Alleen betaal je er ook 10x meer voor drinken. Maar hè, ook dat werkt afval tegen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 08:24 schreef 111210 het volgende:
Finland is trouwens ook vrij netjes, zowel in de steden als in de Natuur vrijwel nergens afval tegen gekomen. Ze heffen daar ook wel wat hogere tarieven op blikjes en flesjes overigens.
Vergeleken met 99,99% van alle landen gaat het in Nederland dan ook wel heel goed. Dus tja.quote:Op woensdag 17 september 2025 14:00 schreef mhofstede95 het volgende:
[..]
heb je zeker gelijk in ze laten inderdaad vaak alleen de goede kanten van het land zien. kijk maar naar nederland iedereen op de wereld denkt ook dat alles hier perfect is maar we weten allemaal 1 voor 1 hoe het er hier aan toe gaat en hoe t er hier uit ziet.....
Dat is wel overdreven, bier/alcohol is wel een stuk duurder maar de rest is vergelijkbaar met hier.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:53 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Alleen betaal je er ook 10x meer voor drinken. Maar hè, ook dat werkt afval tegen.
daar heb je zeker een punt, ik ga regelmatig op vakantie naar spanje en daar valt het vooral op hoe schoon we inderdaad zijn in nederland! alleen al de parkeerplaatsen en zijstraatjes zijn al een wereld van verschil.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:56 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Vergeleken met 99,99% van alle landen gaat het in Nederland dan ook wel heel goed. Dus tja.
En ja Nederland is ook wel redelijk schoon, voor mij niet zo zeer qua afval. Afval is er veel.
Maar alles ziet er goed onderhouden uit wat voor mij ook bijdraagt.
Hoe rijker het land de stiller het is. Het is een andere reiservaring, maar een beetje lawaai, onrust en vervuiling horen er soms gewoon bij. Om te wonen wil ik het wel liever rustig hebben.quote:Op maandag 15 september 2025 10:41 schreef UIO_AMS het volgende:
Mijn perceptie van schoon heeft trouwens ook te maken met autoverkeer en noise pollution en wat dat betreft vind ik het in Nederland zeer goed.
Ook ten oosten van Wenen is het heel schoon. Melk ligt tegen de Donau en is ook Disney-schoon.quote:Op dinsdag 16 september 2025 15:02 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Alleen vraag ik me af hoe Oostenrijk is buiten de alpen om, meer aan de oostkant en bij Wenen in de buurt bijvoorbeeld.
Maar inderdaad, de toeristische plekjes zijn erg schoon.
Dan krijg je zeker een Delhi-Belly..quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Landen als India,
ligt zoveel troep op straat dat een maaltijd bij elkaar zoeken zo gedaan moet zijn
Met minder dan 200 landen in de wereld staan we bij een percentage van 99.99% dus met stip op 1.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:56 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Vergeleken met 99,99% van alle landen gaat het in Nederland dan ook wel heel goed. Dus tja.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |