Ja, dat had ik gezegd kunnen hebben.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:08 schreef NailQueen het volgende:
Deze inzending gaat nergens heen. Niet naar de winst in ieder geval.
Het is nog niet Patty Bravo, maar ook Linda is al 56 jaar.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:11 schreef NailQueen het volgende:
Oei mevrouw heeft ook een paar bezoekjes gebracht aan Dokter Botox.
Op OutTV praten de commentatoren er doorheen, dus ik weet dit niet. Doen ze hun presentatie in het Fins?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:01 schreef NailQueen het volgende:
De Finse Frank en Rogier mogen elk jaar wel terugkomen
En sinds 2021/2022 weer in eigen taal.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:13 schreef Momo het volgende:
Als Finland zou winnen met dit nummer is het het derde popopera achtig nummer dat zou winnen op een rij.
En hoe was het??quote:Op woensdag 21 januari 2026 23:27 schreef Cee het volgende:
Een van de producenten van dit nummer is Kiro, die ook verantwoordelijk is voor o.a. Cha Cha Cha en Espresso Macchiato. En Joy & Linnea Deb zitten ook in het team, bekend van heeeeeel veel Mello liedjes en van Eurodab. Dat hoor je er wel aan af.![]()
De kogel is door de kerk trouwens. Ik heb m’n vliegtickets geboekt en ga naar UMK.
Ik móet Liekinheitin zien.
Geen idee maar ik vind ze fantastischquote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Op OutTV praten de commentatoren er doorheen, dus ik weet dit niet. Doen ze hun presentatie in het Fins?
Het is toch geweldig hoe UMK elk jaar weer met goede kwalitieit komt!quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:18 schreef Sableheart het volgende:
Finland
Heel erg goed
1. Komiat – “Lululai“
7. Linda Lampenius x Pete Parkkonen – “Liekinheitin“ (Flamethrower)
Erg goed
4. Antti Paalanen – “Takatukka” (Mullet)
5. CHACHI – “Cherry Cake“
Goed
6. Sinikka Monte – “Ready to Leave“
Redelijk
3. Kiki – “Rakkaudenkipee” (Lovesick)
Matig
2. Etta – “Million Dollar Smile“
Slecht
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|