Ik heb dit alleen na een drukke dag vol indrukken, en dat is sporadisch. Ik zie dat allemaal beelden en hoor gesprekken als een soort film.quote:Op zondag 31 augustus 2025 22:39 schreef Morrigan het volgende:
Dus dat je hersenen ruis gaat omzetten naar muziek of stemmen. Vrij onschuldig en volgens internet komt het vaak voor. Het is alleen heel irritant als je wil slapen of concentreren met thuiswerken.Vooral als het warm is en een ventilator aan hebt staan.
Dus hoe gaan jullie hier mee om. Zachtjes muziek op de achtergrond aanzetten?
Oh, dat klinkt interessant. Misschien eens opzoeken.quote:Op maandag 1 september 2025 11:27 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik heb dit alleen na een drukke dag vol indrukken, en dat is sporadisch. Ik zie dat allemaal beelden en hoor gesprekken als een soort film.
Geen tips. Heb wel een boek geschreven over apofenie in het algemeen: "Goddelijke patronen".
Is inderdaad het proberen waard. Ik heb dit trouwens al zolang ik me kan herinneren, dus ik bang dat het niet snel weg zal gaan.quote:Op zondag 31 augustus 2025 22:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Poehhh, dat heb ik zo'n 12 jaar geleden meegemaakt. Als ik in bed lag meende ik heel zachtjes de radio te horen (gepraat van een DJ), net zacht genoeg zodat ik het nèt niet kon verstaan, heb me daar ontzettend aan liggen ergeren tot ik het in gedachten om ging zitten in muziek waar ik graag naar luister, en vervolgens hoorde ik dat, wat veel prettiger was. Heeft al met al een paar weken geduurd en toen was ik er weer vanaf. Heel vaag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |