Kwetsbaar dus.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zo slecht staat het helemaal niet, alleen speelt PSV ver naar voren. Ja, dan krijgt de tegenstander ook ruimte.
Het is een leuke gedachte maar de dingen hij vraagt van middelmaat zijn belachelijk, helemaal over een seizoen .quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
De Schreuder-bandwagon dendert nu echt keihard het ravijn in @:PowerLoungen @:Alaphilippe_
Tegen PSV, jeetje.quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
De Schreuder-bandwagon dendert nu echt keihard het ravijn in @:PowerLoungen @:Alaphilippe_
Met een zachte landing zekerquote:Op zaterdag 13 september 2025 20:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hier had je ook PSV kunnen zeggenquote:Op zaterdag 13 september 2025 19:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
NEC verdedigend kwetsbaar.
Je verwacht het niet.
PSVquote:Op zaterdag 13 september 2025 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier had je ook PSV kunnen zeggen
Dit deed ik enkele posts later inderdaad.quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier had je ook PSV kunnen zeggen
Flamingo maakt voor een tweede seizoen toch wel te veel fouten.quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit deed ik enkele posts later inderdaad.
Werd toch een beetje over gevallen door enkele users.
3 gele kaarten ook al.quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Flamingo maakt voor een tweede seizoen toch wel te veel fouten.
Noteren we.quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:32 schreef Zorro het volgende:
Ik wil nog even melden dat ik het gruwelijk irritant vind dat je door die dugouts de zijlijn niet kan zien aan deze kant van het veld.
Fijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |