SPOILER: speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Nou strafschop ging mis, dus dan maar alsnog rood.quote:Op zondag 31 augustus 2025 18:02 schreef Zorro het volgende:
Geel omdat het strafschop is?
Belachelijke regel. Het is rood waard of niet, boeie of er dan een strafschop volgt
Die overtreding was gewoon rood, ik van dat gelul van dubbel gestraft zo'n onzin.quote:Op zondag 31 augustus 2025 18:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou strafschop ging mis, dus dan maar alsnog rood.
Los van op zichzelf al roodwaardige overtredingen vind ik dat een prima regel eigenlijk.quote:Op zondag 31 augustus 2025 18:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die overtreding was gewoon rood, ik van dat gelul van dubbel gestraft zo'n onzin.
Eens. Overtreding was al roodwaardig inderdaad.quote:Op zondag 31 augustus 2025 18:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die overtreding was gewoon rood, ik van dat gelul van dubbel gestraft zo'n onzin.
Ligt araan. Doorgebroken speler neerhalen in strafschopgebied is voor mij rood en strafschop.quote:Op zondag 31 augustus 2025 18:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Los van op zichzelf al roodwaardige overtredingen vind ik dat een prima regel eigenlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |