De enige informatie die nodig is, is dat de code met “871” begint.quote:Op zondag 31 augustus 2025 18:12 schreef SebbeSwensje het volgende:
Zit veel meer informatie in. De barcode is obsolete
Wat geeft die informatie je? Het format en niets meer dan dat.quote:Op zondag 31 augustus 2025 18:14 schreef Socios het volgende:
[..]
De enige informatie die nodig is, is dat de code met “871” begint.
Oké, maak er maar QR-codes van maar ik weiger ze te scannen. Nog nooit gedaan.quote:Op zondag 31 augustus 2025 18:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
Wat geeft die informatie je? Het format en niets meer dan dat.
We leven tegenwoordig in een maatschappij waarin we moeten innoveren. Een barcode is nutteloze informatie.
Als de ogen ze waarnemen zijn ze al waargenomen. Jouw telefoon is gewoon een prop.quote:Op zondag 31 augustus 2025 18:21 schreef Socios het volgende:
[..]
Oké, maak er maar QR-codes van maar ik weiger ze te scannen. Nog nooit gedaan.
Je schrikt je gewoon elke keer weer de tering in de supermarkt.quote:Op zondag 31 augustus 2025 18:13 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Lekker boeien.
Het enige wat mij interesseert is de hoogte van de prijzen.
Nou meid. Wat stoerquote:Op zondag 31 augustus 2025 18:21 schreef Socios het volgende:
[..]
Zak soep van Unox: EUR 5,75.quote:Op zondag 31 augustus 2025 18:24 schreef ToT het volgende:
Je schrikt je gewoon elke keer weer de tering in de supermarkt.
Wij leveren dagelijks vers aan de supers, en ik kan bevestigen dat de winst iig niet bij ons terecht komtquote:Op zondag 31 augustus 2025 18:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Met Lubach was er zo'n item dat Nederlanders vooral spul kopen wat in de aanbieding is en met name als het 1 + 1 gratis is.quote:
The fuck? Ik dacht dat het aan de economische misère lag en dat de inkoopprijzen van de supermarkten hoog zou zijn omdat de productie- en transportkosten zo hoog lagen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 18:37 schreef halfway het volgende:
[..]
Wij leveren dagelijks vers aan de supers, en ik kan bevestigen dat de winst iig niet bij ons terecht komt
Marges van 4-500% pakken ze
Ohhh oké.quote:Op zondag 31 augustus 2025 18:39 schreef Socios het volgende:
[..]
Men scant straks een QR-code i.p.v. een barcode.
Billboards met de grootste witteboordencriminelen lijkt me afdoende.quote:Op zondag 31 augustus 2025 18:45 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Het zou fijn zijn als iedereen met zo'n qr code rondloopt in het kader van transparantie.
Wat een poes ben je dan lolquote:Op zondag 31 augustus 2025 18:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik liep onlangs tijdens een wandeling langs een snackbar en zag zo'n ouderwets lijstje voor ijsjes hangen, ging het even bekijken en schrok me de tyfus: ¤ 4,30 voor een fucking magnumquote:
Ik vroeg het me al afquote:Op zondag 31 augustus 2025 18:21 schreef Socios het volgende:
[..]
Andere sector.quote:Op zondag 31 augustus 2025 18:40 schreef ToT het volgende:
[..]
The fuck? Ik dacht dat het aan de economische misère lag en dat de inkoopprijzen van de supermarkten hoog zou zijn omdat de productie- en transportkosten zo hoog lagen.
Maar het ligt dus echt aan ouderwets graaien?
Alles met 87 vooraan komt uit Nederland. 54 is België etcquote:Op zondag 31 augustus 2025 18:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Wat geeft die informatie je? Het format en niets meer dan dat.
We leven tegenwoordig in een maatschappij waarin we moeten innoveren. Een barcode is nutteloze informatie.
Er zit ook wat redundantie in, wat het wellicht beter scanbaar maakt op kromme/lelijke verpakkingen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 18:12 schreef SebbeSwensje het volgende:
Zit veel meer informatie in. De barcode is obsolete
quote:Op zondag 31 augustus 2025 20:12 schreef halfway het volgende:
[..]
Andere sector.
Kip ongeslacht per kilo.
Vleeskuikens Barneveld
Vleeskuikens 2001-2600 gr (excl btw)
¤ 1,27
¤ 1,29
Vleeskuikens tot 2000 gr (excl btw)
¤ 1,27
¤ 1,29
Slachtkippen Barneveld
Witte kippen (> 1,7 kg) incl btw
¤ 0,24
¤ 0,00
Bruine kippen (> 1,9 kg) incl btw
¤ 0,29
¤ 0,00
Moederdieren (> 3,5 kg) incl btw
¤ 0,74
¤ 0,00
Ligt dus voor ¤10 in de schappen.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)zen-aan-tweede-kamerquote:Op zondag 31 augustus 2025 20:53 schreef ToT het volgende:
[..]De tering zeg!
Het gaat zo slecht met de economie......ze zijn gewoon aan het graaien!
Ja, korte tijd later kwamen ze met dat gezeik van dat Nederlanders vooral van aanbiedingen houden als 1 + 1 gratis, en dat ze daarom de prijzen wat hoger moeten houden om bepaalde dingen zo in de aanbieding te kunnen doen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 20:55 schreef halfway het volgende:
[..]
https://www.rtl.nl/nieuws(...)zen-aan-tweede-kamer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |