Ja, Mitchell werkte ontzettend op mijn lachspieren in de minuten die hij maakte.quote:Op maandag 1 september 2025 12:33 schreef alopio het volgende:
[..]
Mitchel had wel iets. Beetje ruw en ongepolijst nog. Aan de andere kant ook niet erg als je hem wegdoet
Die invalbeurt tegen Bayern was wel tamelijk briljantquote:Op maandag 1 september 2025 12:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, Mitchell werkte ontzettend op mijn lachspieren in de minuten die hij maakte.
Ook iets waard.
Mitchell lager vaker op zijn reet dan Kim Holland in haar hoogtijdagen.quote:Op maandag 1 september 2025 12:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die invalbeurt tegen Bayern was wel tamelijk briljant
Maar als je enkel een beetje spelers omver kan beuken houdt het al gauw op ja
Het is dat je links niets hebt anders had ik eerder Sauer dan Slory verhuurd.quote:Op maandag 1 september 2025 12:44 schreef Vis1980 het volgende:
Nou, ik heb bij vlagen wel zitten genieten hoor. Het is ook gelijk duidelijk waarom Slory blijft, die beter is als linksbuiten dan Borges. Daarom heb je nu Slory en Sauer op links, Moussa en Borges op rechts.
Valente was heerlijk en het is lastig om straks Moder en Hwang weer op het middenveld te zetten. Ik zag dat Hwang misschien wordt verkocht, dat zou jammer zijn, maar ook prettig voor het aantal middenvelders dat je hebt.
Het ziet er ook naar uit dat Ueda mijn voorspelling van doelpunten uit gaat laten komen. Nu heb je drie wedstrijden gespeeld en niet altijd goed gevoetbald, maar die punten zijn er nu wel. Deze wedstrijd was echt een stuk beter, vooral omdat de ploeg goed stond. Moussa kan ook gewoon gewisseld worden, ik begrijp niet dat je een reserve aanvoerder niet zou kunnen wisselen. Hij was erg slecht, dan maakt het niet uit of je tweede aanvoerder bent. Borges was wat gespannen, maar als Moussa zo blijft spelen krijgt hij meer minuten en zal een keer de schroom van hem af spelen.
Zeker, Slory viel gisteren erg goed in.quote:Op maandag 1 september 2025 12:46 schreef CR7 het volgende:
[..]
Het is dat je links niets hebt anders had ik eerder Sauer dan Slory verhuurd.
Dat krijg je als je troep binnenhaalt.quote:Op maandag 1 september 2025 12:52 schreef fetX het volgende:
Hopelijk is Kasanwirjo en Mitchell gewoon koop. Je wordt toch helemaal gestoord van dat verhuren. Qua slijten vind ik Te Kloese toch wel heel erg matig hoor.
Zeker nu Nadje ook al gaatquote:Op maandag 1 september 2025 12:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, Mitchell werkte ontzettend op mijn lachspieren in de minuten die hij maakte.
Ook iets waard.
En veel salaris geeft.quote:Op maandag 1 september 2025 12:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat krijg je als je troep binnenhaalt.
Precies. Eigen schuld dus.quote:Op maandag 1 september 2025 12:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat krijg je als je troep binnenhaalt.
Paixao voor een matig bedrag verkopen kan nog wel je doodsteek worden. Zeker als je die Borges (die blijkbaar slechter is dan Slory) en Tengstedt weer zag mee hobbelen, wat moet je daar nou weer mee. We hadden met Paixao, Sauer, Moussa en Slory het seizoen moeten spelen en een fatsoenlijke tweede spits moeten huren.quote:Op maandag 1 september 2025 12:48 schreef Caland het volgende:
Ik ben vooral fan van Ahmed geworden. Dat is wel een aardige schot in de roos, ook met die minder emotieloze Japanner ernaast.
Linkerkant blijft behelpen en dat gaat je ook aardig opbreken dit seizoen. Moussa gaat wel weer draaien, helemaal als Read straks weer fit is.
Igor wilde zelf heel graag weg, net als Hancko en eigenlijk Timber ook. En Hartman. Die hadden vorig seizoen al besloten dat het hun laatste seizoen was. Dat los van of het bedrag hoog genoeg was, uiteraard.quote:Op maandag 1 september 2025 13:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Paixao voor een matig bedrag verkopen kan nog wel je doodsteek worden. Zeker als je die Borges (die blijkbaar slechter is dan Slory) en Tengstedt weer zag mee hobbelen, wat moet je daar nou weer mee. We hadden met Paixao, Sauer, Moussa en Slory het seizoen moeten spelen en een fatsoenlijke tweede spits moeten huren.
Maar goed, een uitstekend nieuw centrum binnen gehaald en Valente is een fantastische aankoop. De kern is goed genoeg om voor de titel te gaan spelen.
quote:Op maandag 1 september 2025 13:24 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hoop niet dat die Jeng op een gegeven moment naar dezelfde kapper als Read gaat.
Nou en, met vier seizoenen contract had je hier steviger in moeten staan. Nu kom je erachter dat Sauer en Diarra eigenlijk niet goed genoeg zijn en heb je geen linksbuiten van basisniveau. Gewoon slecht gehandeld weer van te Kloese.quote:Op maandag 1 september 2025 13:12 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Igor wilde zelf heel graag weg, net als Hancko en eigenlijk Timber ook. En Hartman. Die hadden vorig seizoen al besloten dat het hun laatste seizoen was. Dat los van of het bedrag hoog genoeg was, uiteraard.
Dit centrale duoquote:Op maandag 1 september 2025 12:48 schreef Caland het volgende:
Ik ben vooral fan van Ahmed geworden. Dat is wel een aardige schot in de roos, ook met die minder emotieloze Japanner ernaast.
Nee, dat ben ik niet met je eens. Die komen ook nog wel, dat zijn spelers die tijd nodig hebben. Ja, Sauer valt tot nu toe tegen dit seizoen, maar die moet zich dan gewoon in de basis knokken. Ik vind al die concurrentie wel zo gezond, we zijn Feyenoord, geen Emmen.quote:Op maandag 1 september 2025 13:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou en, met vier seizoenen contract had je hier steviger in moeten staan. Nu kom je erachter dat Sauer en Diarra eigenlijk niet goed genoeg zijn en heb je geen linksbuiten van basisniveau. Gewoon slecht gehandeld weer van te Kloese.
Volgens mij is daar bij beiden echt nog een hoop ontwikkeling ingecalculeerd en is na 3 potjes ook niet te concluderen dat het hullemaal niets is en wordt.quote:Op maandag 1 september 2025 13:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou en, met vier seizoenen contract had je hier steviger in moeten staan. Nu kom je erachter dat Sauer en Diarra eigenlijk niet goed genoeg zijn en heb je geen linksbuiten van basisniveau. Gewoon slecht gehandeld weer van te Kloese.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |