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wil weer even wat dingen doen rondom data science; dat vond ik op school altijd wel leuk maar nu doe ik er weinig mee. Denk dat ik eerst begin met basis python cursus en daarna even bekijk welke afslag ik ga nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |